Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.129 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

31 mei 2024
3 jun 2024
Goedemiddag, je pakketje is, vervelend genoeg, zoek geraakt in het sorteercentrum van PostNL. We hebben er alles aan gedaan om het pakketje op te sporen maar helaas heeft PostNL het pakket niet meer gevonden. Het aankoopbedrag is teruggestort (in overleg met jou uiteraard). Graag zien we jou toch nog eens terug in onze webshop voor een betere ervaring! Vriendelijke groet, Ellen
31 mei 2024
3 jun 2024
Hopla maar 1 ster?! Wat kunnen we verbeteren? We willen het graag te weten komen! Neem als er product vragen zijn graag contact op met onze klantenservice daar helpen mijn collega's je graag verder. We zouden het dan ook heel fijn vinden om een wat hogere score te krijgen mocht je vinden dat wij dat dan verdiend hebben. Vriendelijke groeten, Ellen
27 mei 2024
28 mei 2024
Hoi! Het spijt ons te zien dat je niet tevreden bent. We willen graag begrijpen wat er is misgegaan en hoe we dit kunnen oplossen. Kun je contact met ons opnemen? We staan voor je klaar! Vriendelijke groet, Adriën
23 mei 2024
24 mei 2024
Bedankt voor je review, ook al laat je ons een beetje in het donker tasten;-). We zouden graag willen weten wat er misging, zodat we het kunnen oplossen en je een betere ervaring kunnen bieden. Kun je contact met ons opnemen? We horen graag van je! Vriendelijke groet, Adriën
27 jan 2024
Slecht, ik heb nog steeds niks ontvangen. En ze doen moeilijk om mij ook maar iets tegemoet te komen. Ze zeggen voor 21.00 besteld de volgende dag in huis. Maar ik wacht al 8 dagen en heb nog niks. Eerste x kreeg ik een verkeerde kluis code. Deze was leeg. Daarna was het pakket ineens door iemand anders afgehaald. Toen was die toch weer in de kluis gelegd. Hier een nieuwe code voor gekregen, deze werkte niet. Daarna weer een nieuwe code gekregen, ik de volgende dag erheen. Uw pakket is telang blijven liggen en wordt naar een bezorg punt gebracht. Nu wacht ik alweer 3 dagen. Ik heb gebeld en het enige wat ze zeggen, ja wij hebben een onderzoek gestart. Wacht maar af meer kunnen wij niet. Dus ik denk, stuur mij een nieuwe en haal die oude maar terug.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de frustraties en het ongemak dat u heeft ervaren met de levering van uw bestelling. Wij begrijpen dat de vertraging en de verwarring rondom de levering van uw pakket niet acceptabel zijn. Met betrekking tot de door u genoemde problemen, willen wij bevestigen dat er inderdaad een onderzoek was gestart bij de vervoerder om niet alleen te achterhalen wat er mis is gegaan, maar ook om te voorkomen dat dergelijke problemen zich in de toekomst opnieuw voordoen. Helaas duren de onderzoeken bij de vervoerder recentelijk langer dan gebruikelijk en hebben we u inmiddels een nieuw pakket toegezonden. Nogmaals onze excuses voor de overlast en dank u wel voor uw geduld en begrip in deze situatie. Wij waarderen uw feedback, aangezien deze ons helpt onze service te verbeteren. We hopen deze kwestie naar tevredenheid te hebben opgelost en hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Adriën
Een bestelling geplaatst in de veronderstelling dat het de volgende dag in huis zou zijn ivm de feestdagen. Nu al het begrip dat het een dag langer kan duren. Na meer dan een week te hebben gewacht en niks te hebben ontvangen er maar achter aan gebeld, wordt het probleem bij mij terug gelegd omdat Easytoys mijn pakketje al heeft “afgegeven” aan PostNL na meer dan drie dagen veel gemaild en gebeld te hebben, krijg ik nu hopelijk mijn geld terug (nog afwachten) en kwam de aap uit de mauw dat easytoys nooit mijn bestelling heeft aangeboden aan PostNL. Qua service en klantvriendelijkheid uitermaten slecht.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat uw pakket is zoekgeraakt! Ik zie dat het aankoopbedrag inmiddels is teruggestort. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
3 feb 2024
Ik wacht inmiddels al ruim meer dan een week op een pakket van 100 euro! Vage berichten ontvangen met dat er iets niet op voorraad is, maar geen duidelijke taal wat er dan niet is, maar ook niet mijn order laten annuleren zodat ik wat nieuws kan bestellen. Je wordt op elke manier tegengewerkt. Ik vind dit enorm kwalijk. De klant moet zelf maar gaan gissen en afwachten. Er wordt geen passende oplossing gevonden, punten die je hebt ingewisseld worden ook niet teruggegeven ondanks dat je je order niet ontvangt.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend! De bestelling heeft inderdaad vertraging opgelopen door een niet voorradig artikel. Ik zie dat er hierover 2 mails naar u zijn verzonden met uitleg en om welk artikel het gaat. Uiteraard kunt u een bestelling altijd annuleren als deze nog niet verzonden is. Het niet voorradige artikel is uit de bestelling gehaald en uw pakket wordt vandaag bij de pakketautomaat afgeleverd. De tracking die u per mail heeft ontvangen geeft de laatste informatie over de levertijd weer. Zijn er nog vragen of onduidelijkheden, laat het ons weten, we helpen u graag! Excuses voor de vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
Ik ben zeer ontevreden omdat de service die trekt op niks en als je duidelijk vermeld dat de postman het pakketje op uw adres moet leveren is dit precies teveel gevraagd ik vind dit gewoon schandalig belachelijk, terwijl ik mijn bestelling op tijd had besteld om de volgende dag die thuis te krijgen was dat ook niet het geval. Niet alles is correct op de website en dat zie je ook duidelijk als je de producten vergelijkt met een andere leverancier zijn de producten bijna 2 x zo duur
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te vernemen dat u niet tevreden bent met de levering van uw bestelling. Ik zie dat u op 2 januari besteld heeft en de bestelling op 4 januari is afgeleverd. De levertijd voor onze Belgische klanten is 1 tot 2 werkdagen. Het is een erg drukke tijd zoals PostNL vermeld in de tracking. U geeft aan bij adressering van uw bestelling dat de bel niet goed werkt en uw telefoonnummer. Helaas is er niet genoeg ruimte om deze lange toevoeging op het etiket te krijgen en bezorgers bellen niet bij geen gehoor. De prijzen kunnen dagelijks wijzigen, het is inderdaad altijd goed te vergelijken vóór het plaatsen van een bestelling. Zijn er nog vragen of onduidelijkheden? Onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar per chat, telefoon en email. Met vriendelijke groet, Adriën
Artikel niet goedkoop. Maar voor Easytoys gekozen om kwaliteit, gevestigd merk en in het verleden goede ervaring. Geen bevestigingsmail etc ontvangen. En vervolgens besluit gekozen bezorgdienst niet te bezorgen (bezorgadres is zakelijk dus geen kans op dichte deur/niet aanwezig) maar bestelling is ergens lukraak af te halen. Inmiddels week na bestelling en nog geen bericht ontvangen dat bestelling af te halen is. En daar betaal je dan hoofdprijs plus bezorgkosten voor.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Het spijt me dat de aflevering van je bestelling niet goed verloopt. Het is echt niet de bedoeling dat je geen bevestigingsmail krijgt en dat je pakket niet zoals beloofd wordt bezorgd. Ik zie dat er na het contact met je direct een onderzoek bij de vervoerder is opgestart. Zodra we hier de uitslag van ontvangen nemen we gelijk weer contact met je op om het op lossen. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën

