Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.129 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

3 mrt 2024
overpriced crap The clothing and lingerie looked so great on the picture but I have never felt more cheated when I got the product. Overpriced and very low quality. Sent it back.
Antwoord van Easytoys.nl
Thank you for sharing your experience. I am so sorry to hear that you are not happy with your purchase. That's really not our intention. We want everyone to be happy. We take your feedback seriously and will look at how we can improve. Feel like sending us a message? Then we'll try to find a solution together. Thanks for letting us know. We hope we can rectify it. Apologies for the inconvenience! Kind regards, Adriën
DH
dick h.
NIJVERDAL
Wat een waardeloos ding is het veelteweinig toeren dus teweinig trillingen dus ook slechter klaar komen ik vind pruts ding alleen wel een lang snoer dat is een plus er voor .
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het door u bestelde artikel niet naar verwachting is. Is zie dat er al contact geweest is met onze klantenservice. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, laat het ons weten, we helpen u graag! Met vriendelijke groet, Adriën
Het is onwijs gênant van jullie dat wanneer ik opgeef geen mails te willen ontvangen dat ik zowel reclames van jullie ontvang met kortingen en zulke onderzoeken opgestuurd krijg.
Antwoord van Easytoys.nl
Hartelijk dank voor uw bericht. Als u bij ons een bestelling heeft geplaatst ontvangt u drie e-mails: 1 Een orderbevestiging: deze ontvangt u direct na het plaatsen van uw bestelling; 2 Een Track & Trace-code: deze ontvangt u zodra uw bestelling verzonden is; 3 Een review e-mail: deze ontvangt u nadat u de bestelling heeft ontvangen. De review e-mail is geen nieuwsbrief. U kunt zich hiervoor ook niet afmelden, het is een eenmalig verzonden e-mail. Voor een nieuwsbrief kunt u zich zelf afmelden via de link in de nieuwsbrief. Mocht uw vraag bij deze niet beantwoord zijn dan willen wij u verzoeken om uw vraag met betrekking tot de nieuwe Europese privacywetgeving (AVG) te sturen naar het volgende e-mailadres: privacy@edc.nl Met vriendelijke groet, Adriën
28 jan 2024

Waarschijnlijk vergissing advertentie

Ik kreeg een hol rubber voorwerpen, wat op een computer- muis leek. En,..ik dacht iets zou krijgen, om een massage te kunnen geven. Misverstand, denk ik. Heb het retour gezonden
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat het door u bestelde artikel niet aan uw verwachtingen voldeed. Ik zie dat het inmiddels met u is opgelost. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, laat het ons weten. Met vriendelijke groet, Adriën
Vibrating egg broke within a day I got a Vibrating egg and after trying it out for a day it broke the same day I got, when I got a replacement it broke the day after I got it.
Antwoord van Easytoys.nl
We are sorry to hear about your experience with the vibrating egg. This is definitely not what we want for our customers. Quality and durability are important to us and we would like to rectify this. Often problems like this can be solved with some troubleshooting tips. If it does involve a defect we will make sure a replacement product is shipped. As I see this has already happened to you. For other questions or possible defects you can always contact our customer service so we can help you quickly. Kind regards, Adriën

Levertijd veel langer dan aangegeven

Op de site staat bij artikelen dat ze de volgende dag bezorgd worden. Maar na een week is de track and trace nog steeds niet werkzaam en heeft PostNL nog niks ontvangen.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons te horen dat de levertijd van uw bestelling aanzienlijk langer is dan aangegeven en dat de track and trace informatie niet naar behoren heeft gewerkt. Dit is zeker niet gebruikelijk, het lijkt erop dat het pakket zoekgeraakt is tijdens het verzendproces. We streven ernaar om de beloftes die we maken, waaronder onze leveringstermijnen, na te komen. Echter, het lijkt erop dat we in dit geval tekort zijn geschoten. We willen u er op wijzen dat wij een toegewijd klantenserviceteam hebben dat klaarstaat om u te ondersteunen bij eventuele problemen of vragen. In situaties zoals deze moedigen we klanten aan om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, zodat we direct actie kunnen ondernemen om de situatie op te lossen. Uiteraard wordt er vandaag nog een nieuw pakket naar u verzonden. De mail met de nieuwe tracking ontvangt u nog later op de dag. We gaan ervan uit dat deze snel actief zal worden. Mocht u verdere vragen hebben, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën

