yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

169 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden427 beoordelingen in totaal

17 aug 2024
Ik had drie Syringa ‘Palabin’ (Dwergsering) van ca. 80 cm. hoogte besteld. Na de bestelling werd ik digitaal uitstekend op de hoogte gehouden van de zending. Er werd mij ca. een week levertijd toegekend en dat klopte precies. Na 5 dagen stond de vrachtwagen van TransMision b.v. voor de deur. Het bedrag aan verzendkosten is best hoog maar gezien de transportwijze wel aannemelijk. De drie struiken stonden, ieder in een beschermdoos verpakt, op een kleine pallet en werd keurig voor de deur afgezet. Met de meegeleverde duidelijke (digitale als schriftelijke) aanplantinstructies kan er eigenlijk weinig mis gaan. Ik heb deze precies toegepast en hoop dat de struiken zich zullen aarden. Ik heb geen echt groene vingers dus ik hoop dat de bevlekte blaadjes het effect zijn van het oppotten en daarna, eenmaal in de volle grond, zullen verdwijnen. Ik vind dus tot nu toe: 1. de prijs-/kwaliteitsverhouding uitstekend. 2. het levertraject goed begeleid. 3. de meegeleverde plant adviezen een prima service.

30 apr 2024
Beloven 5-8 werkdagen maar dat zijn er bij ons intussen 18 (en nog aan het wachten)!! Laten niets weten en zijn niet bereikbaar (negeren mails en nemen telefoon niet op). Eindelijk te pakken gekregen: "levering zeker vrijdag". Niets gebeurt ... Probeer hen weer te contacteren maar is weer onmogelijk. Ze hebben mijn geld en lijken dan te verdwijnen. Transporteur lijkt fake.

Beoordelingen voor yarinde.nl

24 sep 2024

Boos en teleurgesteld

Ws niet geheel Yarinde de verantwoordelijke voor de zooi die de bezorging hier achter liet! - levering verkeerde adres. Wij waren thuis! - er was gegooid met de doos met planten waardoor het geheel een bende was. Aarde door de doos en plantjes idem. - reactie van Ya was flauw en nietszeggend! Dat na mn directe reactie vooral over de bezorging! - blijft jammer voor ons en Ya. - we hebben hier nu geen garantie of de planten blijvende schade hebben opgelopen. - genoeg dit kost te veel tijd en meg energie
25 sep 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! U heeft ons inderdaad gemaild met klachten over de bezorgdienst en niet over de kwaliteit van de planten. Indien u twijfels had over de kwaliteit dan hadden wij dit graag van u gehoord, dan hadden wij u zekerheid kunnen bieden. Jammer dat u onze reactie als flauw en nietszeggend ervaart. Wij hebben netjes uw mail beantwoord en onze excuses aangeboden. De 10 planten die u ontvangen heeft, hebben een goed ontwikkeld wortelsysteem waardoor deze het vrijwel altijd gaan doen in de volle grond. Indien u toch twijfels heeft, kunt u gerust contact met ons opnemen. Groene groet, Team Yarinde
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! In de mail die u stuurde gaf u aan dat 1 plant van u gehele bestelling niet in orde was, en dat u graag wilde dat wij 1 nieuwe plant zouden komen brengen. Na het bekijken van de foto hebben wij aangegeven met de kennis die wij hebben dat deze plant het gewoon gaat doen in de volle grond. Wij hebben hierbij aangegeven dat u de plant volledig vergoed krijgt indien deze het toch niet gaat doen. Jammer dat wij hierdoor dan 1-ster van u krijgen . Groene groet, Team Yarinde
24 aug 2024
Levering pas na 4 dagen aangekomen, waardoor planten veel te lang geen water en licht hebben gehad. Sommige planten lijken al kapot, maar dat kan ik natuurlijk pas weten na een tijdje.
13 sep 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! Het is natuurlijk nooit fijn wanneer een bestelling vertraging op loopt in het transport. Gelukkig hebben de planten een goed ontwikkeld wortelsysteem waardoor ze wel tegen een stootje kunnen. Indien u twijfels heeft bij de ontwikkeling van de plant kunt u gerust contact met ons opnemen dan lossen wij dit graag op. Groene groet, Team Yarinde
24 aug 2024