Verzendproces geautomatiseerd I.p.v. klantgericht

Iets heel kleins besteld dat prima door de brievenbus kan. Helaas toch een groot pakket dat vanaf het post.nl punt werd teruggestuurd, omdat ik op vakantie ben. Daarover gebeld; verzendproces is geautomatiseerd en dat kan niet worden aangepast. Maar als het wordt teruggestuurd, wordt het pakket vastgehouden bij Easytoys en kan ik aangeven wanneer ik weer thuis ben. Helaas is dat proces blijkbaar ook geautomatiseerd, want het ligt nu voor de tweede keer op een afhaalpunt.
Antwoord van Easytoys.nl
Dank je wel dat je de tijd neemt om je ervaring te delen en wat jammer te lezen dat je zo lang hebt moeten wachten. We hadden natuurlijk het liefst je pakket zo snel mogelijk bij je afgeleverd, helaas is dat niet gelukt omdat je op vakantie was. We verzenden inderdaad uitsluitend met pakketpost. De grootte van de pakketten wordt per zending automatisch aangepast door onze inpakmachines. We kunnen bij verzending een voorkeurstijd aangeven voor de aflevering bij de vervoerder. Helaas geeft dat geen absolute garantie dat het pakket daadwerkelijk precies op die tijd wordt afgeleverd. Het pakket wordt bij niet thuis naar een afhaallocatie gebracht. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons weten, we helpen je graag! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
28 jan 2024

