Ecotools.nl- Logo - Beoordelingen

Ecotools.nl

1.056 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.056 beoordelingen in totaal

11 sep 2024
Top bedrijf, spullen altijd op tijd, alleen een minpunt en dat is dat je een krabbel moet zetten voor ontvangst… Aangezien ik bijna nooit overdag thuis ben en geen buurtje heb die ik lastig wil vallen met het zoveelste pakketje voor Joop… Dus dan kan ik weer met mijn drukke schema een dag later pas het pakketje (schuurpapier) ophalen 🥴 Ik bestel van alles en nog wat via het Internet, en ze zetten het ook altijd keurig voor mijn deur, zelf een paar mijn geleden mijn nieuwe Ipad…(zonder krabbel)… Dus ja…

1 sep 2024
Prima schroeven maar voor bestelling moet je steeds een handtekening zetten wat betekend dat je extra kosten moet maken als je niet thuis bent. Rijden naar een afhaalpunt kost tijd en geld, daarmee wordt de prijs van een doos schroeven een stuk duurder. Eco Tools is ook niet de goedkoopste dus dat werkt ook niet mee. Leversnelheid is stuk beter geworden maar een handtekening voor € 30,00 pakketje is overdreven en stuurt mij naar elders.
FR
Fokke R.
WEST-TERSCHELLING

Beoordelingen voor Ecotools.nl

11 sep 2024
Beste Joop, Bedankt voor je review. We hebben er destijds voor gekozen om een handtekening te vragen voor ontvangst omdat er te vaak pakketjes kwijt raakte. We zijn ermee bezig om dit te optimaliseren. - Nomi
29 aug 2024
Goede website, en als je een bestelling doet via de site, kan je die een paar uur later ophalen. Ik woon in de buurt, vandaar. Zou niets weten wat beter kan. Voor mij als particulier is het goed zo. Ps kom al jaren aan de ballie bij Henk, gezellige man, dus heb Ecotools groot zien worden. Heb wel eens tegen Henk gezegt, dat ik graag een keer in het nieuwe magazijn wil kijken, hoe het daar nu gaat. Dat kan niet, en dat snap ik ook, maar toch , mijn nieuwsgierigheid blijft. M.v.G Martin uit Cothen
30 aug 2024
Hi Martin, Wat goed om te horen dat je zo tevreden en nieuwsgierig bent. We hebben het er wel eens over gehad om een soort open dag te houden voor klanten, misschien is dit het laatste duwtje dat we nodig hadden. Houd ons dus in de gaten! Bedankt voor je beoordeling - Guus
GB
Gerald B.
Amstelveen
9 sep 2024
Mijn cirkelzaag is al wat ouder en Ik had een nieuw cirkelzaagblad nodig met een 16mm gat. De reguliere bouwmarkten hadden slechts bladen met 20mm gaten en ik kreeg zelfs het advies een nieuwe cirkelzaag te kopen. Ecotools bood een verkleiningsring van 20mm naar 16mm voor een luttel bedrag. Zo kon ik een 20mm blad kopen. Beide werden prompt geleverd, zodat mijn oude cirkelzaag nog jaren meegaat.
11 sep 2024
Hoi Gerald, Zolang je cirkelzaag geen kuren vertoond en nog veilig is vooral blijven zagen met je vertrouwde cirkelzaag en met gewoon. goede. zaagbladen van EcoTools! :) - Nomi

Ecotools

Bestel regelmatig hier. Goed prijs, prima kwaliteit voor de doe het zelf. En snelle levering. Enige puntje dat ik heb sommige materialen zal het voor de veeleisende of professional misschien niet altijd voldoen, maar goed daar is de prijs dan ook na en bestel je er een paar meer van komt het ook vaak goed.
30 aug 2024
Hi Bart, We hebben een hele hoop producten die voor bijna iedereen goed van pas kunnen komen. Voor de echte professional hebben we vaak de Profi- of Industrial-line. Bijvoorbeeld van de gatzagen en zaagbladen. Deze producten zijn van hogere kwaliteit en gaan langer mee, perfect voor iemand die er de hele dag mee bezig is. Bedankt voor je beoordeling - Guus

Perfecte klachten afhandeling.

