GYZS- Logo - Beoordelingen

GYZS

553 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.879 beoordelingen in totaal

21 jul 2024
Toen bleek dat de levertijd van een van de producten wat langer was dan verwacht werd direct een mail gestuurd vanuit de webshop. Daarin kregen we de opties om te wachten, het geld terug te krijgen of een eventueel vervangend product af te nemen. ook konden we kiezen om de andere producten al wel te ontvangen en deze wat later. We hebben gekozen voor wachten, waarbij de levertijd uiteindelijk enorm meeviel. Fijn dat er pro actief contact wordt gezocht, dit geeft duidelijkheid en we weten waar we aan toe zijn.

6 okt 2023
Een aantal artikelen gekocht, waarvan 2 op maat en 2 van 3 meter lang. Bij de maat artikelen stond aangegeven hoe de maten door te geven. Bij ontvangst van de artikelen wagen deze niet op maat. De verzending was niet goed verpakt, de lange aluminium profielen waren verbogen. Direct contact opgenomen. Zou via WhatsApp kunnen. Geen reactie. Telefonisch is de klantenservice ook niet te bereiken. Via de het keuzemenu voor productspecialist gekozen. Nu wordt er wel opgenomen. Er wordt verteld dat er die dag niemand op de klantenservice aanwezig is. Probleem uitgelegd. Eerst wordt er aangegeven dat er nooit op maat gemaakt wordt. Dat is natuurlijk niet waar. Na aan te geven welk artikel het is, is duidelijk dat het wel zo is. Er wordt mij verteld dat ik mijn artikelen opnieuw toegestuurd krijg. De week erop nogmaals gebeld, weer via productspecialist omdat de klantenservice niet wordt opgenomen). In het portaal is niets te zien van de status van de nieuwe verzending. Er wordt aangegeven dat ze er mee aan de slag zijn. Ook geven ze aan dat ik bij de afmetingen bij de verkeerde artikelen gezet zou hebben. Kan ik niet controleren, het opmerkingen veld is voor mij nergens meer te zien. Uitgelegd wat precies de bedoeling is. Welke artikelen op maat moeten en welke niet. De spullen zouden komen, in 2 verzendingen. De eerste verzending ontvangen. Deze bestond uit 1 op maat gemaakt artikel en de artikelen van 3 meter. Deze laatste hebben ze helaas in stukken gezaagd. Dat had niet gemoeten. Het andere artikel dat op maat moet, heb ik nu nog steeds niet ontvangen. Er wordt nu om verbeterpunten gevraagd. In ieder geval het volgende: - Zorg ervoor dat maat artikelen ook daadwerkelijk op maat verstuurd worden. - Zorg ervoor dat kwetsbare artikelen goed verpakt worden. - Neem het opmerkingen veld op in de emailbevestiging. - Maak het opmerkingen veld zichtbaar in het portaal bij de bestelling. - Zorg ervoor dat de klantenservice dagelijks bemand is. - Leg gemaakte afspraken vast en deel deze met de klant. - Zorg voor het versturen van voortgangsinformatie van nazendingen. Al met al was dit niet een heel fijne ervaring, zacht uitgedrukt. Dit heeft mij meerdere dagen vertraging gekost, vanwege de ontbrekende onderdelen.

Beoordelingen voor GYZS

Bestelling veel te laat en verkeerd product geleverd

Bestelling veel te laat geleverd en daarbij de verkeerde spullen geleverd. Telefonisch niet te bereiken en op een app die 06-09 verstuurd is vandaag 10-09 nog geen antwoord.
21 aug 2024
Geen bevestigingsmail en factuur gehad. Na bellen wel de mail nooit een factuur. Aflevering duurde wekenlang, echt slecht, eerste en meteen laatste keer.
22 aug 2024
Beste Peter, wat vervelend om te horen. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor jou, onze excuses voor het ongemak. De bevestigingsmail en factuur zijn wel naar het door u opgegeven mailadres verstuurd, dus dat is vreemd dat die niet aangekomen zijn. We hebben ze vandaag nogmaals verstuurd. We gaan nu uitzoeken wat er fout is gegaan bij jouw bestellingen en zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. En we gaan zorgen dat we beter communiceren. Met vriendelijke groet, Team GYZS
Heeft niets op voorraad, moet van Verweggistan komen,lang moeten wachten op het bestelde.
Bijna een maand gewacht op bestelde. Dingen verkopen die je dus niet hebt !!
22 aug 2024
Betere communicatie over lange levertijden.
12 aug 2024