Pakket nooit bezorgd

Pakket zou op zondag bezorgd worden, maar niet bezorgd. Toen op maandag, wel bezorgd, maar geen idee waar. Buren hebben niets in ontvangst genomen en verder geen briefje in de bus. 2x contact gehad met de klantenservice en die zouden navraag doen bij postnl. Inmiddels 3 weken verder en nog steeds geen gehoor. Ook niet over mogelijke vergoeding voor het niet geleverde pakket. Slechte service en slechte communicatie vanuit easytoys.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat de bezorging van uw pakket verwarring heeft veroorzaakt. Ik zie in de tracking dat het pakket inmiddels is afgehaald van de afhaallocatie. Mocht dit toch niet het geval zijn, neemt u alstublieft contact op met onze klantenservice zodat we het snel met u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Adriën
Een betere klantenservice organiseren. En een andere bezorger dan PostNL als optie bieden. Ik wacht al meer dan twee weken op een vermist pakket. Maar het is officieel niet vermist bij PostNL. En er word gevraagd of ik zelf langs adressen ga (niet zomaar de buren) om mijn discrete pakket op te halen. En dan maar hopen dat een eventuele ontvanger het niet geopend heeft na TWEE weken.
Antwoord van Easytoys.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht en excuses voor het ongemak. Er is inmiddels per mail contact met u opgenomen om het voor u op een hopelijk goede en nette manier op te lossen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Klantenservice
Slecht ervaring met artikelen retour. Gevraagd 3 artikelen te retourneren maar klantenservice stuurde mij een retourlabel voor een artikel. Dus, ik moet 3 lossen retourformulier invullen voor elke artikel te retourneren. In totaal ik zal 3 lossen pakketten terug te sturen, terwijl ik had de origineel bestelling in een pakket ontvangen. Slecht ervaring!!!!
Antwoord van Easytoys.nl
Dankjewel voor je feedback! Sorry voor de verwarring met het retourproces! We snappen dat het lijkt alsof je voor elk artikel apart moet retourneren, maar geen zorgen, één retouraanvraag is genoeg voor alle artikelen. We zijn druk bezig het proces te automatiseren, zodat het binnenkort allemaal nog makkelijker wordt. Je hoeft dus echt maar één pakket terug te sturen, ook al lijkt de communicatie nu iets anders te zeggen. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld en begrip! Groetjes, Adriën
21 mei 2024

Geen korting toegepast gekregen.

