Ecotools.nl- Logo - Beoordelingen

Ecotools.nl

1.056 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.056 beoordelingen in totaal

11 sep 2024
Top bedrijf, spullen altijd op tijd, alleen een minpunt en dat is dat je een krabbel moet zetten voor ontvangst… Aangezien ik bijna nooit overdag thuis ben en geen buurtje heb die ik lastig wil vallen met het zoveelste pakketje voor Joop… Dus dan kan ik weer met mijn drukke schema een dag later pas het pakketje (schuurpapier) ophalen 🥴 Ik bestel van alles en nog wat via het Internet, en ze zetten het ook altijd keurig voor mijn deur, zelf een paar mijn geleden mijn nieuwe Ipad…(zonder krabbel)… Dus ja…

1 sep 2024
Prima schroeven maar voor bestelling moet je steeds een handtekening zetten wat betekend dat je extra kosten moet maken als je niet thuis bent. Rijden naar een afhaalpunt kost tijd en geld, daarmee wordt de prijs van een doos schroeven een stuk duurder. Eco Tools is ook niet de goedkoopste dus dat werkt ook niet mee. Leversnelheid is stuk beter geworden maar een handtekening voor € 30,00 pakketje is overdreven en stuurt mij naar elders.
FR
Fokke R.
WEST-TERSCHELLING

Beoordelingen voor Ecotools.nl

2 sep 2024
snelle en correcte levering van produkten met een uitstekende prijs/ kwaliteits verhouding. Een echte aanrader deze leverancier, kan ik iedereen aanraden !
30 aug 2024
Prima kwaliteit voor een scherpe prijs. Koop er regelmatig schroeven, boren, frezen, zaagbladen enzovoort. Allemaal top. Snel geleverd ook. Echte aanrader!
30 aug 2024
Hi Max, Jij hebt ons assortiment al aardig in de smiezen. Klik vooral wat rond, misschien hebben we nog wel meer wat je kan gebruiken ;). Bedankt voor de beoordeling! - Guus
Makkelijk bestellen en snel verzonden maar Niet meer met post nl laten bezorgen heeft er erg lang over gedaan om een brievenbus pakketje te bezorgen
Je krijgt waar je voor betaalt: redelijk tot goede kwaliteit voor een relatief lage prijs. En verder een prettige website en snelle levering.
Betere info over de toepassingsmogelijkheden van het gereedschap, zoals die ook op de verpakking staat, maar niet zichtbaar is in de webshop.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Ernst, Zou je via een email naar info@ecotools.nl willen toelichten waar je informatie mist? Dan kunnen we het meteen toevoegen op onze website. Bedankt voor je beoordeling! - Guus
2 sep 2024
Erg snelle levering wat ik zeer waardeer en alles in 1 levering ik ben er erg blij mee en Ecotools is mijn favoriet m.v.groet Peter M
2 sep 2024
Hoi Peter, Dit zijn de berichten waar wij blij van worden! We doen dan ook elke dag ons stinkende best om de bestelling op tijd het magazijn uit te sturen. -Nomi
28 aug 2024
Duidelijke webshop. Geen onzin artikelen of opdringerige elementen op de website. Knop tussen incl en excl btw zou fijn zijn.
28 aug 2024
Hoi Jos, Dankjewel voor je review en feedback punt. We zijn hier mee bezig en hebben dit punt op de planning staan. Ik durf alleen niet te zeggen wanneer deze feature live gaat. Houd ons vooral in de gaten! :D - Nomi

Langen boren

Het is een goede webshop , want het was heel makkelijk mijn product te vinden en te bestellen. Tevens was het snel geleverd.
6 sep 2024
Producten en levering waren perfect. Alleen jammer dat de bestelling direct na het plaatsen niet meer aangepast kon worden.
6 sep 2024
Hi Rob, Kijk, fijn om te horen dat je positief bent over EcoTools. Helaas is het vaak niet mogelijk om je order nog aan te passen. Mocht het toevallig nog een keer gebeuren, als je meteen na het plaatsen belt kunnen we vaak wel nog het een en ander wijzigen. Bedankt voor je beoordeling - Guus
QS
Eerlijke prijzen en goede afhandeling van de bestelling, ik kijk eerst bij Ecotools voor nik iets ga kopen in een winkel.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Quirin, Bedankt voor je mooie beoordeling. Als je toch nog dingen mist in ons assortiment, laat het ons vooral weten. Dan gaan wij kijken of we dit product kunnen toevoegen. - Guus

Zakelijk en privé bestellingen

Bestel hier zakelijk en privé materialen en gereedschappen. Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering en service.
9 sep 2024

Zoals gebruikelijk, no nonsense, gewoon leveren binnen een acceptabele tijd tegen een acceptabele prijs-kwaliteit ratio.
11 sep 2024
Deze gaan we onthouden M. van der Graaf EcoTools: no nonsense en met een acceptabele prijs-kwaliteit verhouding. -Nomi
6 sep 2024
Bestellingen en service zijn goed. Zou mooi zijn als zakelijke klant op rekening kan en meer voordeel als particulier
4 sep 2024
Goeie spullen voor een redelijke prijs,ik mis alleen nog rvs sluitplaatjes voor binnen deuren die kon ik nergens vinden
6 sep 2024
Hi Cees-Jan, Allereerst bedankt voor je beoordeling, en voor je duidelijke feedback! Ik ga het aan onze inkopers doorgeven of we RVS sluitplaatjes aan ons assortiment kunnen toevoegen. Ik kan niks beloven maar ik ga m'n best doen. Houd ons in de gaten! - Guus
RV
Roelof V.
Balkbrug
9 sep 2024

Helemaal top !

Ik heb gekregen wat ik bestelde, en dat was goed ! ik heb het gekregen zoals afgesproken met 1 werkdag, helemaal top !
12 sep 2024
Hi Roelof, Gewoon goed gereedschap, zonder onzin. Bedankt voor je mooie beoordeling! - Guus
3 sep 2024

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede spullen, perfecte prijs. De bestelling lag ( zoals altijd) keurig op mij te wachten zoals in de mail beloofd was.
4 sep 2024
Dankjewel voor je review :) Fijn dat we altijd aan je verwachtingen voldoen. - Nomi
Cirkelzaagblad besteld dat ik snel nodig had. zoals verwacht, is deze snel geleverd, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Hi Andries, En is die scherp hè ;). Bedankt voor de 5 sterren - Guus
4 sep 2024
Ik bestel regelmatig bij Ecotools: goede prijs-kwaliteitverhouding, nooit problemen met levering, duidelijke website.
6 sep 2024
Hi Arjen, Sjongejonge wat een mooie beoordeling. Je moet wel ergens ruimte voor verbetering overlaten ;). Bedankt voor de 5 sterren - Guus

Goede prijs/kwaliteit

Ik heb al meerdere malen wat bij ecotools besteld. Ben tevreden over de prijs/kwaliteit en overd de snelle bezorging
6 sep 2024
Hi Martin, Wat een mooie woorden. Wij zijn ook tevreden over jouw mooie bestellingen. We zien er graag nog vele van jou tegemoet! Bedankt voor je beoordeling - Guus
Werkt snel en goed. Redelijke prijs, al moet je als particulier wel opletten dat geadverteerd wordt met ex-btw.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Jan, Allereerste bedankt voor de 5 sterren. Wij bieden de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs. Ja, we tonen en adverteren met BTW prijzen. We zijn hard bezig om de mogelijkheid te bieden om alle prijzen ook inclusief BTW te tonen. Houd ons dus in de gaten! - Guus