1 keer nooit meer

Slechte communicatie, duurde 2 weken ipv 1 week, plantjes op elkaar gestapeld en plat, nooit telefonisch bereikbaar,
13 sep 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! Vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft gehad. Wij zijn sinds kort over naar een nieuw concept en een nieuwe locatie waardoor de problemen die u heeft ervaren niet meer voor kunnen komen. Bestelt u voor een specifieke tijd, dan heeft u gewoon de volgende dag uw bestelling in huis. Wellicht dat wij ooit een nieuwe kans krijgen. Groene groet, Team Yarinde
14 aug 2024
Het plantje was uit zijn potje geschud en alle grond was door de doos vrrspreid
13 sep 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! Onze excuses dat het plantje scheef in de doos geleverd is. Soms komt het weleens voor dat er tijdens een levering wat verschuift. Gelukkig heeft de plant een goed ontwikkeld wortelsysteem waardoor wij alle vertrouwen hebben dat deze zich goed gaat ontwikkelen. Wij hopen in de toekomst u nog eens te kunnen voorzien van een plant en gaan gaan dan ons uiterste best doen om de plant niet scheef af te leveren, wij hopen dan iets meer dan 1-ster te kunnen ontvangen. Groene groet, Team Yarinde
30 apr 2024
18 jun 2024

Bestelling niet ontvangen, geen reactie

Op 26 mei heb ik een bestelling geplaatst. Ik kreeg een email, dat de bestelling later zou komen namelijk 4 juni. Paar dagen geleden kreeg ik een email dat de planten zijn verzonden en dat een email met track&trace zou volgen. Deze is heb ik nog niet ontvangen net als de planten. Ik heb 2x gemaild met de klantenservice, maar ik heb geen reactie ontvangen.
21 jun 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! In eerste instantie hadden wij de bestelling verstuurd en dachten wij dat deze ook geleverd was. Uiteindelijk ontvingen wij een bericht van u dat er nooit iets was afgeleverd, helaas hebben wij ook toen pas actie ondernomen omdat wij niet eerder wisten dat de bestelling u nooit bereikt had. Wij hebben opnieuw de bestelling gestuurd en zien dat deze inmiddels bij u is afgeleverd. Voor het ongemak hebben wij er nog een cadeautje bij gedaan en hopen dat u hier blij mee bent. Veel tuinplezier gewenst! Groene groet, Team Yarinde
30 mei 2024
De levertijd duurde langer dan op de site staat vermeld. Bij het transport zijn alle dozen waarschijnlijk gevallen, want alles lag op elkaar en door elkaar. Ook misten er drie planten bij de bestelling.
6 jan 2024
Tot heden mijn bestelling niet ontvangen. Enkel bevestig van betaling.
7 jun 2024