Werkt maar 1 keer

Na 1 keer gebruiken deed het apperaat het al niet meer als ik hem dichtdraai dan blijft hij trillen zonder dat ik op de knopjes kan drukken. Gaat ook niet meer uit.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt me te horen een product dat je besteld hebt defect lijkt te zijn. Het probleem dat je beschrijft komt bijna altijd door het verkeerd plaatsen van de batterijen. Ook kun je het beste tijdens niet gebruiken de batterijen verwijderen om leeglopen te voorkomen. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. De reviews op dit platform hebben betrekking op ons als winkel. Je kunt op onze website (shop) een product review achterlaten, je ontvangt na het ontvangen van uw bestelling per mail een uitnodiging hiervoor. We hopen dat je tevreden bent over de levering, de informatie en het eventuele contact dat je met ons had. Met vriendelijke groeten, Adriën
Als je 24uur levering belooft, houd je daar ook aan. En als dat niet lukt neem verantwoordelijkheid. Jullie hebben laks aan de problemen en klachten van een klant
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je je pakket later hebt ontvangen dan de bedoeling is. Ik zie dat je de 13e hebt besteld en de 14e het niet is gelukt het pakket bij je af te leveren, daarom is het naar een afhaallocatie gebracht. Verder geeft de tracking inderdaad een wat vreemd beeld. De laatste informatie over de te verwachten bezorgtijd vind je in de tracking van PostNL. Bij vragen of onduidelijkheden kun je ons dagelijks bereiken per telefoon, mail of chat. Het vermoeden is dat het met de Valentijn drukte te maken heeft gehad. We helpen je graag verder zodat je van je bestelling kunt genieten en zullen de vervoerder hierop aanspreken. Excuses voor de vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
Ding is veel te klein en doet niet wat het beloofd. Ik gooi hem weg want kan hem ook niet retourneren. De omschrijving en de overige recensies vind ik misleidend
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen een artikel dat je hebt besteld niet naar verwachting is. Deze review heeft echter betrekking op ons als winkel. We hopen dat je tevreden bent over de levering, informatie en het contact dat je eventueel met ons hebt gehad. Voor vragen en klachten over producten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag met het vinden van een oplossing! Het kan bijvoorbeeld zijn dat het artikel nog ontgrendeld moet worden of dat de batterijen niet goed geplaatst zijn. De maten van de artikelen vind je op de website onder de artikelen bij "Maten en Specificaties". Je kunt de artikelen ook beoordelen op onze website, hiervoor ontvangt je per mail een uitnodiging na ontvangst van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën
Helaas, helaas, wat een teleurstelling vergeleken met de eerdere pro 2 versie. Het doet weinig bij mij. Dus stap weer over op het oude vertrouwde.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend te horen dat de bestelde producten niet helemaal naar wens zijn. Deze review betreft echter een beoordeling over ons als shop. We hopen dat u tevreden bent met de levering, informatie en eventueel contact dat u met ons heeft gehad. Voor vragen en klachten over producten kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice, we helpen u graag! Ook kunt u de artikelen beoordelen op onze website, u ontvangt hiervoor een uitnodiging na het ontvangen van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën
20 jan 2024
nauwelijks trilling en van luchtdruk geen sprake. Zal er verder geen gebruik van maken want de extase is ver te zoeken. Voorstel is retourzenden.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw ervaring is enorm belangrijk voor ons. We vinden het spijtig dat het door u bestelde artikel niet aan de verwachting voldoet. Wij gaan altijd voor een goede kwaliteit en service. We willen u vragen contact op te nemen met onze klantenservice, graag kijken we met u naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Adriën
Reclame voor 22:30 besteld volgende dag in huis, dit duurde dus 5 dagen. Verder geen Nederlandse handleiding, dus alles bijelkaar niet best.
Antwoord van Easytoys.nl
Dank je wel voor het delen van je feedback! We begrijpen je teleurstelling over de levering en bieden onze oprechte excuses aan voor de vertraging. Hoewel we alles op alles zetten om de volgende dag levering te garanderen, kunnen er soms onvoorziene omstandigheden zijn die dit beïnvloeden. Over een Nederlandse handleiding: heb je onder de artikelen de informatie en video's op onze website al gezien? We doen ons best om uitgebreide en duidelijke instructies te bieden voor al onze producten zodat een papieren handleiding niet altijd nodig is. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen! Vriendelijke groet, Adriën

