Ecotools.nl- Logo - Beoordelingen

Ecotools.nl

1.056 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.056 beoordelingen in totaal

11 sep 2024
Top bedrijf, spullen altijd op tijd, alleen een minpunt en dat is dat je een krabbel moet zetten voor ontvangst… Aangezien ik bijna nooit overdag thuis ben en geen buurtje heb die ik lastig wil vallen met het zoveelste pakketje voor Joop… Dus dan kan ik weer met mijn drukke schema een dag later pas het pakketje (schuurpapier) ophalen 🥴 Ik bestel van alles en nog wat via het Internet, en ze zetten het ook altijd keurig voor mijn deur, zelf een paar mijn geleden mijn nieuwe Ipad…(zonder krabbel)… Dus ja…

1 sep 2024
Prima schroeven maar voor bestelling moet je steeds een handtekening zetten wat betekend dat je extra kosten moet maken als je niet thuis bent. Rijden naar een afhaalpunt kost tijd en geld, daarmee wordt de prijs van een doos schroeven een stuk duurder. Eco Tools is ook niet de goedkoopste dus dat werkt ook niet mee. Leversnelheid is stuk beter geworden maar een handtekening voor € 30,00 pakketje is overdreven en stuurt mij naar elders.
FR
Fokke R.
WEST-TERSCHELLING

Beoordelingen voor Ecotools.nl

6 sep 2024
Duidelijke webshop, levering op tijd en scherpe prijzen. Ik zou deze webshop zeker aanbevelen
2 sep 2024
Alles wordt goed&correct verstuurd. Als je ze telefonisch wil spreken zijn ze goed bereikbaar!
Hoi Jaap, Dankjewel voor je review! :) -Nomi
2 sep 2024
Zeer gebruiksvriendelijke site. Snelle levering. Goede kwaliteit gereedschappen en toebehoren.
30 aug 2024
makkelijk te bestellen al werkt de bezorgdienst in ons dorp (brievenbus pakje) veel te traag
30 aug 2024
Hi Jan, We merken steeds vaker dat brievenbuspakketjes vertraging oplopen bij PostNL. We hebben nauw contact met hen om ervoor te zorgen dat dit minder voorkomt. Desondanks bedankt voor de 5 sterren beoordeling! - Guus
Sneller levering en kwalitatief goede spullen. Verpakkingen kunnen duurzamer, minder plastic

Betrouwbaar adres

Goed assortiment voor een uitstekende prijs/kwaliteit. Verzending ook altijd prima in orde.
Prima materialen tegen een goede prijs. Als er wat aan de hand is, wordt het goed opgelost.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Matthijs, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Wij doen ons stinkende best om ieder klant zo goed moeilijk te helpen als er iets mis is, en daarnaast bieden wij de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs! Bedankt voor je beoordeling :) - Guus
Rollen schuurpapier in meer breedtematen aanbieden, Schilders gruiken graag 95 mm breedte.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Ajah, Ik heb je feedback doorgegeven aan onze inkoper. Hij gaf aan dat wij de 95 mm hoogstwaarschijnlijk ook gewoon bij onze huidige leverancier kunnen kopen. Houd ons in de gaten! - Guus
13 sep 2024
Uitgebreid assortiment onder een muisklik Maar ook vij vragen nemen ze de tijd voor je.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Edward, Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over ons assortiment en onze klantenservice, ik ga dit doorgeven aan hen. Bedankt voor je beoordeling! - Guus
GB
Germ B.
Gorredijk

Top bedrijf

Ik vind het een fijne online winkel snelle levering en niet onbelangrijk niet te duur
Hi Germ, Bedankt voor je beoordeling, top klant! - Guus
31 aug 2024
Altijd de scherpste prijs en een zeer uitgebreid aanbod. Uitstekende prijs / kwaliteit
13 sep 2024

Dik tevreden

Heb meerdere kerel bestelt en blijf dit ook doen, prijzen zijn goed en kwaliteit ook.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Thomas, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat je iedere keer weer zo positief bent over ons. - Guus
RN
R. N.
Zwolle
29 aug 2024
Product voldoet aan beschrijving. De slijpschijf werkt pima was tevens snel bezorgd.
29 aug 2024
Hoi Rik, Fijn om te lezen dat de slijpschijf goed bevalt en dat de bezorging snel was. -Nomi

Goed gereedschap voor een scherpe prijs

Ook deze bestelling is weer goed gegaan. Leuke producten voor wen hele nette prijs.

Goeie service

Bestellingen altijd compleet, goed bereikbaar voor overleg, helder over levertijden
30 aug 2024
Hi Thomas, Als je een vraag hebt kan je (zoals jij vast wel weet) altijd bellen of een appje sturen. Bedankt voor je beoordeling! - Guus
8 sep 2024
3 zaagbladen gekocht voor mijn tafelzaag , prima prijs kwaliteit prijs verhouding
12 sep 2024
Hi Massimo, Wat goed om te horen dat je zo blij bent met onze zaagbladen. Die gaan net zo snel als een Ferrari ;) door het hout heen. Bedankt voor je beoordeling! - Guus
2 sep 2024
Levering op tijd vlg afspraak Minder mails sturen bij een bestelling wel erg veel
6 sep 2024
Hi GBA, We sturen (als het goed is) drie mails als je een bestelling plaatst. De eerste is een bevestiging van je bestelling, de tweede is een track & trace als je pakket is ingepakt en de derde is de factuur. Er is helaas geen mogelijkheid om deze samen te voegen. Mocht je meer dan deze drie mails hebben ontvangen horen we het graag via info@ecotools.nl, dan gaan we kijken waar het fout is gegaan. Bedankt voor je beoordeling! - Guus
30 aug 2024
Ecotools is gewoon een top winkel/groothandel. Keuze is echt super en prijs is top
30 aug 2024
Hi Pieter, Wat een prachtige beoordeling! Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over ons, mogen er nog veel bestellingen van jou volgen! - Guus
10 sep 2024
Prima Assortiment en prijs. Goede service. Soms toch wat manco's in de voorraad.
12 sep 2024
Hi Bas, Bedankt voor je review. We hebben sinds kort extra magazijnruimte erbij gekregen en zijn dus bezig om nog groter in te kopen zodat we (vrijwel) nooit meer nee hoeven te verkopen. Houd ons dus in de gaten. Als je bij het product dat niet op voorraad is, op 'Informeer mij wanneer dit product weer op voorraad is' klikt, dan krijg je van ons een melding wanneer we het weer binnen hebben. - Guus
TF
3 sep 2024
Zoals altijd de volgende werkdag geleverd en prima spullen voor de juiste prijs !
6 sep 2024
Hi Fred, Meteen de volgende dag ingepakt en de volgende werkdag geleverd, daar doen we ons uiterste best voor! Dan zijn we helemaal blij als we zo'n mooie bestelling als die van jou mogen inpakken, bedankt voor de 5 sterren! - Guus