Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.553 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.202 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

JM
Joep M.
Apeldoorn
22 mei 2024
Een goed punt is de snelle verzending en het op de hoogte houden van de klant. Minder is het aanbieden en opdringen van punten en kortingen. Jullie zijn per slot van rekening geen supermarkt.
23 mei 2024
Bedankt voor je review en je feedback! We zijn blij te horen dat je onze snelle verzending en het op de hoogte houden van de klant waardeert. 😊 We begrijpen je punt over het aanbieden en opdringen van punten en kortingen. Het is zeker niet onze bedoeling om opdringerig te zijn. We willen graag extra voordelen bieden, maar we zullen je feedback meenemen om dit beter in balans te brengen. Je kunt je overigens heel gemakkelijk afmelden van de nieuwsbrieven door op het linkje "uitschrijven" onderaan het bericht te klikken. Dank je wel voor het delen van je ervaringen. We streven ernaar om je volgende ervaring nog beter te maken! Vriendelijke groet, Adriën
Ik wil u vragen om ons niet na elke aankoop een enquête te sturen. Laten we afspreken als we niet tevreden zijn het u laten weten. Kan voor ons een reden zijn om niet meer bij jullie te kopen
Sommige producten zijn kwalitatief iets minder, niet de schuld van easytoys, maar als na een week een silicone cockring al scheurtjes heeft dan is het toch jammer dat je je geld kwijt bent.
TJ
Tom J.
Venlo

Vandaag besteld morgen in huis

Op de site staat vandaag voor (meen ik) 23:00 besteld morgen in huis Dit was niet het geval pas 2dagen later Ik had in ieder geval voor het aangegeven tijdstip besteld. Verder dikke prima
13 mei 2024
Moest aan het goed gebruiken wennen.Het gaat wel steeds beter.Fijn om weer dit soort gevoelens te hebben na het overlijden van mijn man ruim een jaar geleden Het is een hulpje.Ik ben 86.
14 mei 2024
Hartelijk dankt voor het delen van uw ervaringen! We zijn blij te horen dat het steeds beter gaat en dat u steun vindt bij ons product. Uw veerkracht is bewonderenswaardig, vooral tijdens deze moeilijke periode. Mocht u verdere hulp of informatie nodig hebben, staan wij altijd voor u klaar. Warme groeten, Adriën
Pakket werd op afhaalpunt afgeleverd i.p.v. op het thuisadres. Dit was niet zo opgegeven bij bestelling, en de tracing gaf de indruk dat er op het thuisadres zou worden afgeleverd.
KD
Kees D.
Waalwijk
Keuze is enorm en dus soms moeilijk. De beschrijvingen zijn super en dat maakt kiezen een beetje eenvoudiger. Verder is de service snel en discreet. Ik heb niks te klagen (wink)
3 mrt 2024

product wat defect was

Had een product wat defect was hierover contact gehad met easy toys nieuw product opgestuurd de afhandeling hiervan ben ik zeer tevreden over klantvriendelijk en geen gezeur
Gelijk na het uitpakken geprobeerd en moet zeggen dat het met de verschillende standen die erop zitten een waar genot was, alleen jammer dat de sleeve niet demontabel is.
HD
Harry D.
Elsloo

perneum werkt niet

Verkeerd besteld dat dat er afstand bediening bij was. dus nu 2 Backie vibrerende Buttplug die NIET GOED WERKEN OP DE PREMIUM STIMULATIE Wat ik net graag gehad had
Tot twee keer toe lekkende massage olie flesjes waar zij natuurlijk ook niks aan konden doen. Super goed geholpen en binnen een dag nieuwe in huis. Super service
Mijn laatste bestelling bevalt prima (mag nog veel harder, maar doet wel al wat). De vorige bestelling was oké. De eerste was een miskoop (voor maagden???)
Gel is ok, het droogt echter na enkele minuten. De cockring in 3 maten is een misser: niet voor klein geschapen mannen en de grootste is voor paarden.

Super leuke site

Leuke site met veel leuke speeltjes. Kwaliteit is meer dan goed en de verzending is ook zeer goed,snel en optijd. Ik heb dr al veel plezier van
10 mei 2024

Pakketje kwam op tijd.

De bestelling kwam op aangegeven datum/tijd binnen.Jammergenoeg werd pakket - ondanks de melding op het pakket - tóch bij de buren afgegeven.
13 mei 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen Ama. Fijn om te horen dat je bestelling op tijd is aangekomen, maar het spijt ons dat de bezorging niet volledig volgens plan verliep. Ondanks de duidelijke instructies lijkt het pakket toch bij de buren te zijn afgegeven. Onze excuses voor dit ongemak. We zullen dit voorval aankaarten bij onze bezorgdienst om herhaling te voorkomen. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, staan we graag voor je klaar en bedankt voor je begrip! Vriendelijke groet, Adriën
22 mei 2024

Goede levering

Levering optijd, netjes en discreet. De maten refereren niet naar cup. Alleen M/L. Dus voor cupmaat waren beide setjes wat klein en strak.
23 mei 2024
Bedankt voor je feedback en je positieve woorden over onze levering! We zijn blij dat alles op tijd, netjes en discreet bij je is aangekomen. 😊 Het klopt inderdaad dat we bij veel artikelen geen specifieke cupmaten hebben en vaak gebruik maken van algemene maten zoals M/L. We begrijpen dat dit soms lastig kan zijn en dat de setjes hierdoor soms niet optimaal passen. We waarderen je eerlijkheid en zullen je opmerkingen zeker meenemen. Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt bij het vinden van de juiste maat, laat het ons dan gerust weten. We helpen je graag verder! Vriendelijke groet, Adriën
30 dec 2023
Keurig op tijd geleverde kerstbal satysfire!! Jammer van de verspilling van karton. Verstuurd in een doos waar wel 20 kerstballen in paste.
Bezorging was prima, product uiteraard ook. Alleen was de korting die je krijgt bij inschrijving niet meteen toepasbaar. Beetje jammer.
Correcte levering, discrete verpakking, alleen, de pakjesdienst heeft pas héél laat laten weten wanneer ze juist zouden langskomen.
Kapot eitje geleverd, vibrator was na eenmalig gebruik ook kapot. Melding gemaakt met compensatie... Dank om dit recht te zetten