Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.129 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Ik heb de Ei gekocht en hij deed het niet. We hebben de batterijen veranderd en van alles geprobeerd maar hij was kapot
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen dat een artikel dat je hebt besteld niet naar behoren lijken te werken. Deze review heeft echter betrekking op ons als winkel. We hopen dat je tevreden bent over de levering, informatie en het contact dat je eventueel met ons hebt gehad. Voor vragen en klachten over producten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Het kan bijvoorbeeld zijn dat het artikel nog ontgrendeld moet worden. Mocht het artikel toch defect zijn bieden we uitstekende garantie en kan het artikel worden omgeruild. We helpen je graag met het vinden van de oplossing! Je kunt de artikelen ook beoordelen op onze website, hiervoor ontvangt je per mail een uitnodiging na ontvangst van de bestelling. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën

Beppy Tampon

Ik heb de tampon op de eerste hulp moeten laten verwijderen omdat ik er niet meer bij kon. Ik raad ze dus niet aan!
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring, we vinden het echt vervelend om te horen dat je zo'n ongemakkelijke situatie hebt meegemaakt met de Beppy Tampon. We nemen je feedback serieus en willen benadrukken dat jouw gezondheid en comfort onze hoogste prioriteit zijn. Voor gedetailleerde gebruiksinstructies en meer informatie, raden we je aan de website van Beppy te bezoeken. Daarnaast staan wij altijd klaar om je vragen te beantwoorden of extra ondersteuning te bieden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je verdere assistentie nodig hebt. Jouw feedback is waardevol voor ons en helpt om onze producten en diensten te verbeteren. Met oprechte excuses en vriendelijke groet, Adriën
Mooi, erg aardig van u .Na herhaald gebruik en massage van de penis wordt totaal geen enkele erectie verkregen.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je openheid en het delen van je ervaring! Het spijt ons te horen dat het product niet de gewenste resultaten heeft geleverd. We begrijpen hoe teleurstellend dit kan zijn. Onze producten zijn ontworpen om te voldoen aan een breed scala aan behoeften en verwachtingen, maar we erkennen dat de effectiviteit kan variëren per individu. Graag nodigen we je uit om contact op te nemen met onze klantenservice. Samen kunnen we bespreken welke alternatieven of oplossingen beschikbaar zijn die mogelijk beter aansluiten bij je verwachtingen. Met vriendelijke groet, Adriën
7 jan 2024
Ik dacht dat ze discreet met je gegevens omgaan, ondertussen zijn m'n gegevens doorgespeeld naar deze site...
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Helaas begrijp ik uw bericht niet goed. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice voor vragen en onduidelijkheden. Met vriendelijke groet, Adriën

Stukken goedkoper bij bol.com

Is zoveel goedkoper bij bol.com. Dit aangegeven bij klantenservice maar die zeiden er niks aan te gaan doen.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. De prijzen kunnen dagelijks variëren, dat heeft met meerdere factoren te maken. Het is altijd goed om vóór een aankoop even te checken natuurlijk. Mocht het toch elders goedkoper zijn mag een ongeopend artikel uiteraard geretourneerd worden. Met vriendelijke groet Adriën
7 apr 2024
Bewust voor paasweekend besteld. Was erna pas geleverd, pakket niet op tijd naar PostNL. Ik voor 11 besteld
Antwoord van Easytoys.nl
Beste Marit, Bedankt voor je bestelling en het vertrouwen in ons, vooral voor zo'n belangrijk moment als het paasweekend! We zien dat je bestelling op tijd bij ons binnenkwam en hebben deze op tijd mee kunnen geven aan de vervoerder. Echter, door vertragingen in het sorteercentrum is de levering helaas niet gelukt zoals gepland. Onze excuses hiervoor! We begrijpen hoe teleurstellend dit moet zijn en willen graag samen naar een passende oplossing zoeken. Denk bijvoorbeeld aan een kortingscode voor je volgende bestelling. Laat ons weten hoe we dit het beste voor je kunnen oplossen. We staan voor je klaar. Groetjes, Adriën
Het is echt waardeloos. Het werkt niet, het voegt niks toe. De recensies waren veelbelovend maar helaas.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat het door u bestelde artikel niet naar verwachting is. Dit artikel kan heel divers gebruikt worden. Voor tips en tricks, klachten en vragen over artikelen kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice. We helpen u graag! Met vriendelijke groet, Adriën

Werkt voor geen meter

Wat een teleurstelling, de satisfyer werkt voor geen meter, meer irritant, dan plezier, deed zelfs pijn.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat de Satisfyer voor u niet het juiste artikel lijkt te zijn. Het is sowieso belangrijk glijmiddel te gebruiken als het pijnlijk is want pijnlijk is zeker niet de bedoeling en ervaring van andere "gebruikers". Mocht het om een defect gaan of wilt u tips en tricks? Neem alstublieft contact op met onze klantenservice. We helpen u graag! Met vriendelijke groet, Adriën
nadat ik het opgeladen heb werkt het nog niet! kan geen foto maken van de lucht die eruit moet komen
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat een artikel uit uw bestelling niet werkt. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice zodat we samen met u naar een oplossing kunnen zoeken. Het kan bijvoorbeeld zijn dat het artikel ontgrendeld moet worden. We zijn dagelijks bereikbaar via telefoon, chat en mail. De reviews op dit platform hebben betrekking op ons als winkel. U kunt op onze website (shop) een product review achterlaten, u ontvangt na het ontvangen van uw bestelling per mail een uitnodiging hiervoor. We horen graag van u voor een snelle oplossing! Met vriendelijke groeten, Adriën
ES
eric s.
nagele
Penispomp gekocht. Na 2 keer gebruikt doet ie het niet meer. Laad niet meer op. Waardeloos product.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat de bestelde producten niet naar wens of defect zijn. Deze review betreft echter een beoordeling over ons als shop. We hopen dat u tevreden bent met de levering, informatie en eventueel contact dat u met ons heeft gehad. Als u nog geen contact heeft gehad willen we u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Graag kijken we samen met u naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Adriën
Bestelling is niet compleet afgeleverd. Nu dus contact gaan zoeken om product alsnog te ontvangen.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat uw bestelling niet compleet is afgeleverd. We hopen dat u tevreden bent met het contact dat u met ons heeft gehad. Gelukkig zie ik dat het inmiddels is opgelost. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën

