shkshop.com (nl)- Logo - Beoordelingen

shkshop.com (nl)

41 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden91 beoordelingen in totaal

21 mei 2024
Bediengspaaneel voor een Geberit inbouwreservoir besteld, we hadden verwacht dat de levertijd minimaal een week of 2 - 3 zou zijn vanwege de speciale uitvoering ervan, het heeft echter maar 2,5 dagen geduurd. De prijs was bovendien ruim 20% lager dan waarvoor ik het product zelf zakelijk had kunnen inkopen.

Op 11 december douchestang besteld omdat er volgens de website een levertijd van 1 week voor staat. Na 1 week gebeld. Voorspelbaar antwoord: "We doen ons best, ik zal het voor u nakijken." Op 21 december email ontvangen met de mededeling dat de leverancier de stang op 2 januari bij SHK shop zal bezorgen waarna SHK shop de stang zal versturen. Op 2 januari gebeld. Voorspelbaar antwoord: "We doen ons best, door de feestdagen duurt het wat langer. Ik zal het voor u nakijken." Het zal me verbazen als de douchestang binnen 2 weken wordt bezorgd. Advies: koop niet bij deze winkel. De levertijd is onderdeel van de overeenkomst en daar houden ze zich niet aan. Onbetrouwbaar.

Beoordelingen voor shkshop.com (nl)

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters