Ecotools.nl- Logo - Beoordelingen

Ecotools.nl

1.056 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.056 beoordelingen in totaal

11 sep 2024
Top bedrijf, spullen altijd op tijd, alleen een minpunt en dat is dat je een krabbel moet zetten voor ontvangst… Aangezien ik bijna nooit overdag thuis ben en geen buurtje heb die ik lastig wil vallen met het zoveelste pakketje voor Joop… Dus dan kan ik weer met mijn drukke schema een dag later pas het pakketje (schuurpapier) ophalen 🥴 Ik bestel van alles en nog wat via het Internet, en ze zetten het ook altijd keurig voor mijn deur, zelf een paar mijn geleden mijn nieuwe Ipad…(zonder krabbel)… Dus ja…

1 sep 2024
Prima schroeven maar voor bestelling moet je steeds een handtekening zetten wat betekend dat je extra kosten moet maken als je niet thuis bent. Rijden naar een afhaalpunt kost tijd en geld, daarmee wordt de prijs van een doos schroeven een stuk duurder. Eco Tools is ook niet de goedkoopste dus dat werkt ook niet mee. Leversnelheid is stuk beter geworden maar een handtekening voor € 30,00 pakketje is overdreven en stuurt mij naar elders.
FR
Fokke R.
WEST-TERSCHELLING

Beoordelingen voor Ecotools.nl

30 aug 2024

Ruim assortiment, snelle levering

Overzichtelijke website, goede zoekfunctie, snelle levering en zeer goed verpakt
mooie producten tegen zeer redelijke prijs. De goedkope handzaag zaagt geweldig
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Frederik, Zo zie je maar, een goedkope prijs hoeft niet altijd te betekenen dat een product van lage kwaliteit is. Doordat wij direct inkopen bij de fabrikant halen we een aantal schakels uit het proces. Hierdoor kunnen wij de beste kwaliteit aanbieden voor een eerlijke prijs, en dat al bijna 20 jaar lang. Bedankt voor de beoordeling en tot de volgende bestelling! - Guus
SDS boren zijn van een prima kwaliteit en een goede prijs kwaliteit verhouding.
10 sep 2024
Runup Multiediensten vloer verwijderen, is zeer tevreden met levering materiaal
12 sep 2024
Hi S, Wat goed om te horen dat jullie als bedrijf zo tevreden over ons zijn. Wij zijn namelijk ook heel tevreden over jullie :). Tot de volgende bestelling! - Guus
8 sep 2024
De benodigde Torx maat voor de schroeven is helaas niet standaard, dit varieert
11 sep 2024
Beste Gerard, Het is inderdaad even goed kijken welke aandrijving je selecteert. In onze linker kolom kunt u heel eenvoudig de aandrijving selecteren. (Torx 10,20 of 30) - Nomi
10 sep 2024

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding met goed assortiment

Goede website, uitgebreid assortiment, goede kwaliteit artikelen, lage prijzen
2 sep 2024
Zoals een webshop hoort te zijn. Aangebodene op voorraad en snelle levering.
11 sep 2024
Prijzen zijn goed, snelle bezorging, duidelijke site en duidelijke rekening.
12 sep 2024
Hi Outger, Bedankt voor de 5 sterren, tot de volgende bestelling! - Guus
2 sep 2024
toppie s avonds bestellen volgende dag ophalen hoe makkellijk kan het zijn
6 sep 2024
Hi Jan, Allereerst bedankt voor je mooie beoordeling! Als je bij ons besteld staat je pakket vaak binnen een uur klaar om opgehaald te worden. Dan heb jij het snel in je handen en hoef je niet te wachten. Tot de volgende keer! - Guus
6 sep 2024
Artikel geleverd hoe het beschreven was, goed verpakt en snelle levering.
5 sep 2024

Goede ervaring met Ecotools

Ik heb een prima ervaring met Ecotools, dus kan geen verbeterpunt bedenken.
6 sep 2024
Hi Peter, Wat een mooie woorden, maar ook wij maken wel eens een foutje hoor ;). Bedankt voor je beoordeling! - Guus
3 sep 2024
Snelle levering én toch 60% goedkoper dan bij de concurrent. ik kom terug!
4 sep 2024
Hoi Louis, Fijn dat je zo enthousiast bent over ons! Tot de volgende bestelling :) - Nomi
3 sep 2024
Scherpste prijs en volgende dag in huis is ook echt volgende dag is huis.
6 sep 2024
Hi Ruurd, Bedankt voor je mooie beoordeling! We doen ons stinkende best om alle pakketten zo snel mogelijk te versturen, en dan zijn zulke mooie woorden erg fijn om te horen. Ik ga het doorgeven aan ons magazijnpersoneel - Guus
31 aug 2024
Goede prijs kwaliteit verhouding. Heel breed assortiment en snel bezorgd
13 sep 2024
Website is top. Makkelijk winkelen en betalen. Erg gebruiksvriendelijk.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Rimmert, Bedankt voor je beoordeling. Het doet ons goed om te horen dat je zo positief bent over onze webshop. Mocht je toch nog feedback hebben, dan horen we dat ook graag! - Guus
30 aug 2024
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Fijne webshop met goeie zoekfunctie.
snelle afhandeling; toegankelijke website; correcte retourafhandeling
6 sep 2024
Goede producten voor een eerlijke prijs en dat ook nog snel geleverd!
2 sep 2024
Snelle levering en precies de producten die je op de site ziet staan
Goede producten, voor een nette prijs . En netjes verpakt geleverd.