Geen aanrader

Tijdens het bestelproces liep de website vast. Hierdoor moest ik de bestelling meerdere malen opnieuw inkloppen. Het zou goed zijn om hier nog eens naar te kijken. De planten die ik besteld heb, werden een maand na bestelling geleverd. Ik snap dat het werken met levende producten maakt dat de levering niet direct de volgende dag in huis is. Maar een maand met steeds het bericht dat het geleverd zu gaan worden, maar uiteindelijk niet kwam, vond ik wel erg lang duren. Dus snellere levering zou fijn zijn. Maar eigenlijk met name de communicatie over wanneer de levering nu bezorgd zou gaan worden, was er niet of nauwelijks. Ik ben er steeds voor thuis gebleven. Contact met de consumentenservice ging ook erg moeizaam, omdat ze niet opnamen of pas zeer laat reageerden op e-mails. Vervolgens is de order niet in zijn geheel geleverd. Naast losse plantjes, had ik nog een borderpakket besteld met daarin dezelfde plantjes. Ten slotte bleek dat ze meerdere malen hadden willen leveren, maar dat dit niet lukte met de vrachtwagen (had bij de bestelling aangegeven dat ze niet met een grote vrachtwagen moesten komen). Hierdoor was mijn hele bestelling Kogeldistels beschimmeld en niet meer bruikbaar. Het borderpakket is (deels) opnieuw geleverd, maar de kogeldistels niet. Ik ben dus teleurgesteld in Yarinde helaas. De bestelling die via Plantbezorgd gedaan werd, werd binnen een week geleverd, met garantie dat de plantjes die niet binnen een jaar aanslaan, nogmaals geleverd worden.
7 jun 2024
Goedenavond Floor, Wat vervelend dat u deze ervaring met ons heeft, maar heel erg bedankt voor uw feedback. Fijn dat u onderhand wel snel planten heeft ontvangen van een andere partij, daar gaat het immers om. Wij zullen uw bovenstaande feedback meenemen in onze ontwikkeling en groei. Hier leren wij ook weer van. Excuses voor al het ongemak, maar fijn dat het nu is opgelost. Mocht u nog ergens mee zitten, laat u het ons dan wel weten? Wij helpen u graag. Michael van Yarinde.nl
3 mei 2024

plant wel betaald, niet aanwezig en niet gecommuniceerd/gerestitueerd op lijst niet leverbaar, verder geen labels op veel van de potjes…

geen labels op veel van de potjes waardoor ik moet gokken wat er in zit en dus niet weet waar ik het moet planten. ik had een vrij grote bestelling expres om geen verzendkosten te hebben. ondanks dat er op de site stond dat ze aanwezig waren konden niet alle planten geleverd worden. dit werd weliswaar gemeld en gerestitueerd. echter bleek dat er ook nog plant was waarvan niets gemeld was en die ook niet geleverd werd maar wel betaald was. na telefonisch contact hierover moest ik foto maken van de planten die wel ontvangen zijn. ik weet prima hoe een clematis armandii eruit ziet maar toch moest dat. uiteindelijk toen ik aangaf dat het regende en ik me echt niet vergiste werd vergoeding aangeboden. ik kon de plant niet alsnog ontvangen ondanks dat hij voorradig was omdat de verzendkosten te hoog waren. dat zijn ze dus voor mij al helemaal 39,95 voor plant van 16,95 ik heb nu nog steeds deze plant nodig en vind het niet meer dan logisch dat als Yarinde niet levert, dat ook niet meld en ik daar zelf achter moet komen en dit moet melden ze dit zo dienen op te lossen dat ik krijg waarvoor ik betaald heb en niet nogmaals 39,95 verzendkosten moet betalen. heel teleurstellend.
27 mei 2024
Bestelling wel goed ontvangen maar communicatie met Yarinde is zeer slecht. Telefonisch bijna niet te bereiken en mails worden niet beantwoord. Ik zal hier geen tweede keer iets bestellen.
27 mei 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! Wanneer wij het systeem en mailbox bekijken zien wij dat u ons 1 keer heeft gemaild met de vraag hoelaat de bestelling geleverd gaat worden. Dit hebben wij vervolgens twee dagen later gecommuniceerd doormiddel van een track&trace te sturen. Helaas kunnen wij niet eerder een tijd vermelden zonder dat deze is aangemeld bij het transport. Wel fijn om te lezen dat de bestelling in goede orde is ontvangen. Jammer dat wij maar 1 ster krijgen omdat wij niet binnen 1 dag konden vertellen hoelaat de bestelling precies bij u zou zijn. Groene groet, Team Yarinde
AD
Ann D.
Nijlen
1 jun 2024
Mijn planten zouden gisteren aangekomen zijn na 3 keer de datum verzet te hebben.zijn nog steeds niet aangekomen en krijg geen antwoord op de mails
5 jun 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! Helaas zijn de planten binnen uw bestelling wat schaars en lastig leverbaar waarop wij met goed overleg de bestelling hebben uitgesteld. Dat overleg was wellicht later dan gewenst maar proberen natuurlijk zo snel mogelijk te reageren op uw mails. U reactie op onze laatste mail met de vraag of vrijdag leveren goed is, was: '''Beste, Dit is goed voor ons Bedankt voor het antwoord'' Wij hopen de 1-ster na levering dan in ieder geval te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Yarinde
3 jun 2024
Ik heb mijn bestelling van 21 mei nog steeds niet gekregen. En Yarinde reageert niet op e-mail en telefoon.
16 mei 2024

