Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.402 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.051 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

24 aug 2024
Fijne webshop met een goed aanbod en snelle levering. Vond het niet oké dat de korting die ik had op een bestelling volledig in mindering werd gebracht op de teruggave van een retourartikel, terwijl ik nog drie andere artikelen gehouden had. Naar rato is ook een optie…
26 aug 2024
Bedankt voor je positieve feedback en het delen van je ervaring! We zijn blij dat je tevreden bent met ons aanbod en de snelle levering! Wat betreft de korting, we begrijpen je punt. De reden dat de korting volledig is verrekend met het retourartikel, is omdat door de retournering het minimumbestelbedrag voor de actie niet meer werd gehaald. Hierdoor is de korting opnieuw berekend.  We waarderen je begrip hiervoor en staan altijd open voor suggesties om onze service te verbeteren. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Adrién
27 aug 2024
Snelle leveringen. Alleen de app die je moet downloaden om speeltje moet bedienen staat nergens.....wel beschreven, maar nergens te vinden. Zo via de chat gedaan en dus weer plus punt en gelijk de link door gestuurd gekregen

Kwaliteit - uitgestelde levering

Kwaliteit, aanbod en communicatie is top! Opgelet; wanneer je uitgestelde leverdatum selecteert, wordt deze niet gerespecteerd en levert men nog steeds zo snel mogelijk. Kan gevaarlijk zijn met deze producten...
23 aug 2024

goed en discreet

mijn bestelling is mooi op tijd geleverd, hoewel de bezorgtijd op het laatste moment nog wel iets naar achteren is geschoven. Verpakking heel netjes en discreet. Product volledig. Kortom, prima!
Superfijne klantenservice! Snelle reactie en direct een oplossing zonder dat ik daar naar hoef te vragen. Helaas was tot 2x toe mijn bestelling defect, dat is erg jammer.
29 aug 2024
Goed hoor.vlugge ook vlugge levering.cock rings wel vlug kapot en niet van goede kwaliteit jammer genoeg.mvv Jan de rest Toppie

Vriendelijke site.

Fijne site. Duidelijke stappen om te volgen als je aan het shoppen bent. Prettige manier van verzenden.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je de site gebruiksvriendelijk vindt en dat je tevreden bent met de verzendwijze. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen! Vriendelijke groet,  Ellen
Snelle reactie na foutmelding, goed geregeld dat er vervanging werd gestuurd. Prettig geholpen in de chat
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je review!  Fijn dat alles snel is opgelost en dat je prettig bent geholpen via de chat.  We helpen je graag verder! 😊 Vriendelijke groet,  Ellen
Vond hem wel goed de trilling is alleen iets te zacht als het aan mij ligt maar wel heel fijn
Snelle levering, duidelijke omschrijving, lees altijd graag de ( expert) reviews
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je de (expert) reviews waardeert. Het is ons doel om uitgebreide en betrouwbare informatie te bieden, zodat je altijd een weloverwogen keuze kunt maken. We hopen dat onze reviews je blijven helpen en kijken ernaar uit om je in de toekomst verder te ondersteunen! Vriendelijke groet, Ellen
18 aug 2024
Het wordt erg discreet bezorgd . Het product zelf is erg fijn en werkt goed .
Ik gebruik dit product reeds een tijdje en ben daar zeer tevreden over
24 aug 2024
Snelle en discrete levering. Uitleg bij de producten. Helemaal happy!
LB
Leo B.
's-Gravenzande
24 aug 2024
Redelijk snel geleverd, en ziet er kwalitatief goed uit.
2 sep 2024
Snelle discrete levering producten goeie kwaliteit
22 aug 2024
Een kleinere overdoos bij een klein basis pakket
29 aug 2024
Snelle levering, niet te duur, goede speeltjes

Ureka

Werkt naar volle tevredenheid ben er blij mee.
27 aug 2024
Makkelijk te bestellen en goede verzending.
21 aug 2024
Netjes optijd geleverd, en leuk speeltje