Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.553 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.202 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Nette afspraak, netjes uitgevoerd.

Wat ik besteld had, kreeg ik op het moment dat was afgesproken. Tot zover een goede, maar geen bijzondere ervaring. Ik heb niet iets extra's ervaren, geen aangename verrassing ofzo. Gewoon een zakelijke overeenkomst, die keurig uitgevoerd is.
17 mei 2024

wij hadden een artikel gekocht ,wat verkeerd afgebeeld stond het zat in flesje ,maar in de catalogus was het een potje ,en een artikel waar de gebruiksaanwijzig in alle talen stond behalve nederlands helemaal slecht vond ik dat ;
Pakket was (vermoedelijk) kwijtgeraakt. Maar fijne hulp van de klantenservice en alhoewel het pakket niet boven water is gekomen, heb ik wel mn geld terug gekregen. Is wel wat mailcontact overheen gegaan maar fijne oplossing uiteindelijk.
De kwaliteit van de kleding is goed. Het is alleen helaas niet representatief voor elk lichaam. Normaal draag ik een M, maar door bredere heupen en grotere borsten, pastten de kledingstukken niet en heb ik ze helaas allebei teruggestuurd.
Antwoord van Easytoys.nl
Hoi Lisa! Bedankt voor je complimenten over de kwaliteit van onze kleding! We vinden het alleen jammer om te horen dat de pasvorm niet helemaal matchte met wat je nodig had. We snappen hoe frustrerend het kan zijn als iets niet past zoals gehoopt, vooral als je enthousiast bent over de stijl en kwaliteit. We werken constant aan het verbeteren van onze maatvoering en willen graag een assortiment bieden dat iedereen geweldig staat. Jouw feedback is super waardevol en helpt ons om dit doel te bereiken. Mocht je in de toekomst nog eens willen shoppen bij ons, overweeg dan onze maattabel of neem gerust contact op voor persoonlijk advies. We helpen je graag om de perfecte match te vinden. Nogmaals bedankt voor je eerlijke feedback en het uitproberen van onze kleding. We hopen je snel weer te zien! Groetjes, Adriën

Leuke set

Het was een hele leuke set. Leuk om mee te beginnen. Veel om uit .te proberen . Alleen Amar ook samen. Ale ige wat jammer is is dat de batterij snel op was van de ring. Maar is allemaal klein, maar toch realistisch en prettig in gebruik.
17 feb 2024

Verzendadres op het doos.

Het doos is wel incognito maar er staat wel een verzendadres die met een google search snel bekend wordt waar het vandaan komt. Op de website, een Zoom optie zou handig zijn om het product van dichterbij te kunnen zien vóór het kopen.

Super fijne service

Alles wordt snel, anoniem en veilig verzonden. Ze hebben echt veel goede spullen. Sommige zijn wel mindere kwaliteit en dus snel stuk, dus mijn tip is om oplaadbare dingen te kopen en niet met batterij die houden het niet lang vol.
13 mei 2024
Producten op tijd geleverd, komen overeen met foto's en omschrijving. De doos was wel deels open gegaan/lijm los gelaten, wat toch voor wat gefronste wenkbrauwen zorgde met het ophalen bij pakketpunt. Dit kan beter naar mijn idee.
14 mei 2024
Bedankt voor je feedback! Fijn dat je bestelling op tijd en naar verwachting is aangekomen. Het spijt ons dat de verpakking een beetje een wenkbrauw-frons-momentje veroorzaakte! Dat was zeker niet de bedoeling! Dit is echt uitzonderlijk en we gaan er zeker voor zorgen dat het een uitzondering blijft. Jouw input is daarom superbelangrijk om ons te helpen verbeteren. Laat het ons weten als je nog iets nodig hebt en geniet ondertussen van je aankoop! Met vriendelijke groet, Adriën
Duidelijke website, snelle levering, was heel goed verpakt, maar artikel was bij aankomst stuk, (kan gebeuren). contact opgenomen en snel en netjes geholpen. Geen probleem. vriendelijk personeel. Ik ben tevreden. m.v.g.
Prima site met een groot aanbod. Bij sommige artikelen zou wat meer informatie mogen komen over bepaalde afmetingen en hoe het artikel zich qua grootte verhoudt tot een ander voorwerp (meestal een lipstick). Dan 5 sterren.

Betere seks beleving.

Producten voldeden aan de verwachtingen. Sex leven is verbeterd. Partner was ook erg tevreden en we beleven onze orgasmes veel intenser dan voor gebruik van deze speeltjes. Daarbij is prijs-kwaliteitverhouding zeer goed

Krap

Bezorging was heel snel en het product zag eruit en voelde hetzelfde als dat er wat gezegd/laten zien. Ik vond het speeltje zelf wel erg krap over mijn penis, hij zat erg strak waardoor er weinig beweging mogelijk was.
19 mei 2024
Heerlijke orgasmes! Het speeltje was geweldig... het is goed wennen, vooral omdat ik de eerste paar keren eigenlijk te snel klaarkwam en ik nog niet helemaal alles kon proberen. Maar met wat meer geduld... GENIETEN!
16 mei 2024
Snelle levering en goede kwaliteit. Één minpuntje. Mijn mannenspeeltje was niet geleverd in een opbergdoosje als getoond maar in een blisterverpakking. Jammer dat deze nu niet hygiënisch op te bergen is.
7 jan 2024

Nice

1e ervaring was niet echt goed, kon beter...waarschijnlijk de postbezorging niet helemaal goed en duidelijk gegaan. 2e bestelling ging super en is zekers aangeraden om daar seksspeeltje(s) te kopen.

Geen papieren handleiding

Snel en vlug geleverd maar mis alleen een papieren handleiding. Mijn mobiel is niet mijn bedgenoot maar dat ik een boek bijv wel. Papieren handleiding is ideaal ik zoek me rot naar de juiste stand.
20 mrt 2024
Prima uitleg op de site en bijbehorende filters om op specifieke speeltjes te zoeken. En de first backdoor set was een hele leuke verrassing voor mijn vrouw. Precies goed en voor een mooie prijs
4 feb 2024
Mijn eerste aankoop en super blij mee… alle goede reviews kloppen, zeker een aanrader! Reden dat ik geen 5 sterren gaf is omdat het best veel geluid maakt.. denk dat de buren mee luisteren.. ;-)
JM
Joep M.
Apeldoorn
22 mei 2024
Een goed punt is de snelle verzending en het op de hoogte houden van de klant. Minder is het aanbieden en opdringen van punten en kortingen. Jullie zijn per slot van rekening geen supermarkt.
23 mei 2024
Bedankt voor je review en je feedback! We zijn blij te horen dat je onze snelle verzending en het op de hoogte houden van de klant waardeert. 😊 We begrijpen je punt over het aanbieden en opdringen van punten en kortingen. Het is zeker niet onze bedoeling om opdringerig te zijn. We willen graag extra voordelen bieden, maar we zullen je feedback meenemen om dit beter in balans te brengen. Je kunt je overigens heel gemakkelijk afmelden van de nieuwsbrieven door op het linkje "uitschrijven" onderaan het bericht te klikken. Dank je wel voor het delen van je ervaringen. We streven ernaar om je volgende ervaring nog beter te maken! Vriendelijke groet, Adriën
Ik wil u vragen om ons niet na elke aankoop een enquête te sturen. Laten we afspreken als we niet tevreden zijn het u laten weten. Kan voor ons een reden zijn om niet meer bij jullie te kopen