GYZS- Logo - Beoordelingen

GYZS

552 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.856 beoordelingen in totaal

21 jul 2024
Toen bleek dat de levertijd van een van de producten wat langer was dan verwacht werd direct een mail gestuurd vanuit de webshop. Daarin kregen we de opties om te wachten, het geld terug te krijgen of een eventueel vervangend product af te nemen. ook konden we kiezen om de andere producten al wel te ontvangen en deze wat later. We hebben gekozen voor wachten, waarbij de levertijd uiteindelijk enorm meeviel. Fijn dat er pro actief contact wordt gezocht, dit geeft duidelijkheid en we weten waar we aan toe zijn.

6 okt 2023
Een aantal artikelen gekocht, waarvan 2 op maat en 2 van 3 meter lang. Bij de maat artikelen stond aangegeven hoe de maten door te geven. Bij ontvangst van de artikelen wagen deze niet op maat. De verzending was niet goed verpakt, de lange aluminium profielen waren verbogen. Direct contact opgenomen. Zou via WhatsApp kunnen. Geen reactie. Telefonisch is de klantenservice ook niet te bereiken. Via de het keuzemenu voor productspecialist gekozen. Nu wordt er wel opgenomen. Er wordt verteld dat er die dag niemand op de klantenservice aanwezig is. Probleem uitgelegd. Eerst wordt er aangegeven dat er nooit op maat gemaakt wordt. Dat is natuurlijk niet waar. Na aan te geven welk artikel het is, is duidelijk dat het wel zo is. Er wordt mij verteld dat ik mijn artikelen opnieuw toegestuurd krijg. De week erop nogmaals gebeld, weer via productspecialist omdat de klantenservice niet wordt opgenomen). In het portaal is niets te zien van de status van de nieuwe verzending. Er wordt aangegeven dat ze er mee aan de slag zijn. Ook geven ze aan dat ik bij de afmetingen bij de verkeerde artikelen gezet zou hebben. Kan ik niet controleren, het opmerkingen veld is voor mij nergens meer te zien. Uitgelegd wat precies de bedoeling is. Welke artikelen op maat moeten en welke niet. De spullen zouden komen, in 2 verzendingen. De eerste verzending ontvangen. Deze bestond uit 1 op maat gemaakt artikel en de artikelen van 3 meter. Deze laatste hebben ze helaas in stukken gezaagd. Dat had niet gemoeten. Het andere artikel dat op maat moet, heb ik nu nog steeds niet ontvangen. Er wordt nu om verbeterpunten gevraagd. In ieder geval het volgende: - Zorg ervoor dat maat artikelen ook daadwerkelijk op maat verstuurd worden. - Zorg ervoor dat kwetsbare artikelen goed verpakt worden. - Neem het opmerkingen veld op in de emailbevestiging. - Maak het opmerkingen veld zichtbaar in het portaal bij de bestelling. - Zorg ervoor dat de klantenservice dagelijks bemand is. - Leg gemaakte afspraken vast en deel deze met de klant. - Zorg voor het versturen van voortgangsinformatie van nazendingen. Al met al was dit niet een heel fijne ervaring, zacht uitgedrukt. Dit heeft mij meerdere dagen vertraging gekost, vanwege de ontbrekende onderdelen.

Beoordelingen voor GYZS

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters