Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.129 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

2 jun 2024
Heb na een week nog niks ontvangen en zou binnen een dag geleverd worden
3 jun 2024
Goedemiddag, één ster is niet veel maar is volkomen begrijpelijk als je zo lang moet wachten op je bestelling! Hier gaat iets niet goed inderdaad bij PostNL Je mag altijd contact opnemen met onze klanten service als er iets niet goed loopt dan lossen we het meteen op. Ik heb je nu een mail hierover gestuurd. Vriendelijke groet, Ellen
14 jun 2024
Mijn bestelling werd geretourneerd om onduidelijke redenen...
25 jun 2024
Bedankt voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We zien in de tracking dat het pakket als geweigerd staat, maar begrijpen uit je reactie dat dit niet klopt. Onze excuses voor deze miscommunicatie van de vervoerder. We zijn blij dat het inmiddels is opgelost. Mocht je nog vragen of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan altijd voor je klaar! Nogmaals sorry voor het ongemak en bedankt voor je geduld. Groetjes, Adriën
20 jun 2024
Het product dat we hadden gekocht was meteen stuk.
21 jun 2024
Wat vervelend dat het product dat je had gekocht meteen stuk was. We hebben altijd een passende oplossing en ik hoop dat die ook voor jou bevredigend was. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, neem dan gerust contact met onze klantenservice op. We helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Ellen

s

alle spelletjes heb kapot gegaan zelfde dag nog
Kreeg het product pas 6 dagen later van daar
3 jun 2024
Hallo Hans, bedankt voor je review. 3 dagen geleden belde je ons dat je je bestelling nog niet ontvangen had. Gelukkig werd je bestelling toen de volgende dag toch nog geleverd. Blij te lezen dat je wel tevreden bent met onze service en met de producten. We zien je graag weer terug in onze webshop! Vriendelijke groet, Ellen

Slechte kwaliteit

Het Item dat ik besteld had scheurde meteen
3 jun 2024
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat het item dat je hebt besteld meteen is gescheurd. We waarderen het dat je tevreden bent met onze levering en service. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice, zodat we een oplossing voor je kunnen vinden. Vriendelijke groet, Ellen
28 mei 2024
Krijg geen reactie op verzonden mail
20 jun 2024
Waardeloze kwaliteit en pasvorm
21 jun 2024
Beste Kim, Wat jammer dat je niet tevreden bent met je product. Neem gerust contact met ons op als iets niet bevalt. Je kunt kleding ook altijd retourneren. Bel of mail onze klantenservice, dan vinden we samen zeker een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Ellen
23 mei 2024
Na 2 keer gebruik al kapot..
24 mei 2024
Wat jammer om te horen dat het product al zo snel kapot is gegaan! We hebben je inmiddels een e-mail gestuurd met uitleg en tips om dit te voorkomen en hoe we dit voor je kunnen oplossen. Zou je hiernaar willen kijken? We willen je natuurlijk graag verder helpen en zorgen dat je tevreden bent met je aankoop! Vriendelijke groet, Adriën
12 jun 2024
Apparaat werkte niet
13 jun 2024
Goedemiddag, bedankt voor je review. Fijn dat je de levering en service als uitstekend beoordeeld! Ik hoop dat het apparaat inmiddels werkt? Laat het onze klantenservice weten als dit niet zo is. Dan vinden we zeker een bevredigende oplossing! Vriendelijke groeten, Ellen
4 jun 2024
Hij trilt helemaal
5 jun 2024
Goedemorgen, Ojee, je geeft ons 1 ster! Maar ik zie ook dat je de levering uitstekend beoordeelt, net als het product en de service? Is er iets wat we voor je kunnen doen? Neem dan even contact op met onze klantenservice, die je heel graag helpt. Vriendelijke groet, Ellen
31 mei 2024
werkt niet
31 mei 2024
Goedemiddag John, bedankt voor het delen van je feedback. Wat vervelend dat hetgeen je gekocht hebt niet werkt! Om het probleem op te lossen heb ik je meteen een mail gestuurd met tips. Was het bestelproces en de vlotte levering wel naar wens? Als het probleem is opgelost voel je dan vrij deze review aan te passen ;-) Ik wens je een fijn weekend! Met vriendelijke groet, Ellen
18 jun 2024
19 jun 2024
Beste Tom, Bedankt voor je review. Graag verneem ik waarop deze is gebaseerd. Met vriendelijke groeten, Sabine-Klantenservice
14 jun 2024
15 jun 2024
Goedenavond, Bedankt voor je review en excuses voor het ongemak. Volgens de gegevens is er inmiddels een onderzoek opgestart bij de vervoerder betreft de levering. Zodra er een reactie is berichten wij per mail. Met vriendelijke groeten, Sabine-Klantenservice
13 jun 2024
15 jun 2024
Goedenavond, Bedankt voor je review. Graag verneem ik waarop deze is gebaseerd. Met vriendelijke groeten, Sabine-Klantenservice
6 jun 2024
7 jun 2024
Oei, dat ene sterretje zegt genoeg... 😟 We willen dit graag goedmaken! Kun je ons een berichtje sturen met wat er misging? Dan maken we het snel in orde! Groetjes, Adriën
4 jun 2024