Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.402 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.051 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

29 aug 2024
Ik heb een geopend product ontvangen, en er was vrij wel snel gereageerd op mijn klacht, maar daarna opeens niks meer van gehoort. Ik zit voor de tweede week al te wachten als/wanneer er iets zal worden verzonden. Ze waren wel zo lief om excuses aan te bieden en te zeggen dat ze het opnieuw zouden verzenden. Maarja... Misschien niet?
29 aug 2024
Bedankt voor je bericht en het delen van je ervaring. Ik begrijp dat het vervelend is als er onduidelijkheid is over de status van je klacht. Gelukkig kan ik je laten weten dat we direct actie hebben ondernomen. Op dezelfde dag dat je klacht binnenkwam, hebben we nieuwe artikelen naar je verzonden. Deze liggen al bijna een week klaar op de afhaallocatie. Je hebt een e-mail van ons ontvangen met een trackingnummer, waarmee je het pakket kunt volgen en de actuele status kunt bekijken. Ik heb je deze tracking zojuist nogmaals naar je gemaild. We hopen dat alles naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het ons dan gerust weten. We staan klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Adriën
1 sep 2024
ze hebben mij op een mailinglijst gezet, waar ik gewoon niet meer vanaf komt. ik heb easytoys zo vaak berichten gestuurd om mij eraf te halen, maar het baat maar niet.
2 sep 2024
Bedankt voor je review. Als je bij ons bestelt, ontvang je drie e-mails: 1. Orderbevestiging na je bestelling; 2. Track & Trace bij verzending; 3. Review e-mail na ontvangst. De review e-mail is geen nieuwsbrief en wordt eenmalig verzonden. Afmelden voor de nieuwsbrief kan via de link in de nieuwsbrief zelf. Vriendelijke groet,  Ellen
24 aug 2024
Apparaat werkt niet naar behoren. Voel geen (duidelijk) effect, nl. vibraties. Dit is een miskoop, geen aanrader dus.
26 aug 2024
Bedankt voor je feedback, en wat jammer om te horen dat het apparaat niet naar behoren werkt. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we willen bieden!  We willen je laten weten dat we uitstekende garantievoorwaarden hebben, en als je een defect artikel hebt ontvangen, lossen we het altijd voor je op. Ons team staat ook klaar met tips en tricks om je te helpen het beste uit je aankoop te halen.  Neem gerust contact met onze klantenservice op, dan zorgen we samen voor een passende oplossing! Vriendelijke groet,  Adriën
28 aug 2024
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. En heb een mail naar klantenservice gestuurd, maar geen reactie.
29 aug 2024
Bedankt voor je bericht. We hebben je e-mail binnen een uur beantwoord met de vraag of je een nieuw pakket wilt ontvangen of liever het geld teruggestort wilt hebben. Helaas hebben we nog geen antwoord van je ontvangen. Het is mogelijk dat onze e-mail in je spamfolder terecht is gekomen. Zou je deze misschien willen controleren? We horen graag van je, zodat we dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen.

Latex broek scheurde meteen …

Latex broek scheurde meteen … Zou graag een nieuwe willen …@easytoys Factuur etc is aanwezig
Antwoord van Easytoys.nl
Beste, Bedankt voor je feedback en excuses dat het ontvangen artikel defect is. Om je goed en snel van dienst te zijn wil ik je vragen contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: helpdesk@easytoys.nl Alvast bedankt en nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Sabine
20 aug 2024
Voldoet totaal niet, wil het artikel retour sturen maar weet niet hoe.
22 aug 2024
Bedankt voor je bericht! Het spijt ons te horen dat het artikel niet voldoet aan je verwachtingen. Als het artikel ongeopend is of defect, kun je het gemakkelijk retour melden via ons retourportaal. Gebruik hiervoor de volgende link: https://support.easytoys.nl/hc/nl/categories/14935059568157 Hier vind je alle benodigde informatie en instructies om je retour aan te melden. Als je verdere hulp nodig hebt, staan we uiteraard voor je klaar! Met vriendelijke groet, Adriën
31 aug 2024
2+1 gratis kousen heb er maar 2 gehad Klantenservice contact gehad
2 sep 2024
Bedankt voor je review. Vervelend om vernemen dat je maar 2 kousen hebt ontvangen. Voor zover ik hier kan zien, is er 1 paar besteld en betaald. Neem even contact op met onze klantenservice, zodat we dit samen kunnen uitzoeken. Groet, Ellen
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Antwoord van Easytoys.nl
Beste Soeniel,   Wat jammer dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. Om je goed en snel van dienst te zijn wil ik je vragen contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: helpdesk@easytoys.nl Bedankt en nog een fijne dag gewenst! Groet, Sabine
Na een week nog niks ontvangen.
Antwoord van Easytoys.nl
Beste, Bedankt voor je review. Excuses voor het ongemak dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. Ik wil je vragen contact met ons op te nemen zodat wij dit hopelijk goed en netjes kunnen oplossen. Je kunt ons via het volgende e-mailadres bereiken: helpdesk@easytoys.nl Met vriendelijke groet, Sabine
NG
Na G.
Rotterdam
slechte product.geen effect
Ik heb niets ontvangen.
30 aug 2024
Bedankt voor je bericht! Volgens onze gegevens ligt je pakket momenteel klaar op het afhaalpunt. Alle details, inclusief het adres van het afhaalpunt en de benodigde informatie om het pakket op te halen, kun je terugvinden in de tracking link die je van ons hebt ontvangen. Mocht je nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Vriendelijke groet, Adriën
Producten werken niet
waardeloos product,
Antwoord van Easytoys.nl
Beste Raymond, Bedankt voor je review. Vervelend dat je niet tevreden bent met het ontvangen product. Zou je je review kunnen toelichten? Met vriendelijke groet, Sabine
31 aug 2024