Ecotools.nl- Logo - Beoordelingen

Ecotools.nl

1.056 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.056 beoordelingen in totaal

11 sep 2024
Top bedrijf, spullen altijd op tijd, alleen een minpunt en dat is dat je een krabbel moet zetten voor ontvangst… Aangezien ik bijna nooit overdag thuis ben en geen buurtje heb die ik lastig wil vallen met het zoveelste pakketje voor Joop… Dus dan kan ik weer met mijn drukke schema een dag later pas het pakketje (schuurpapier) ophalen 🥴 Ik bestel van alles en nog wat via het Internet, en ze zetten het ook altijd keurig voor mijn deur, zelf een paar mijn geleden mijn nieuwe Ipad…(zonder krabbel)… Dus ja…

1 sep 2024
Prima schroeven maar voor bestelling moet je steeds een handtekening zetten wat betekend dat je extra kosten moet maken als je niet thuis bent. Rijden naar een afhaalpunt kost tijd en geld, daarmee wordt de prijs van een doos schroeven een stuk duurder. Eco Tools is ook niet de goedkoopste dus dat werkt ook niet mee. Leversnelheid is stuk beter geworden maar een handtekening voor € 30,00 pakketje is overdreven en stuurt mij naar elders.
FR
Fokke R.
WEST-TERSCHELLING

Beoordelingen voor Ecotools.nl

Goed gereedschap voor een mooie prijs, maar ook voor kit afplakband of schroeven kan je hier perfect terecht!!
3 sep 2024

Ecotools topper

Altijd goede spullen en snelle leveringen. Ze blijven ook alsmaar vernieuwen en komen met goede nieuwe dingen
4 sep 2024
Hai Tony, Dit vinden wij tof om te lezen en leuk dat je ook ziet dat we continue vernieuwen en het assortiment uitbreiden. - Nomi
10 sep 2024

Fijne winkel en goede prijzen

Fijne winkel met een heel groot assortiment. Voor uitstekende prijzen. Altijd tevreden geweest met ecotools
11 sep 2024
Dankjewel voor je review Bram en fijn dat je altijd tevreden bent met ons! - Nomi
2 sep 2024
Snelle service makkelijk bestellen en bezorgen/afhalen, goed materiaal voor professionals of hobby klussers
Hoi Erik, Dankjewel voor je review :) - Nomi
2 sep 2024
duidelijke site, bestelling vlot afgehandeld. Wel zit je op een of andere manier aan een mailinglist vast.
6 sep 2024
Hi J.W., Bedankt voor je beoordeling. Wat bedoel je precies met 'mailinglist'? Kan je het ons laten weten via info@ecotools.nl? - Guus
1 sep 2024
Artikelen in 1 doos verpakken en niet een enorme doos met een flut artikeltje vullen met plastic balonnen.
10 sep 2024

This won't cost you a fortune!

overzichtelijke website en duidelijkheid over het product met als belangrijke factor: een eerlijke prijs.
11 sep 2024
Hoi Wim, Dankjewel voor je review! Al sinds 2005 de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs. - Nomi
Prijs kwaliteit is fijn. Meestal word er ook wel snel verzonden, maar daar kan je niet altijd op rekenen
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Fokke, Wij doen ons uiterste best om zoveel mogelijk bestellingen iedere dag de deur uit te doen. Ik zie ook in je bestelgeschiedenis dat wij altijd aan onze verzendbelofte hebben voldaan. Bedankt voor je beoordeling! - Guus
13 sep 2024
Fijne online shop. Af en toe artikelen niet op voorraad. Levering nagenoeg altijd binnen twee drie dagen
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Fulco, Het gebeurd nog wel eens dat een levering vertraging oploopt. We zijn hard bezig om ervoor te zorgen dat we nooit meer 'nee' hoeven te verkopen. Bedankt voor de 5 sterren! - Guus
Goede service en snelle verzendingen. Verder is de prijs kwaliteit verhouding goed en bestel regelmatig
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Theo, Wij bieden de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs. Bedankt voor je beoordeling - Guus
RF
Roger F.
Meerssen (Niederlände)
6 sep 2024
Snelle levering. Product als omschreven. Prima prijs. Te grote verpakking, die kon echt wel kleiner.
5 sep 2024
Goede betaalbare kwaliteit, altijd snel geleverd. Ben al jaren klant en hoop dat nog lang te blijven.
Altijd snelle verzending, geen fouten, dat oom erg fijn en petfect schuurpapier voor redelijke prijs
Antwoord van Ecotools.nl
Hi, Goed om te horen dat je zo tevreden bent met ons. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om zo'n mooie beoordeling te schrijven voor ons :). - Guus
4 sep 2024
Prima club, vaste toko om spullen te halen
9 sep 2024
We bestellen al jaren. Lange termijn ervaringen zijn goed. Problemen werden naar behoren opgelost.
11 sep 2024
Hoi Michel, Goed om te lezen dat je al jaren klant bij ons bent en goede ervaringen hebt. Je mag altijd mailen en bellen als je problemen ervaart of advies nodig hebt. - Nomi
30 aug 2024
Heb nog nooit problemen gehad met ecotools. Leveren altijd snel, en ook precies wat er besteld is.
30 aug 2024
Hi Pierre, En meer is er ook niet nodig om tevreden klanten te krijgen. Wij verkopen geen onzin, en dat merk je. Bedankt voor je beoordeling! - Guus
2 sep 2024
Goeie spullen voor een redelijke prijs. Snelle verzending en goed contact met de klantenservice.
"Gewoon Goeie Spullen" die gaan we onthouden Fiebo! -Nomi
30 aug 2024
Makkelijk bestellen , duidelijke website en kwalitatief goed materiaal. Binnen 2 dagen in huis .
Hi Gerjo, Bedankt voor de 5 sterren, tot de volgende bestelling! - Guus
Gunstig geprijsd voor goede kwaliteit. Ik bestel graag schroeven en zaagbladen. Thuis geleverd.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Jasper, Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent. Schroeven en zaagbladen zijn twee grote categorieën van ons, maar heb je ook al eens naar de rest van ons assortiment gekeken? Het zal je verbazen wat we allemaal hebben. - Guus

Tevreden, goed

Snel geleverd en toch wel een redelijk breed assortiment denk dat ze nog in een groeifase zitten
Antwoord van Ecotools.nl
Hi MS, Bedankt voor de 5 sterren. Als je suggesties hebt voor uitbreidingen van ons assortiment dan horen we dit graag. Onze inkopers zijn actief bezig met ons assortiment te vergroten en dan is iedere suggestie welkom. - Guus