Werkt niet zoals beschreven

Luv eggs zijn niet waterdicht, vocht komt binnen via de lus. Na 1 keer gebruiken weg moeten gooien
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend! Ik zie in uw bestelling geen Luv Egg maar voor vragen en defecten kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. We lossen het graag met u op. Met vriendelijke groet, Adriën
9 mrt 2024
Ze sturen produkten op die smerig zijn!! Duidelijk gebruikt. Echt smerig! En geen enkele coulance.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. We begrijpen je zorgen, maar ik wil benadrukken dat we nooit gebruikte artikelen versturen, aangezien we geen geopende artikelen retour nemen. Het lijkt hier om een misverstand te gaan. We zien dat je al contact met ons hebt opgenomen over een defect artikel en dat we een vervangend nieuw artikel naar je hebben gestuurd. Als er nog steeds problemen zijn met het ontvangen product, willen we dit graag zo snel mogelijk oplossen. Neem alsjeblieft weer contact met ons op, zodat we dit naar tevredenheid kunnen afhandelen. We willen je de beste service bieden en dit rechtzetten. Dank voor je begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Adriën

Spam mails

Aangegeven geen mails , nieuws of aanbiedingen te willen ontvangen. Helaas was niet niet het geval
Antwoord van Easytoys.nl
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Als u bij ons een bestelling heeft geplaatst ontvangt u drie e-mails: 1 Een orderbevestiging: deze ontvangt u direct na het plaatsen van uw bestelling; 2 Een Track & Trace-code: deze ontvangt u zodra uw bestelling verzonden is; 3 Een review e-mail: deze ontvangt u nadat u de bestelling heeft ontvangen. De review e-mail is geen nieuwsbrief. U kunt zich hiervoor ook niet afmelden, het is een eenmalig verzonden e-mail. Voor een nieuwsbrief kunt u zich zelf afmelden via de link in de nieuwsbrief. Mocht uw vraag bij deze niet beantwoord zijn dan willen wij u verzoeken om uw vraag met betrekking tot de nieuwe Europese privacywetgeving (AVG) te sturen naar het volgende e-mailadres: privacy@edc.nl Met vriendelijke groet, Adriën

Niks ontvangen

Ik heb voor meer dan 200 euro aan artikelen besteld, maar ik heb geen enkel artikel ontvangen
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend, ik zie in de tracking dat er vertraging is opgetreden na het verzenden. Excuses voor deze vertraging! Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice zodat voor meer informatie, we helpen u graag! Met vriendelijke groet, Adriën
WW
Wim W.
Creil
Hij was kapot Maar ik had hem uit de verpakking dus kon ik hem niet meer terug sturen
Antwoord van Easytoys.nl
Ai, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je bestelde artikel stuk is! Geen zorgen, ook al heb je 'm uit de verpakking gehaald, een kapot artikel mag natuurlijk altijd teruggestuurd worden. Het is belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop en dat alles naar behoren werkt. Stuur ons even een berichtje, dan regelen we een retour en zorgen we ervoor dat je een vervangend product krijgt of een terugbetaling, net wat je voorkeur heeft. We lossen het graag voor je op! Met vriendelijke groet, Adriën
25 apr 2024
Heb na een dikke week nog steeds niets van mijn bestelling gehoord. Wel allang betaals
1 mei 2024
Bedankt voor je bericht en je geduld. Het spijt ons te horen dat je nog niets hebt ontvangen, vooral omdat de bestelling volgens de trackinginformatie al bij het afhaalpunt is afgeleverd en afgehaald. Als dit niet het geval is, raden we je aan om direct contact met ons op te nemen, zodat we dit verder kunnen onderzoeken en oplossen. We begrijpen hoe frustrerend dit voor je moet zijn en we zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Adriën
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. 22 dec. 2023 zou het bezorgd worden.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend! Ik zie dat uw pakket definitief vermist is verklaard door PostNL en dat u een refund heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
Product 144 Condooms van Rider ging bij de tweede al stuk! Heb Afterpil moeten halen.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend. We nemen per mail contact met u op. Graag kijken we samen met u naar een passende oplossing. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
je moet goed kijken wat in je parket koop wordt mooi in de maling genomen er mee.
Antwoord van Easytoys.nl
Dankjewel voor je beoordeling! Dit klinkt alsof je ervaring niet helemaal was wat je ervan had verwacht. We vinden het erg jammer om te horen dat je het gevoel hebt niet gekregen te hebben wat je voor ogen had. We streven ernaar om duidelijk en transparant te communiceren over wat onze klanten kunnen verwachten van hun aankoop. Als er iets niet in orde was met je pakket, horen we dat graag, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice. Jouw tevredenheid is voor ons erg belangrijk! Vriendelijke groet, Adriën