Ecotools.nl- Logo - Beoordelingen

Ecotools.nl

1.058 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.058 beoordelingen in totaal

11 sep 2024
Top bedrijf, spullen altijd op tijd, alleen een minpunt en dat is dat je een krabbel moet zetten voor ontvangst… Aangezien ik bijna nooit overdag thuis ben en geen buurtje heb die ik lastig wil vallen met het zoveelste pakketje voor Joop… Dus dan kan ik weer met mijn drukke schema een dag later pas het pakketje (schuurpapier) ophalen 🥴 Ik bestel van alles en nog wat via het Internet, en ze zetten het ook altijd keurig voor mijn deur, zelf een paar mijn geleden mijn nieuwe Ipad…(zonder krabbel)… Dus ja…

1 sep 2024
Prima schroeven maar voor bestelling moet je steeds een handtekening zetten wat betekend dat je extra kosten moet maken als je niet thuis bent. Rijden naar een afhaalpunt kost tijd en geld, daarmee wordt de prijs van een doos schroeven een stuk duurder. Eco Tools is ook niet de goedkoopste dus dat werkt ook niet mee. Leversnelheid is stuk beter geworden maar een handtekening voor € 30,00 pakketje is overdreven en stuurt mij naar elders.
FR
Fokke R.
WEST-TERSCHELLING

Beoordelingen voor Ecotools.nl

FS
Fred S.
Alkmaar
Zeer goede kwaliteit voorschrijven met zeskantige kop 4,8 x 32 mm
Goede prijs/kwaliteit verhouding Snelle levering en goed verpakt
Antwoord van Ecotools.nl
Hi P, De beste kwaliteit voor een eerlijke prijs, binnen 24u verzonden en netjes bij jou thuis, wat wil je nog meer? Bedankt voor de 5 sterren! - Guus
Correcte en snelle levering. Bovendien een aantrekkelijke prijs.
Stipt en netjes geleverd, zeer goede prijs kwaliteit verhouding
13 sep 2024
Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle en correcte levering
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Chris, De beste kwaliteit voor een eerlijke prijs, en dat als bijna 20 jaar! Bedankt voor de 5 sterren - Guus
13 sep 2024
Snelle levering Ik merk wel dat jullie steeds duurder worden
HS
HJS S.
B Nwsch
12 sep 2024
Ruim kwaliteits assortiment, billijke prijzen, snelle levering
12 sep 2024
Hi H. J., Bedankt voor je beoordeling. Al sinds 2005 hebben wij de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs! - Guus
10 sep 2024
Bestellingen zijn altijd snel binnen. Leuk geprijsde producten
2 sep 2024
De verpakking is goed en de snelheid van het versturen is goed
Snel geleverd. Pakket onbeschadigd ontvangen. Geheel compleet.
Goede service en prijs ze laten zien dat het ook goedkoper kan
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Stilyana, Doordat wij direct inkopen bij de producent halen wij een aantal schakels uit het proces. Hierdoor kunnen wij de beste kwaliteit bieden maar dan voor een eerlijke prijs. Bedankt voor de 5 sterren! - Guus

Goederen bestellen, simpel

Goederen bestellen, na 2 dagen ontvangen. Zo hoort het gewoon
2 sep 2024

Snelle levering, kwaliteit en prijstechnisch compettief

Snelle levering, uitstekende prijzen en kwalitatiev eproducten
6 sep 2024
Hi Michael, Al sinds 2005 bieden wij de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs. Wij staan achter de kwaliteit van onze producten en verkopen geen onzin, ben je een keer niet tevreden? Dan krijg je gewoon je geld terug. Bedankt voor je beoordeling! - Guus
Redelijke prijs voor het product en redelijk op tijd geleverd
Goede boren. Alleen de droogboor boren slijten heel erg snel.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi John, Op de productpagina van de boren van je bestelling staat dat waterkoeling en tot maximaal 800 RPM boren zorgt voor een langere levensduur. Als de boor te warm wordt dan wordt de levensduur namelijk aanzienlijk verkort. Heb je dit gedaan maar slijt de boor toch te snel, laat het ons weten via info@ecotools.nl. Daarnaast hebben wij ook betere kwaliteit boren die ietsjes duurder zijn. Deze kan je vinden via https://www.ecotools.nl/tegelboren-nat. We hopen je hiermee voldoende geholpen te hebben. - Guus
11 sep 2024

Gewoon goed!

Doen wat ze beloven, versturen snel en producten zijn goed!
12 sep 2024
Hi Louis. Gewoon goed, en meer is er niet nodig, maar zeker ook niet minder ;). Gewoon goede beoordeling van jou, bedankt hiervoor! - Guus
4 sep 2024
Goede kwaliteit/prijs verhouding Al jaren een tevreden klant
6 sep 2024
Hi Jos, En wij zijn al jaren mega tevreden over jou! Bedankt voor je beoordeling - Guus
Bestelling snel geleverd en goede kwaliteit van de stekkers.
AB
9 sep 2024
snel en op tijd geleverd ik zie geen verbeter punten bedankt
12 sep 2024
Hi Andries, We zijn gevleid door je mooie woorden maar ook wij maken wel eens een foutje hoor ;). Bedankt voor je beoordeling - Guus
6 sep 2024
prima levering. kwaliteit van materialen zijn zoals verwacht