Beleid retouren kritisch nazien

Beleid retouren kritisch nazien. Je hebt verpakking en oververpakking. Als beide niet beschadigd mogen zijn, geef dat dan ook zo aan! Mijn retour is op oververpakking geweigerd.
15 aug 2024
Beste klant, vervelend dat ons retourbeleid niet duidelijk is geweest voor u. Alle informatie staat op deze pagina: https://helpdesk.gyzs.nl/nl/articles/85195-hoe-retourneer-ik-mijn-pakket . Wij bedoelen met oververpakking de verzenddoos, waar wij zelf ook een adresetiket en tape op hebben geplakt. De originele verpakking is bijvoorbeeld een doosje waar het merk van het artikel op staat, in uw geval 'Hoppe'. Deze laatste verpakking zou dus zoveel mogelijk onbeschadigd moeten blijven, en dus niet beplakt met tape. In onze ogen zijn dit gebruikelijke retourvoorwaarden, maar als u hier nog vragen over hebt horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team GYZS
CB
carlo b.
nijmegen
31 jul 2024
Duurde veel te lang 3 keer gebeld. Nee is onderweg en dan krijg je echt een compleet andere bestelling.
31 jul 2024
Beste klant, wat vervelend om te horen. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor jou, onze excuses voor het ongemak. We gaan nu uitzoeken wat er fout is gegaan bij jouw bestellingen en zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Team GYZS
9 aug 2024
Beloofde levertijd was 2 werkweken werd 3 maanden!
10 aug 2024
Ander kleur dan op de foto en ook niet vermeld.
15 aug 2024
Beste klant, wat vervelend om te horen. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor u, onze excuses voor het ongemak. We hebben voor dit specifieke artikel de informatie op onze website aangepast, om te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Team GYZS
RB
Ronny B.
Leuven
14 jul 2024
Verkeerd product besteld, mogen terug sturen en krijg een aankoop bon in de plaats. maar bon werkt niet bij het afrekenen, verkoper geeft maar weinig aandacht voor het probleem op te lossen.
15 jul 2024
Beste klant, wat vervelend om te horen. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor jou, onze excuses voor het ongemak. Onze klantenservice heeft ondertussen uw probleem opgelost en het bedrag teruggestort. Mochten er nog iets zijn waar we je mee kunnen helpen horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team GYZS
18 jun 2024
Klant informeren Zeggen wat je gaat doen en doen wat je gezegd hebt.
28 jun 2024
Niets. Eerste en laatste keer dat ik iets hier bestel
20 jun 2024
10 jun 2024
Er wordt beloofd dat er op een specifieke datum geleverd zou worden, daarom hebben we hier materiaal besteld wat overigens duurder is als waar ik het normaal haal. Enkel omdat er op de site stond dat het vandaag geleverd zou worden, heb ik het hier dus maar besteld. Wanneer ik de klantenservice bel, gaan ze er maar laks mee om. Ik wacht nu al een aantal uur op een telefoontje terug, maar helaas. Dit zal bij deze dan ook de laatste bestelling zijn wat wij bij dit bedrijf besteld hebben.
13 jun 2024
Beste klant, wat vervelend om te horen. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor u, onze excuses voor het ongemak. Een deel van uw bestelling moest door een technische fout inderdaad bij onze leverancier nabesteld worden, en helaas kunnen we deze levering niet versnellen. Het spijt ons dat we uw probleem niet anders hebben kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team GYZS
13 jun 2024
Heb een bouwradio besteld.kwam veelste laat binnen. twee keer een afspraak gemaakt wanneer die kwam maar kwam maar niets. Uiteraard kwam die een dag later wanneer ik.thuis was. En had met Julie afgesproken dat het met DHL kwam maar jullie hebben het met postnl verstuurd. En de advertentie wat ik had gezien en daarom ook besteld omdat de batterijen meegeleverd zal worden. Maar dat was ook niet zo!!! Al met al gewoon een dikke kloten zaak. Vind ik. Ik besteld nooit weer wat bij jullie.
23 mei 2024

Product online op voorraad, nooit meer leverbaar.

Product online op voorraad, 4 weken later na zelf mailen reactie dat het artikel niet meer leverbaar is / gemaakt word. Staat wel twee weken later nog steeds online en op voorraad. 1 ster voor de “ aangeboden “ annulering of alternatief product. 4 weken gewacht op niks.
6 jun 2024
Bestelling niet volledig gekregen en lag bij de leverancier en je moest paar zelf er achter aan gaan! Er was altijd wat en uiteindelijk de boel geannuleerd en geld terug gevraagd en zonder excuses voor de vertraging en ellende wel gekregen! Nooit meer GYZS
5 jun 2024
Schroeven die bij bestelling op voorraad waren, konden uiteindelijk toch niet geleverd worden. Ik moest hier zelf een paar keer achteraan achteraan en na 3 weken werd dit pas duidelijk.
6 jun 2024
Beste klant, wat vervelend om te horen. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor jou, onze excuses voor het ongemak. We gaan nu uitzoeken wat er fout is gegaan bij jouw bestellingen en zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. En we gaan zorgen dat we beter bereikbaar zijn. Met vriendelijke groet, Team GYZS
19 mei 2024

Artikel niet ontvangen

18 april handschoenen besteld, niet ontvangen. Begin deze week gemaild, zou met 2 werkdagen verzonden worden. Nog steeds niks ontvangen,niet oké dus
21 mei 2024
Beste klant, wat vervelend om te horen. We begrijpen helemaal dat dit niet werkt voor jou, onze excuses voor het ongemak. We gaan nu uitzoeken wat er fout is gegaan bij jouw bestelling en zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. En we gaan zorgen dat je bestelling alsnog bij je bezorgd wordt. Met vriendelijke groet, Team GYZS
27 mei 2024
Niet twee weken over een verzending doen, wees eerlijk over levertijden