Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.553 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.202 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

19 apr 2024
Mooi assortiment, fijn dat er specialisten zijn waar je vragen kunt stellen over seksualiteit. Goed advies onderhoud producten. Goed bereik voor vragen over producten. Snelle discrete levering. Leuke aanbiedingen. Echt heb een product aan geschaft wat niet match met mijn lichaam. Daar wou ik wel op reageren maar mischien ook wel een tip wat de afstand is tussen stimulatie en inbreng positie is omdat vrouwen 3cht niet gelijk zijn of dat het product zo gemaakt wordt dat je het kan bij buigen.
19 apr 2024
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons assortiment en de service! We doen ons best om een plek te zijn waar je niet alleen geweldige producten kunt vinden, maar ook terecht kunt voor advies en ondersteuning op het gebied van het gebruik van de artikelen. We begrijpen dat niet elk product perfect past bij iedereen, en je feedback over het aanpassen van producten aan de unieke vormen van verschillende lichamen nemen we zeker mee! Bij vragen of opmerkingen, aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen. Nogmaals bedankt voor je support en suggesties! Vriendelijke groet, Adriën

The good & the bad

De snelheid waarmee bestellingen worden verzonden is helemaal top. Wat in mijn ogen beter kan zijn de dozen, daar blijf ik op hameren! Als ik een klein item bestel hoeft het niet in een grote doos. Dit is zonde van geld en tijd. Als ik iets klein bestel en het word in een kleine doos verpakt zou het in sommige gevallen door de brievenbus kunnen en een kleinere verpakking is in sommige gevallen ook handiger. Verder mogen er vaker acties zijn (1+1 gratis etc.)

Niet alle toys zo intens/krachtig als volgens de beschrijving

Ik heb hier mijn toys van Easytoys op een rij gelegd, van minst intens naar meest intens. De Svakom luchtdrukvibrator had ik gekocht omdat deze krachtig zou zijn. De toy mag er dan wel prachtig uitzien, de intensiteit is niets... De vierde van rechts, de pinpointvibrator van EasyToys, is ook niet zo krachtig als deze in de beschrijving wordt voorgesteld. Ik vind dat jammer. De Svakom gebruik ik na het uitpakken en de eerste keer testen al niet meer.
3 mei 2024

Goed maar kan beter

Ik kan veel vinden op easytoys wat ik nodig heb. De prijzen voor zelfde producten zijn elders wel goedkoper. De keuze is ruim maar niet reuze en veel van hetzelfde achtig spul als je bijv. Een buttplug wil. Over het algemeen goeie ervaring voor wat het is en wat het heeft. Voor andere producten of minder prijzige ga ik toch vaal naar een andere webshop
6 mei 2024
Bedankt voor je eerlijke feedback Nina! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het is natuurlijk super om te horen dat je veel vindt op EasyToys. We begrijpen dat prijzen een belangrijke factor zijn bij het maken van een keuze, en hoewel we ons best doen om scherpe prijzen aan te bieden, kan het natuurlijk zijn dat er soms elders goedkopere opties te vinden zijn. Wat betreft het assortiment, streven we altijd naar diversiteit en kwaliteit, maar we nemen je opmerkingen ter harte en zullen kijken hoe we ons aanbod kunnen verbreden en nog meer unieke producten kunnen toevoegen. Als je in de toekomst weer eens langs wilt komen, ben je meer dan welkom. Wie weet hebben we dan nog meer verrassingen voor je in petto! 😊 Vriendelijke groet, Adriën
RS
Ramon S.
Voorschoten

Bestellen ging super makkelijk, maar een min voor PostNL

Bestellen ging super makkelijk en dezelfde dag verzonden. Helaas heeft PostNL er weer eens een potje van gemaakt en was mijn bestelling bijna een week van de aardbodem verdwenen. Tenzij ze er echt zes dagen mee rondrijden, zoals in de app werd beweerd. In dat geval durf ik de hygiëne niet meer te garanderen. Anyhow, alles goed gekomen, maar nog niets kunnen uitproberen.

Goede internetshop, maar…

Snelle levering en vriendelijke klantendienst. Ook heel leuk dat je met je aankopen kortingen spaart voor de volgende aankopen, maar een aantal kleine dingen. De zoekfunctie kan ietsje beter denk ik en soms een iets duidelijkere beschrijving bij een product geven. Reviews zijn ook niet altijd accuraat denk ik. Maar over het algemeen een goede internetshop.
De producten werken naar behoren en beschrijving. Echter wat wij erg jammer vinden is dat er bij de trileieren niet stond dat deze op dezelfde afstandsbediening werkten. zo is het niet leuk om te doen met meerdere stellen tegelijkertijd... want je kan ze dus niet apart van elkaar besturen. hierdoor voelt het een beetje als een miskoop

Fijne shop als het gaat om toys.

Fijne shop als het gaat om toys, alleen wel jammer dat ze ook echt bagger producten verkopen ( pillen) die A echt totaal niks doen, en B als je sommige etiketten kopieert en googled krijg je wel 2 of meer verschillende producten van andere verkopers onder een andere naam. Jammer dat ze niet altijd voor kwaliteit gaan helaas.

Fijn en snel !

Het is enorm prettig dat het pakket snel binnenkomt ! Het komt discreet verpakt. De verpakkingen zitten goed dicht, wat zeker een vertrouwd gevoel geeft. Daarnaast was het wel soms even moeilijk om bepaalde toys te laten werken, mijn tip hierin zou zijn om op de verpakking toch duidelijker de instructies te zetten.

gevoel is net als toy altijd anders

net als gevoel is dat met iedere toy het zelfde. uitzoeken ik vind het beter dan de fleshlight maar dat komt omdat ie zelf een zuigende beweging maakt, maar mijn budget is niet zo groot dat ik veel geld uit kan geven. en het helpt mij weer even stijf maken zodat ik nog een uurtje door kan gaan.

Adventskalender van plezier.

Het is leuk elke keer een ander vakje te kunnen openen en te ontdekken wat er achter het luikje zit. Minder zijn de verschillende textiel gerichte producten zoals het slipje en het bondagelint met kant. De penisring met kittelaar maakt veel lawaai, dat doet een beetje afbreuk aan de ervaring.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback over de adventskalender Ilse! Het is super om te horen dat je het openen van een vakje elke dag een leuke verrassing vindt. We nemen je opmerkingen over de textielproducten en de luidruchtige penisring ter harte. Jouw ervaring helpt ons om toekomstige edities nog beter af te stemmen. Mocht je nog meer gedetailleerde feedback of suggesties hebben, aarzel dan niet om ons een berichtje te sturen. We staan altijd open voor manieren om te verbeteren en je plezierervaring te optimaliseren! Groetjes, Adriën
28 jan 2024
Zou graag wat meer beschrijving willen van het speeltje dat je koopt en evt kunnen vergelijken tussen verschillen tussen vergelijkbare speeltjes. Verder alles top. Snel, gemakkelijk en anoniem. Het speeltje zelf bevalt bij mijn partner goed, maat hadden verwacht dat hij iets meer zou voelen.
Duidelijke website. Snelle discrete bezorging. Sommige beschrijvingen kloppen niet helemaal en wanneer je daar dan heel vriendelijk een mail over stuurt, wordt daar nogal hautain op gereageerd, terwijl je allemaal teleurstelling bij volgende klanten en Easy Toys wil voorkomen.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je leuke woorden over onze website en snelle levering. Dat doet ons goed! Wat vervelend dat sommige productbeschrijvingen niet helemaal klopten en dat je reactie op je mailtje niet was wat je ervan verwachtte. Dat was niet de bedoeling. We gaan ermee aan de slag om dit te verbeteren. Jouw hulp om dingen beter te maken wordt echt gewaardeerd. Laat het ons gerust weten als er nog iets is. We willen het graag goed maken! Groetjes Adriën
14 mei 2024
De sevice is uitstekent ik kreeg een slecht product weerver een rubber stuk was ik kon de oude houden en kreeg een nieuw product gestuurd maar ook de tweede ging stuk nu ben ik geen zeurder dus heb ik een nieuw rubber besteld wel wat vreemt dat dit artikel nog verkocht word
14 jan 2024
Ze hebben veel keuze, aantal keren al besteld en altijd netjes op tijd bezorgd. Alleen mis ik een soort keuze test waardoor het misschien wat makkelijker wordt om te kijken wat je wil en dan kijken of het overeenkomt met wat je uiteindelijk graag toe wil voegen.
17 mei 2024
Kreeg het verkeerde product maar er werd gekeken of in het magazijn het er nog wel was , dat was niet het geval geld is terug gestort. Klantenservice was vriendelijk en zeer meegaand ! Dus top service ondanks ik het verkeerden product heb ontvangen
7 apr 2024

Product beschadigd

Product werd in een heel grote doos bezorgd waar het product beschadigd aankwam. Werd ook niet geleverd op de gewenste bezorgdatum. Update: Heb de beoordeling met 1 ster verhoogd nadat de helpdesk mij benaderde en met een goede oplossing kwam. Top!
6 jun 2024
Bedankt voor je update en de extra ster! Geweldig om te horen dat onze helpdesk je goed heeft kunnen helpen. Top! Vriendelijke groet, Adriën

Erg klantvriendelijk en snelle levering en retour.

Snelle en vriendelijk reactie op mijn vragen. Retour goed en snel afgehandeld. Teveel producten mag je niet retourneren terwijl je het toch echt wel eerst moet kunnen passen. Om die reden heb ik verschillende body's verwijderd uit mijn winkelmandje.

Nette afspraak, netjes uitgevoerd.

Wat ik besteld had, kreeg ik op het moment dat was afgesproken. Tot zover een goede, maar geen bijzondere ervaring. Ik heb niet iets extra's ervaren, geen aangename verrassing ofzo. Gewoon een zakelijke overeenkomst, die keurig uitgevoerd is.
17 mei 2024

wij hadden een artikel gekocht ,wat verkeerd afgebeeld stond het zat in flesje ,maar in de catalogus was het een potje ,en een artikel waar de gebruiksaanwijzig in alle talen stond behalve nederlands helemaal slecht vond ik dat ;