Bij mijn eerste bestelling zat een fles tackerolie welke bij het transport was gaan lekken. Gelijk de servicedesk een mail gestuurd waarna mijn klacht direct werd opgepakt en behandeld. Klanten tevredenheid scherpen prijzen en kwaliteit staan hoog in het vaandel bij EcoTools.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Ramon, Bedankt voor je mooie, uitgebreide beoordeling! Ik zal doorgeven aan onze klantenservice dat je zo tevreden bent :). Wij bieden al bijna 20 jaar de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs, hopelijk zien we nog vele bestellingen van jou tegemoet. - Guus
3 sep 2024
ten eerste zorgen dat deze vragenlijst op een normaal formaat leesbaar is zorgen dat het assortiment copleet is want her en der ontbreken er belangrijke onderdelen bij scharnieren het merk er bij zetten beter vermelden hoe je als bedrijf kunt bestellen
4 sep 2024
Beste Matthijs, Dankjewel voor je feedback. Ik ga deze punten intern bespreken. Wat betreft de leesbaarheid kan dit misschien liggen aan het openen op je mobiel? - Nomi
FL
Fritz L.
Zutphen/NL

Vervangend zaagblad

Plus: Razendsnelle levering. Lijkt op de vroegere Overtoom 😁 Min: Een tafelzaagblad dat bijna door de brievenbus zou kunnen in een verzendverpakking waar bijna een kleine complete zaagtafel in zou passen. Niet duurzaam om zoveel lucht te transporteren ☹️
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Fred, Het zaagblad dat je bestelde was te groot voor de brievenbuspakketjes die we hebben. Dit was de kleinste doos die wij hebben voor zaagbladen van jouw formaat. We zijn actief op zoek naar nog meer doosmaten om zo min mogelijk lucht te vervoeren. Bedankt voor je beoordeling - Guus
Ik bestel al ongeveer 6 a 7 jaar bij Ecotools. Vroeger scherpere prijzen, zijn inmiddels behoorlijk gestegen, site is verbeterd, goede service als er iets misging ( fijne oplossing voorstellen) laatste bestelling duurde erg lang qua levering.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Kevin, Ook wij moeten af en toe onze prijzen verhogen. De prijs voor materialen en het transport blijven constant toenemen. Desondanks bieden wij de klant de eerlijkste prijs mogelijk. Verder vinden wij het fijn om te horen dat je zo positief bent over onze site en service. Ik zie dat je laatste bestelling inderdaad later de deur is uitgegaan dan gehoopt. We hadden die maandag een probleem met onze labelprinter waardoor er geen verzendlabels gemaakt konden worden. Hopelijk weerhoudt dit je er niet van om bij ons te blijven bestellen. Bedankt voor je beoordeling - Guus
28 aug 2024

Aanrader

Goede spullen, nette levering. Ik koop er al jaren en het is absoluut een aanrader. Enige minpunt dit keer was de bezorging, maar daar ben je tegenwoordig toch afhankelijk van een individuele postbezorger en of hij of zij z'n dag wel heeft.
28 aug 2024
Hoi Martijn, Dankjewel voor je eerlijke review. Wat betreft de bezorging hebben we hier helaas dagelijks mee te maken. Hopelijk heeft de bezorger bij jouw volgende bestelling wel zijn dag! :) -Nomi
Goed assortiment torx schroeven en andere ‘verbruiksartikelen’ als boortjes, frezen en zaagbladen voor al m’n elektrisch gereedschap. Bestelproces en levering goed geregeld, bestellingen worden gecontroleerd en kloppen vooralsnog altijd.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi MD, Bedankt voor je prachtige en uitgebreide beoordeling. Goed om te horen dat je over veel van onze producten tevreden bent :). Tot de volgende bestelling! - Guus
TB
T. B.
Haaksbergen
10 sep 2024
Prijs en kwaliteit is prima, vlot bezorgd en goed verpakt. Delta schuurvoeten voor de multitool, ik ging ervan uit dat er maar 1 maat schuurdelta voor is. Deze was wat kleiner....goed opletten op de maatvoering dus.
12 sep 2024
Hi T., Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat we de juiste maat schuurvoet niet in ons assortiment hadden. Als je graag iets in het assortiment zou willen zien, kan je dit mailen naar info@ecotools.nl. Als je dan ook kan benoemen dat het op basis van je review is dan gaan we kijken of we ons assortiment kunnen uitbreiden. - Guus
Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Prima kwaliteit producten veel keuze mogelijkheden, maar soms toch net niet exact wat je zoekt. De levering is prima, maar zou tegenwoordig toch net wel iets sneller kunnen.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Kees, Bedankt voor je uitgebreide beoordeling. We doen ons best om te kijken naar waar we ons assortiment kunnen uitbreiden. Mocht je graag wat willen zien dan horen we dit ook graag. Daarnaast proberen wij nog sneller te kunnen bezorgen. We proberen alle orders van het weekend op maandag te versturen, maar soms gebeurd het dat het iets langer duurt. Excuses hiervoor - Guus
AA