Ik heb laatst bij jullie besteld. En de code voor 2+1 gratis ingevoerd. Maar heb vervolgens voor de volle 3 producten betaald. En in het winkelmandje stond dat er een tube glijmiddel gratis bij de flaslight kwam, maar deze zat er ook niet bij. Over de producten an sich ben ik wel tevreden🙂
22 mei 2024
Dank je wel voor je bericht en je eerlijke feedback. Wat vervelend om te horen dat de korting en de gratis tube glijmiddel niet correct zijn toegepast. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem alsjeblieft even contact op met onze klantenservice. We gaan dit dan gelijk voor je nakijken en oplossen. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten zelf! 😊 Onze excuses voor het ongemak en we hopen je snel weer blij te kunnen maken met een volgende bestelling. Vriendelijke groet, Adriën
Ik wens geen vragen te beantwoorden over producten die ik koop. Wanneer ik in een gewone winkel iets koop komt de verkoper ook niet bij mij aan de deur om te vragen of ik tevreden ben want dan schop ik hem of haar de straat op. Dus laat mij met rust met dit soort kutonderzoeken.
Antwoord van Easytoys.nl
Hartelijk dank voor je bericht. Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst ontvang je drie e-mails: 1 Een orderbevestiging: deze ontvang je direct na het plaatsen van je bestelling; 2 Een Track & Trace-code: deze ontvang je zodra je bestelling verzonden is; 3 Een review e-mail: deze ontvang je nadat je de bestelling hebt ontvangen. Uiteraard is dit geheel vrijblijvend maar voor ons waardevol als webshop om ervaringen van klanten te kunnen delen. De review e-mail is geen nieuwsbrief. Je kunt je hiervoor ook niet afmelden, het is een eenmalig verzonden e-mail. Als onze review-emails voelen alsof we aanbellen zoals een overenthousiaste verkoper, voel je dan helemaal vrij om ons de digitale deur te wijzen en de email te deleten. Geen hard feelings en geen schoenen nodig. We laten je rustig shoppen, beloofd! Voor een nieuwsbrief kun je jezelf afmelden via de link in de nieuwsbrief. Met vriendelijke groet, Adriën
Wij hebben onze bestelling nooit ontvangen we kregen een mail met daarin een link naar post nl maar daar is het pakket nooit verwerkt vervolgens kregen we een aantal dagen erna een mail dat onze retourzending ontvangen was en we het geld terug kregen
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend te vernemen dat het pakketje niet bij u is aangekomen! Ik zie inderdaad dat het aankoopbedrag is teruggestort. Mocht u de bestelling alsnog willen ontvangen kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
20 apr 2024

Wees voorzichtig waar u uw vertrouwen en geld in steekt

Er is geen transparantie of geloofwaardigheid bij het promoten en tentoonstellen van producten, en dan koop je een nutteloos product dat alleen maar geldverspilling is. Ik zal niet opnieuw via deze site kopen en het ook niet aanbevelen.
22 apr 2024
Echt balen dat de crème niet helemaal deed wat je ervan verwachtte. Het is goed om te weten dat zulke producten bij iedereen net iets anders kunnen werken. Elk lichaam reageert er namelijk op zijn eigen manier op. We vinden het superbelangrijk dat je tevreden bent en willen je graag helpen om iets te vinden dat beter bij je past. Zou je ons een berichtje willen sturen? Onze klantenservice kan je meer vertellen over hoe je het product het beste gebruikt en we hebben ook vast andere opties die misschien wél precies zijn wat je zoekt. Je bereikt ons dagelijks per mail, chat of telefoon. We horen graag van je en staan klaar om samen de beste oplossing te vinden. Sorry nog voor de tegenvaller, en goed dat je dit met ons deelt. We gaan ons best doen om je te helpen. Met vriendelijke groet, Adriën
1. De daadwerkelijke doorsnede van de cocksringen kwamen niet overeen met de afmetingen van de website. 2. Het geleverde materiaal was niet transparant zoals aangegeven. 3 was mijn eerste bestelling en ook mijn laatste
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je bestelling niet voldeed aan je verwachtingen. We zouden graag een oplossing vinden die voor jou werkt, zoals bijvoorbeeld een vervanging met de juiste specificaties of een volledige terugbetaling. Mocht je ervoor openstaan kun je contact opnemen met onze klantenservice, dan zorgen we dat dit snel opgelost wordt. Met vriendelijke groet, Adriën
GG
G. G.
Zwartewaterland
Product was alles behalve stil, deed wel zijn werk. Schoonmaken was een grote opgave door de plastic ring welke boven op de sleef zit. Al met al een duur product welke helaas niet gebruikt gaat worden.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen dat producten die je hebt besteld niet naar verwachting lijken te werken. Dit reviewplatform heeft echter betrekking op ons als winkel. We hopen dat je tevreden bent over de levering, informatie en het eventuele contact dat je eventueel met ons hebt gehad. Voor vragen en klachten over producten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag met het vinden van een oplossing! Je kunt de artikelen ook beoordelen op onze website, hiervoor ontvangt je per mail een uitnodiging na ontvangst van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën
Retourneren lukt niet. Ik heb een bericht gestuurd en gevraagd om returnlabel, maar ik ontvang niets. Ze maken het express moeilijk om terug te sturen zodat je er bijna geen zin meer in hebt
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend! Ik zie dat er op 3 januari een retour etiket is verzonden. Mocht u deze niet ontvangen hebben, laat het ons weten, dan lossen we het snel met u op. Met vriendelijke groet, Adriën