Wielersport Math Salden Limbricht- Logo - Beoordelingen

Wielersport Math Salden Limbricht

605 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.913 beoordelingen in totaal

Snelle levering, echter maten té klein, en dito snelle creditnota en retour betaling, beiden in 1 dag. Echter zou bij pasmaten de ervaring vragen. Bijv. bij Alé past de maat L mij als aansluitend, echter bij racefit moet je dan XL hebben! Kortom deel de pasmaat in 3 categorieën in; 1. Racefit (een strakke tot zeer strakke pasvorm, zg. 2e huid). 2. Aansluitend ofwel slim- fit waaronder je nog een shirt lange mouwen en basic later kan doen) en 3. Comfort, een ruimere pasvorm met meer bewegingsvrijheid en ideaal voor in de winter bij een jack waar 2 lagen onder het jack gedragen worden). Ik denk dat dat retourzendingen scheelt. Alleen de borstomvang bijv. zegt niet of iets te strak zit en kost de klant dan ook geen 8 euro retourkosten voor niets. Sommige berekenen deze retourkosten nl. niet wanneer iets niet past. Verder alles top!

Het probleem is dat het niet compleet is aan gekomen En niet in de originele verpakking En het product was al beschadigd aan gekomen. Plus het kwam in een zakje in het doosje waar het in zat en normaal komt het gewoon met de originele verpakking.

Beoordelingen voor Wielersport Math Salden Limbricht

Emmerich am Rhein
10 sep 2024
3 sep 2024
4 aug 2024

Snelle levering en retour snel verwerkt.

Snelle levering. Maten viel kleiner uit dus retour gestuurd en grotere maten besteld. Verwerking van mijn retour verliep snel. Nieuwe artikelen snel geleverd. Kwaliteit erg goed.
29 jul 2024
Snel geleverd, gehad wat verwacht ... Was mijn eerste bestelling en ben heel tevreden! Geen slechte punten gevonden!
8 aug 2024

Fijne service

Snelle service en mooie producten. Zoals beloofd krijg je het snel geleverd. Ik ga hier zeker vaker bestellen!
9 aug 2024
Super service, de volgende dag netjes verpakt al thuis. De schoenen waren aanzienlijk goedkoper als bij andere
26 aug 2024

Zorgeloos kopen voor een goede prijs

De website is overzichtelijk en de prijzen zijn prima. Bovendien is Salden een vertrouwde leverancier. Dat geeft rust. Je hoeft dus niet op zoek naar een aanbieding elders. Het klopt allemaal.
25 aug 2024

Top afhandeling annulering

Helaas mijn bestelling moeten annuleren. Geen probleem vanuit Math Salden. Geen moeilijk vragen, maar gewoon geannuleerd en geld terug gestort. Geweldige service. Nogmaals mijn dank.
20 aug 2024
Product niet leverbaar maar telefonisch geholpen met een goed alternatief en verschil terug gekregen.
JK
J K.
Voorhout
1 aug 2024
Scherpe prijzen, snel geleverd en snel geld terug bij retour.
1 aug 2024
Nette en vlotte levering van de bestelde fietsschoenen.
30 jul 2024
Goede prijs verhouding en alles snel geleverd.