Planten die geleverd zijn waren geplet

Planten die geleverd zijn waren geplat, uit de potjes gevallen en er zaten veel slakken tussen de planten. 😥
8 jun 2024
Ik had bij Yarinde geraniums besteld maar die zagen er zo vreselijk armoedig uit en er waren er ook bij die veel te nat waren. Voor mij een reden om ze daar niet meer te bestellen.
10 jun 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! U geeft aan niet tevreden te zijn over de kwaliteit van de geraniums die u heeft besteld. Het is natuurlijk niet fijn dat u dat zo ervaart. Wij helpen u natuurlijk graag naar een oplossing te zoeken, echter zien wij geen mail of eerder contact over uw klacht. Om u te kunnen helpen ontvangen wij graag foto's zodat wij kunnen meekijken. Mocht u het willen oplossen neem dan contact met ons op en stuur een mail naar hallo@yarinde.nl Met vriendelijke groet, Team Yarinde
26 mei 2024

Slechte kwaliteit!!!

Planten worden veel te laat geleverd en zien er niet meer uit! (Zie foto’s) Waardeloos..,,,
5 jun 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! U geeft aan dat de kwaliteit slecht is. Wij kunnen het zeker weten eens zijn wanneer wij de foto's bekijken dat de kwaliteit heel slecht is, maar daar bedoelen wij de planten niet mee. Ja.... de dozen zien er niet uit en daarmee automatisch een slechte kwaliteit levering. Maar de planten zien er juist super uit op de foto's en ook hebben wij dit al in de mail aangegeven dat deze het echt super gaan doen in de tijd. Hierbij hebben wij een aaplantgarantie van drie maanden aangeboden met de belofte indien er planten niet opkomen alles volledig vergoed wordt, zo zeker zijn wij van onze kwaliteit. Met vriendelijke groet, Team Yarinde
29 apr 2024
Nog steeds niks ontvangen.
1 mei 2024
Hallo, Bedankt voor uw review. Klant geeft aan niks ontvangen te hebben, wanneer wij het systeem bekijken zien wij dat deze klant de bestelling 29-04-2024 in ontvangst heeft genomen. Ook was dit bekend bij de klant doormiddel van de automatische email waarbij de verwachte leverdag ook 29-04-2024 was. Wij hebben ook geen contact gehad met de klant met vragen over de bestelling en wanneer deze geleverd zou worden. Groene groet, Team Yarinde
8 jun 2024
Waardeloos, 4 maal afspraak bezorging niet nagekomen, tenslotte maar geannuleerd
10 jun 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! De bestelling is inderdaad meerdere keren aangeboden en niet op tijd geleverd. De bestelling was vervolgens door u geannuleerd. U belde ons op dat u het toch niet wilde annuleren en toen hebben wij deze weer opnieuw verstuurd. Wat hier precies is misgegaan waardoor u de bestelling wederom niet ontvangen heeft, kunnen we niet meer achterhalen. Het transport geeft aan meerdere pogingen te hebben gedaan. Gelukkig heeft u wel het geld teruggekregen, echter kunnen wij het ongemak niet meer wegnemen en dat spijt ons uiteraard. Wellicht dat wij in de toekomst een nieuwe kans krijgen. Met vriendelijke groet, Team Yarinde
1 jun 2024
Zeer slechte kwaliteit planten