superfoodies.nl

840 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.382 beoordelingen in totaal

2 jun 2024
De producten zijn echt top! De positieve effecten zijn in mijn geval direct voel- en zichtbaar. Ik heb zelf gebruik gemaakt van de triple deal actie en dit is een blijvertje! Een kleine kanttekening is dat de smaak voor verbetering vatbaar is maar dit is geen onoverkomelijk probleem gezien de positieve effecten. Ik stel vast dat ik op termijn meerdere producten zal afnemen om uit te proberen maar dit zal dan financieel gezien wel in mijn budget moeten passen. Mijn dank is groot!

28 jan 2024
Veel spullen die ik bestel vind ik totaal niet lekker en van bijvoorbeeld de upgradet protein wordt ik niet lekker van (buikkrampen en diarree) Als ik daar meerdere keren over bel en mail om te vragen waar dat aan kan liggen krijg ik te horen dat ik daar een arts daar over moet benaderen?? Erg jammer want ik moet deze prijzige spullen weg gooien omdat niemand anders dit wel lekker vind. Helaas worden mijn vorige negatieve reviews niet vermeld en vind Superfoodies.nl daarom niet transparant en betrouwbaar. Echt een teleurstelling en zonde van mijn geld.
IS
I. S.
Amsterdam

Beoordelingen voor superfoodies.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters