hard-wear.nl/nl

851 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.322 beoordelingen in totaal

28 mei 2024
Snelle verzending, producten in uitstekende staat. Ook een retourzending word vlot afgewikkeld en je krijgt snel je geld terurg gestort. Jammer van de 7.50 retourkosten, dat mag qua bedrag wel iets minder. Liever zelfs nog omruilen voor wat anders, je kon het via de site niet omruilen voor iets anders, dus gewacht tot mijn geld teruggestort was voordat ik wat anders ging bestellen helaas. Verder prima service bij dit bedrijf.

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

19 aug 2024

Site correct

Jamais déçu et si erreur tjrs solutionner
19 aug 2024
Salut Mélanie, merci pour ton avis ! C'est super de savoir que tu es toujours satisfait et que nous réglons les choses quand il y a un petit souci. On s'assure que tu ne sois jamais déçu ! Merci beaucoup pour ta confiance en nous en tant qu'entreprise et nous espérons pouvoir te servir à nouveau pour ta prochaine commande ! Hardcore4Life !! 💪👊
20 aug 2024
9 aug 2024
snelle en goeie afhandeling van de order
10 aug 2024
Hey Erwin, super om te horen dat je tevreden bent met de snelle en goeie afhandeling van je order maat! We zetten altijd alles op alles om ervoor te zorgen dat je bestelling zonder gedoe en snel bij je terechtkomt. Als er iets is waar we je verder mee kunnen helpen, of als je nog wat nodig hebt, laat het ons gewoon weten. We staan altijd voor je klaar om ervoor te zorgen dat je volgende ervaring net zo naar wens is! Tot de volgende!! 💪👌
11 aug 2024

Top!

Het duurt best wel lang voor dat spullen weer zijn aangevult maar voor de rest is alles top!
13 aug 2024
Hey Célina, thanks voor je eerlijke feedback! We snappen dat het soms wat lang kan duren voordat de spullen weer op voorraad zijn. Helaas zijn we voor de re-stock afhankelijk van de snelheid en productiecapaciteit van onze producenten. We doen ons best om alles altijd zo snel mogelijk weer op de planken te krijgen! Fijn om te horen dat verder alles top is. Veel plezier met je nieuwe Gabba Clique T-shirt!! 😎 🤜🤛
30 jul 2024
Het Is Een Goede Winkel. Ze Staan Je Goed Te Word En Vriendelijke
30 jul 2024
Hallo T.M., bedankt voor je leuke review! Super om te horen dat je onze winkel goed vindt en dat je vriendelijk geholpen bent. Dat is precies wat we willen bereiken! We wensen je veel plezier met de beide bestelde tassen en 100% Hardcore trainingsbroek! Tot de volgende!! 👊 👍
26 jul 2024
kwaliteit, ´t geld waard
26 jul 2024
Hallo Dimitri, Bedankt voor je toffe review! Super om te horen dat je de kwaliteit goed vindt en dat je vindt dat het z'n geld waard is. Veel plezier met je nieuwe Australian Storia jasje en tot de volgende!! 💪👊
16 aug 2024
4 aug 2024
2 aug 2024
28 jul 2024
2 jul 2024
Mooi op tijd geleverd. Artikel klopt met de verwachting. Goed ingepakt.
2 jul 2024
Hallo Gabriëlle, bedankt voor je positieve review! Het is fijn om te horen dat je bestelling op tijd is geleverd, het artikel aan je verwachtingen voldoet en alles goed ingepakt was. Veel plezier met de nieuwe vlag en tot de volgende!! 👍 👊
9 jul 2024
Heel duur maar je betaald voor kwaliteit he!
10 jul 2024
Hallo Charlot, Bedankt voor je review! Het merendeel van onze collectie wordt in Italië geproduceerd. Dit brengt hogere kosten met zich mee, maar daar krijg je ook een kwalitatief hoogwaardig en duurzaam product voor terug. Deze kleding is ontworpen om een lange levensduur te hebben, zodat je er lang plezier van hebt. We zijn blij dat je de waarde van deze kwaliteit erkent en we hopen je snel weer van een mooi nieuw Australian print jasje te kunnen voorzien! 🙏👊
26 jun 2024
1 jul 2024
Hallo Bernard, bedankt voor je korte maar krachtige review! Het is geweldig om te horen dat je blij bent met onze snelle levering en we hopen je in de toekomst nogmaals met dezelfde snelheid weer van dienst te kunnen zijn!! Hardcore4Life!! 💪👊
12 jul 2024
8 jul 2024