Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.553 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.202 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Goeie service

De perfecte winkel voor je toys. Snel, anoniemkopen en ontvangen. Echt een aanrader als je vanuit thuis wilt wachten op je toy.
17 feb 2024

Conform verwachting

Gewoon netjes op tijd geleverd. Kwaliteit is conform verwachting maar niet boven verwachting. Vandaar vier i.p.v. vijf sterren.
Overzichtelijk, makkelijk zoeken naar producten,alleen de besteding bedrag voor het gratis verzending mag wel iets minder zijn.
16 mrt 2024

Alles prima muv discretie

Alles prima, alleen met het adres van easy toys op de doos niet echt discreet. Iedereen kent het adres uit Phoenixweg Veendam..
Altijd fijne service en vooral hele snelle levering. Fijn discreet verpakt. Assortiment is enorm en de prijzen zijn echt goed.
Snel bezorgd, retour van een artikel ging soepel en bedrag snelle refund, goede communicatie over bezorging en retournering
20 mei 2024
Goede klantservice na dat een product niet voldeed aan zijn omschrijving. Rest van de bestelling was goed en snel geleverd.
13 mei 2024
Leuke speeltjes gekocht, en een paar al kunnen gebruiken. Kwaliteit zo te zien, levering top. Discreet en snel. Ga zo door!
15 mei 2024

Top geregeld

Snelle verzending, duidelijke informatie op de webshop. De discrete verzending is erg prettig. Geen verdere aanmerkingen.
27 apr 2024
Een besteld artikel werkte niet naar behoren. Hierop heb ik contact gezocht en hebben ze mij een nieuw artikel gestuurd.
Klantenservice vriendelijkheid en betrouwbaar is heel goed zal het iedereen aanbevelen heb er een positieve ervaring mee.
Antwoord van Easytoys.nl
Dank je wel voor je sterrenrecensie! Echt superfijn te horen dat onze klantenservice je positief heeft verrast. Jouw aanbeveling? Dat is voor ons als het horen van je favoriete liedje op de radio ;-). Jouw enthousiasme is onze motivatie – blijf het delen, wij zorgen voor de rest! Vriendelijke groet, Adriën
Web site op de telefoon verbeteren . zoeken gaat niet echt naar wens telkens terug en dan weer helemaal opnieuw beginnen
1 mei 2024
Ondanks een foutje bij levering, binnen een dag het juiste artikel geleverd EN zeer leuk en correcte klantenservice. 👍

Tevreden

De aangekochte producten voldoen aan de verwachtingen, worden goed verpakt en thuis per post geleverd zoals het hoort.
HP
Henk P.
Apeldoorn
4 feb 2024
Heb mijn bestelling nog niet ontvangen, contact hierover met easytoys, bij PostNL ontvangen maar nog steeds onderweg
Maakten precies waar wat ze beloofden. Ook het product kwam helemaal overeen met de foto en beschrijving op de site.
makkelijk besteld, goed aangekomen op afhaalpunt en product past goed. bestel vast nog wel eens wat in de toekomst.
24 feb 2024

allereerst de vormgeving… het discrete…

allereerst de vormgeving… het discrete verpakken en de prijs. Het is een aangenaam en makkelijk in gebruik apparaat
Snelle levering. Een van de toys viel wat tegen. Waarschijnlijk daardoor een prijsverlaging. Verder tevreden.
IW
Ivan W.
Diemen
22 mei 2024
Aardige assortiment en snel met verzenden. De ideale webshop voor adult games (trouwfeest/jubileum kado!).