blokzeep.com- Logo - Beoordelingen

blokzeep.com

180 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.165 beoordelingen in totaal

15 okt 2023
Zowel de body als hair blokjes ruiken lekker en gaan redelijk lang mee. Het schuimt ook goed. Het plasticvrije idee spreekt mij zeer aan en is de reden van mijn aankopen. Het enigste wat bij mij geen succes was, was de deo. Deze koekte aan onder mijn oksels en rook vreemd. Misschien is de combinatie van mijn zweet met de ingredienten van de deo ongeschikt. Misschien dat anderen er geen last van hebben. Maar over de hair en body blokjes ben ik zeer tevreden.

De bezorging klopte niet. Er werden wattenstaafjes geleverd, maar wattenschijfjes besteld en betaald. Om het in orde te krijgen moest ik aan het werk: een foto maken van de bestelbon en de levering en die e-mailen. Vervolgens zou ik dan een retourbon krijgen om de wattenstaafjes terug te sturen. Dus moest ik weer naar het postkantoor (2 km). Toen kwam het aanbod dat ik de wattenstaafjes mocht houden met een korting van 35%, wat volgens jullie zeer uitzonderlijk was. Jullie maken een fout en ik moet aan het werk of betalen voor iets wat ik niet echt wil. De bars van jullie zijn overigens uitstekend.

Beoordelingen voor blokzeep.com

SB
25 jul 2024
Snelle levering van fijne en goede producten
26 jul 2024
9 jul 2024
4 jul 2024
2 jul 2024
19 jul 2024
De body zeep kokos ruikt lekker en voelt fijn op de huid.Vind wel dat ie al snel slinkt maar ik gebruik het dan ook 2x per dag al gebruik ik er voor mijn gevoel niet veel van. De shampoo zeep Eucalyptus ruikt heerlijk maar droogt mijn haar uit. Dus die vind ik geen aanrader.
8 jul 2024
Zonnebrand geeft niet af. Blokzeep over gemaild, maar een week later nog geen bericht terug.
25 jun 2024
Het bevalt me zo goed omdat t milieu vriendelijk is. Of t ook goed voor mn haar en huid is weet ik niet, daarvoor gebruik in t te kort om die vergelijking te stellen. Maar ik koop niks anders meer dan blokzeep 😉
10 jun 2024
Goede kwaliteit en fijn in gebruik Gebruik de shampoo al lang Het lijkt duur maar je doet er erg lang mee.
30 mei 2024
Snelle bezorging, fijn product. Relatief duur maar mijn man doet er lang mee dus dan is de prijs weer prima.
20 jun 2024
Superfijn product! Happy soaps maakt deze niet meer die gebruikte ik voorheen.
10 jun 2024
De communicatie omtrent de levering. Diet is tot nu toe iedere keer top!
17 jun 2024

Heerlijk ruikende plasticvrije zeep

Heerlijk ruikende zeep. Plasticvrij en dat is het belangrijkst.