yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden390 beoordelingen in totaal

17 aug 2024
Ik had drie Syringa ‘Palabin’ (Dwergsering) van ca. 80 cm. hoogte besteld. Na de bestelling werd ik digitaal uitstekend op de hoogte gehouden van de zending. Er werd mij ca. een week levertijd toegekend en dat klopte precies. Na 5 dagen stond de vrachtwagen van TransMision b.v. voor de deur. Het bedrag aan verzendkosten is best hoog maar gezien de transportwijze wel aannemelijk. De drie struiken stonden, ieder in een beschermdoos verpakt, op een kleine pallet en werd keurig voor de deur afgezet. Met de meegeleverde duidelijke (digitale als schriftelijke) aanplantinstructies kan er eigenlijk weinig mis gaan. Ik heb deze precies toegepast en hoop dat de struiken zich zullen aarden. Ik heb geen echt groene vingers dus ik hoop dat de bevlekte blaadjes het effect zijn van het oppotten en daarna, eenmaal in de volle grond, zullen verdwijnen. Ik vind dus tot nu toe: 1. de prijs-/kwaliteitsverhouding uitstekend. 2. het levertraject goed begeleid. 3. de meegeleverde plant adviezen een prima service.

30 apr 2024
Beloven 5-8 werkdagen maar dat zijn er bij ons intussen 18 (en nog aan het wachten)!! Laten niets weten en zijn niet bereikbaar (negeren mails en nemen telefoon niet op). Eindelijk te pakken gekregen: "levering zeker vrijdag". Niets gebeurt ... Probeer hen weer te contacteren maar is weer onmogelijk. Ze hebben mijn geld en lijken dan te verdwijnen. Transporteur lijkt fake.

Beoordelingen voor yarinde.nl

23 aug 2024
goed verpakt; jammer dat men juist nu verhuist in verband met volledige afronding van de bestelling
3 jun 2024
Alles uiteindelijk mooi geleverd. Miste wel de track and trace code waardoor ik onzeker werd over de levering.
5 jun 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat de bestelling mooi geleverd is, minder fijn dat u de track&trace niet ontvangen heeft. Dit hebben wij nagevraagd bij het transport en zij geven aan dat deze wel verzonden zou zijn. Het kan voorkomen dat deze dan in de spam/ongewenste box terecht komt. Wel hebben wij dit helaas wat vaker gehoord dus wellicht dat er wat fout ging in het systeem, dit wordt nog onderzocht. Met vriendelijke groet, Team Yarinde
3 jun 2024
De kwaliteit van de planten is top! Echter de levertijd mag wel iets aan gedaan worden.
5 jun 2024
Hallo, Bedankt voor de feedback! Super leuk om te lezen dat u de kwaliteit als top ervaart. Wat de levertijd betreft zouden we dol graag voor iedereen zo snel mogelijk leveren echter kan dit wel eens in het hoogseizoen langer duren. Gelukkig was de bestelling zo te zien wel binnen de aangegeven tijd geleverd. Geniet van uw tuin, het ziet er prachtig uit! Met vriendelijke groet, Team Yarinde
23 mei 2024
23 mei 2024
17 aug 2024

Yarinde tot nu toe….

Ben blij met Yarinde maar valt er nog veel te verbeteren.

Ben blij dat er nu ook aan particulieren wordt verzonden en de prijs ook in orde is.. Jammer vind ik: 1. Dat particulieren geen account krijgen. 2. Er maar een keer per week (op vrijdag) de bestelling wordt verzonden. 3. Dat er te veel verpakking materiaal wordt verspeeld door het kiezen van een veel te grote kartonnen doos. 4. Dat de kalk die ik besteld heb als een grote klomp aan is gekomen omdat deze zeik nat was.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw feedback, wij waarderen alle feedback enorm. Om te reageren op uw feedback: 1. Particulieren kunnen inderdaad gewoon bij ons bestellen en in de toekomst zullen ook particulieren bij ons een account kunnen aanmaken. 2. Tegenwoordig leveren wij op elke dag van de week ( behalve op zondag) 3. Teveel verpakking wordt inderdaad in 2024 aangepakt, voor onze producten worden nu speciaal dozen op maat gemaakt om verspilling tegen te gaan. 4. Dat u een product niet zo mooi binnen heeft gekregen is natuurlijk heel vervelend, mocht dit nog niet opgelost zijn dan mag u altijd mailen naar hallo@yarinde.nl
MS
Mark S.
Arnhem
22 apr 2024

Nette prijzen, goed verpakt

Nette prijzen. Tussen de tijd van bestellen en leveren zat in ons geval best wat tijd tussen. (Meer dan een anderhalve week). Maar dat heeft te maken met hoe Yarinde werkt en staat ook op de website vermeldt. Dus op tijd plannen dan is het geen probleempje.
1 mei 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! Het klopt dat in het voorjaar en hoogseizoen de leveringen wat langer duren. Dit communiceren wij inderdaad ook op de website. Dit zal niet het hele jaar door zolang duren. Fijn dat u ons 4 sterren geeft en hopen dat wij in de toekomst die 5de ster nog kunnen krijgen. Groene groet, Team Yarinde
27 sep 2023
Artikelen anders dan planten geven problemen m.b.t. de levering en de communicatie omtrent de levering. Klanten service was erg vriendelijke en gaf aan dat er aan gewerkt werd om dit in de toekomst beter te kunnen doen.
PD
P. d.
Dronten
6 okt 2023
Zeer tevreden met het bestelde product. Wel een opmerking over de levertijd: Voor zondag 23.59 besteld = dezelfde week in huis klopt niet. Kan gebeuren, maar mis hierover een tijdige terugkoppeling.
Goede website veel keus en goede informatie over de planten, het aanplanten en snoeien. Ook prettige betrokken medewerkers bij telefonisch contact!
Duurde een beetje lang voor duidelijk was wanneer de zending kwam . Kwam uiteindelijk goed hoor .
12 nov 2023
Ze konden niet leveren maar het geld kwam snel weer terug
Antwoord van yarinde.nl
Hallo. Heel vervelend om te lezen wij niet naar wens hebben kunnen leveren, daarbij wel bedankt dat wij dan alsnog 4 sterren mogen ontvangen.
26 dec 2023

Fijne service

Prima service
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat de service goed bevallen is. Groene groet, Team Yarinde
18 okt 2023
prima