Vaste klant

Ik bestel hier al jaren alle benodigdheden voor mijn klussen, zaagbladen, multitool bladen, schuurpapier, maskers, handschoenen enz. De kwaliteit heeft mij nooit teleurgesteld en altijd correcte levering. Top!
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Harry, Wat een prachtige beoordeling. Het doet ons goed om je zo tevreden te horen over zoveel producten. Misschien hebben we zelfs nog meer wat je zou kunnen gebruiken! Bedankt voor de 5 sterren - Guus
Prima product voor een goede prijs. De snufje communicatie over de bezorging zorgde voor verwarring. De dag van levering is 4 keer verschoven. Eerst woensdag en uiteindelijk werd zaterdag bezorgd.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Hans, Wij doen ons stinkende best om alle orders op werkdagen binnen 24u te verzenden, ik zie dat dat ook bij jou gelukt is :). Waarschijnlijk omdat jouw pakket naar Frankrijk moest heeft het wat vertraging opgelopen bij de vervoerder. Excuses voor het ongemak - Guus
Industrieel zaagblad voor afkortzaag metabo 245 gekocht. Erg tevreden over zaagresultaat. Veel beter dan het originele zaagblad. ( ook meer tanden ) Duurzaamheid moet zich nog bewijzen.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Paul, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over het zaagblad. Wij bieden de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs. Kijk gerust door het assortiment, misschien zit er nog meer tussen wat je kan gebruiken. Bedankt voor de 5 sterren! - Guus
Heel gemakkelijk te bestellen online. Site is optimaal te gebruiken. Producten ken ik als schilder en zijn zeker op tijd geleverd. Raad aan hier je spullen te bestellen. Zeer betrouwbaar👍
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Juscelino, Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent met ons. Voor jou als schilder hebben wij een hele hoop producten, heb jij ze allemaal al gezien? En als je een geheimpje kan bewaren, houd ons dan in de gaten vanaf 30-9, wellicht hebben we wel een mooie korting voor je ;). - Guus
EV
Eddy V.
Kootwijkerbroek

Fijne webwinkel.

Ben altijd heel tevreden over deze webwinkel. Prijs en kwaliteit is ook goed. Nu weer zaagbladen besteld, zijn ook super, het gaat dan wel om de industrial zaagbladen van Ecotools.
4 sep 2024
Kijk 'm scherp zijn en shinen dat zaagblad. Dankjewel voor je positieve review en veel zaagplezier! - Nomi
30 aug 2024
Kwaliteit spullen voor een goede prijs. Bestellingen duren een paar dagen langer vergeleken met de andere webshops. Maar hier krijg ik economische prijzen voor terug. De moeite!
30 aug 2024
Hi JJM, Op het moment hebben wij nog te weinig bezetting om ook in de avonden orders te verwerken, waardoor levertijd soms iets langer is. We zijn er mee bezig! Bedankt voor je beoordeling - Guus
Goede producten goede prijs. Duidelijk wat je krijgt. Bezorging is niet de volgende dag maar het moet ergensbinzitten natuurlijk! Geen probleem met een goede planning dus.
Ik koop hier bepaalde dingen. Die zijn qua prijs/kwaliteit goed en ecotools levert netjes en op tijd zolang je geen items selecteert die niet op voorraad zijn.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Erwin, Bedankt voor je beoordeling. Aangezien je zo tevreden bent over de prijs-kwaliteitsverhouding nodig ik je uit ook de rest van ons assortiment te bekijken. - Guus