Geen bezorging

Na 1.5 week is mijn pakketje nog niet bezorgd, krijg geen terugkoppeling van easytoys of postnl over het onderzoek wat er gestart is.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat super vervelend! Ik zie in de tracking dat het inderdaad niet goed gaat met de bezorging van uw pakket. Neemt u alstublieft contact op met onze klantenservice, dan lossen we het snel voor u op. Excuses voor de vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
17 mrt 2024
Als ik extra betaal voor levering op zondag Ook op zondag leveren en niet op maandag en de extra bezorgkosten niet terug betalen
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je berichtje! Dat had natuurlijk niet mogen gebeuren, zeker niet als je extra hebt betaald voor zondaglevering. Onze excuses voor dit ongemak. Zou je dit voorval kunnen melden bij onze klantenservice? Dat is belangrijk, want zonder jouw melding hebben we geen weet van de misstap. Zodra je contact opneemt, zorgen we voor de terugbetaling van de extra bezorgkosten. Nogmaals sorry en we horen graag van je. Groetjes, Adriën
1 onderdeel van de bestelling was stuk, ik heb geprobeerd contact op te zoeken met de klantenservice, maar ik krijg geen reactie.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat een artikel defect is en dat het contact met onze klantenservice niet is gelukt. Ik zie inderdaad geen notities van collega's bij uw bestelling dus er moet iets misgegaan zijn. Zou u er nogmaals een mail, chat of telefoontje aan willen wagen zodat we u verder kunnen helpen? Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
17 feb 2024
Maatvoering klopt totaal niet. Leuk cadeau voor Valentijn is nu mislukt. Hulp of meedenken na een klacht is ook niet het geval.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat een product dat u heeft besteld niet geheel naar verwachting is. Ik zie dat er contact is geweest met onze klantenservice en u compensatie is aangeboden. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, laat het ons weten! Met vriendelijke groeten, Adriën
2 mei 2024
The order was never delivered. I went to the NL pickup point and that said there is no package for me. Can you please re-send?
3 mei 2024
Hi Miodrag, We're terribly sorry to hear that your order never made it to you. That's definitely not the experience we want for our customers. We'll look into this matter urgently, could you please contact us with your details so we can track it more efficiently? Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your patience as we work to resolve this issue for you. Best regards, Adriën
Gewoon doen wat jullie zeggen. Voor 9 besteld volgende dag in huis ipv 14 dagen later. En het product werkt ook niet eens.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Nogmaals excuses voor de vertraging tijdens het vervoer van uw pakket. De vervoerder is hierop aangesproken en ik zie dat u het vervangende pakket al heeft opgehaald. Voor klachten over producten kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice, we helpen u graag! Met vriendelijke groet, Adriën
Bestelling is nooit gearriveerd. Nog steeds geen oplossing geleverd anders dan 'Onderzoek door PostNL'. Niet satisfied ;-)
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u uw pakket nog niet heeft afgeleverd. De tracking geeft aan dat het is bezorgd. Om na te gaan wat er met het pakket is gebeurd is een onderzoek bij PostNL noodzakelijk. Helaas duurt een onderzoek op dit moment wat langer dan gebruikelijk. Mede namens PostNL excuses hiervoor. Zodra we de uitslag ontvangen nemen we direct weer contact met u op. Mocht het pakket definitief vermist zijn kunt u kiezen voor een nieuw pakket of het aankoopbedrag retour. Met vriendelijke groet, Adriën
Ik heb de Ei gekocht en hij deed het niet. We hebben de batterijen veranderd en van alles geprobeerd maar hij was kapot
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen dat een artikel dat je hebt besteld niet naar behoren lijken te werken. Deze review heeft echter betrekking op ons als winkel. We hopen dat je tevreden bent over de levering, informatie en het contact dat je eventueel met ons hebt gehad. Voor vragen en klachten over producten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Het kan bijvoorbeeld zijn dat het artikel nog ontgrendeld moet worden. Mocht het artikel toch defect zijn bieden we uitstekende garantie en kan het artikel worden omgeruild. We helpen je graag met het vinden van de oplossing! Je kunt de artikelen ook beoordelen op onze website, hiervoor ontvangt je per mail een uitnodiging na ontvangst van de bestelling. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën