Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.553 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.202 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

17 mrt 2024
Het aanbod en het gebruiksgemak van de website is goed. De werking van een aantal producten not so much.
3 mrt 2024
Keurig discreet verpakt thuis gekregen . Verpakking zat een zegel op zodat je kon zien dat ie nieuw is.
12 mei 2024
De snelle levering bevalt. De kracht van de speeltjes aangeven in een rating van bijvoorbeeld 1 tot 5.
22 apr 2024
Jammer van de levertjes de rest prima dank u een volledig gratis cadeau zou wel eens welkom zijn grtj
Antwoord van Easytoys.nl
24 apr 2024
Bedankt voor je feedback! Het spijt ons te lezen dat de levering niet helemaal aan je verwachtingen voldeed maar zijn natuurlijk heel blij te lezen dat de rest van je ervaring prima was! We begrijpen dat een gratis cadeau een leuke verrassing zou zijn, ben je al lid van onze nieuwsbrief? Zo blijf je op de hoogte van onze speciale aanbiedingen en verrassingen en mis je niets leuks! Bovendien kun je punten sparen voor kortingen en gratis cadeaus. Je vindt dit op de homepage, rechtsboven bij Easy Toys Extra, waar je je gratis kunt aanmelden. Nogmaals bedankt voor je support, en als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons gerust weten! Met vriendelijke groet, Adriën
Duidelijke website wel prijzig snelle verzending. 1 keer een doosje ontvangen zonder artikelen erin.
MB

Good service

There were issues with the delivery with PostNL but EasyToys did the best they could to resolve it.
Ik ben erg te vrede over de verzending en klante service. Wel vallen sommige artikelen soms tegen.
14 mei 2024
Service perfect levering idem dito. Echter zijn de prijzen stuk hoger dan bij bijvoorbeeld bol.com
14 mei 2024
Leuke goede site met veel variatie. Wel jammer dat de kleine maten vaak niet op voorraad zijn.
Snel en makkelijk te bestellen . Het is af en toe lastig te zien hoe groot iets is op de foto.
18 feb 2024
Goede klantenservice. Artikelen soms nog wel wat aan de prijzige kant. Site is overzichtelijk.
Leuke speeltjes en pakjes. We/ik hebben hier veel plezier van. Sommige dingen zijn wat prijzig

Prima

De bestelde producten waren ruim op voorraad en de levering verliep vlot. Gewoon tevreden.
18 feb 2024
Wel overzichtelijk en goede uitleg , Weinig echt nieuwe items, en mis mooie nette lingerie
Wat hun bij de producten beschrijven kloppen ook ,en ze hebben een snelle levering, top dus
goede info, alleen wordt er niet gereageerd op de vraag via whatsapp. Verder dik tevreden
Alles was top, waarom 4 sterren omdat er voor iedereen altijd wel iets te verbeteren is😉
Product is zoals beschreven, snelle en discrete bezorging. Ik ben blij met het product.
Anoniem zijn, vlotte verzorgde verzending, artikel klopt niet 100% met de voorstelling
Veel standen en vrijwel de hele vibrator is bekleed met fijn spul. Om van te genieten!