Stock fout, staat in stock maar is niet op voorraad.
Bijbetaling voor soortgelijk product en vervolgens de betaling niet kunnen linken aan de bestelling met vermelding van klantennummer. Erg jammer.
Nu 2 weken verder en nog niks ontvangen.
Kleine sorry was voldoende geweest, of een uitleg in plaats van de fout bij de klant leggen.
Jammer.
Goede morgen , Jammer te horen dat u ontgoocheld bent in het aantal artikelen in voorraad . We werken iedere dag om meer al 7000 producten in voorraad te houden, en begrijpen zeer jouw feedback . Hoedanook is dit geen evidentie , afhankelijk van anderen , productie , verzénding, Duurtijd . maar doen er alles aan om het zo optimaal mogelijk te houden . reik zeker persoonlijk uit naar ons, voor alle nodige informatie om uw optimaal te kunnen helpen .
14 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Daadwerkelijk leveren en je klanten niet in twijfel trekken als ze zeggen het pakket niet ontvangen te hebben.
Beoordeling melden
Antwoord van transgroom.com/nl
19 aug 2024
Bedankt voor je review Paula. Als er problemen zijn met de levering kan je steeds bij ons terecht. We helpen je met plezier verder en handelen het verder af volgens de richtlijnen van UPS.
26 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik wacht al sinds dinsdag op mijn bestelling, en het wordt nog steeds niet geleverd!
Morgen is het al 4 dagen geleden.
Slaat nergens op..
Slechte service….
Beoordeling melden
Antwoord van transgroom.com/nl
1 aug 2024
Hoi Cecelia , Heel jammer om te horen dat U niet tevreden bent van UPS voor het afleveren van uw bestelling . Echter zou U deze ontvangen hebben 2 dagen na het plaatsen van uw bestelling. Indien dit echter niet correct is , kan u even contact opnemen met info@transgroom.com, om een dossier te openen bij UPS . wij doen er alles aan om onze service op scherp te stellen, voor onze klanten , ook al hebben we de aflevering van externe partijen niet onder controle. we horen het graag verder van jou .
30 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van transgroom.com/nl
1 jul 2024
Hallo Henk, ik zie dat je niet tevreden bent over onze service. Kan ik je verder helpen? Stuur mij gerust een mailtje op info@transgroom.com dan kijk ik wat ik voor je kan doen. Alvast een heel fijne dag.