Solza.nl- Logo - Beoordelingen

Solza.nl

131 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden208 beoordelingen in totaal

13 jul 2024
Solza is altijd goed bereikbaar, zowel telefonisch als per mail. Ze reageren super snel. De nieuwe vloer kon op een afgesproken datum op mijn nieuwe adres worden geleverd. Het was ook heel makkelijk om nog wat dingen toe te voegen aan de bestelling, en ook het annuleren van een artikel was snel geregeld. Bij de levering ontbraken 2 rollen tape, even gemaild, en de volgende dag al geleverd. Bovendien zijn de producten lager geprijsd dan de adviesprijs van de leverancier. Enige tip: ga voor de levering van een vloer samenwerken met PostNL (net zoals de bouwmarkt doet), PostNL levert een vloer wel tot in de woning en ze leggen de pakken pvc neer waar je ze wilt hebben. Nu wordt er een pallet geleverd en buiten gedropt (zoals ook aangegeven op de site van Solza).

Jammer genoeg werd tot onze verrassing alleen tot voor de deur geleverd en niet tot over de eerste drempel. Dit was niet terug te lezen in de offerte of opdracht. Bij levering even gebeld met Solza. Staat op de site was de reactie. Dat is inderdaad het geval, dom, zelf niet naar gezocht. Al met al toch een beetje nare bijsmaak. Verder altijd netjes te woord gestaan door diverse medewerkers.

Beoordelingen voor Solza.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters