Ecotools.nl- Logo - Beoordelingen

Ecotools.nl

1.058 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.058 beoordelingen in totaal

11 sep 2024
Top bedrijf, spullen altijd op tijd, alleen een minpunt en dat is dat je een krabbel moet zetten voor ontvangst… Aangezien ik bijna nooit overdag thuis ben en geen buurtje heb die ik lastig wil vallen met het zoveelste pakketje voor Joop… Dus dan kan ik weer met mijn drukke schema een dag later pas het pakketje (schuurpapier) ophalen 🥴 Ik bestel van alles en nog wat via het Internet, en ze zetten het ook altijd keurig voor mijn deur, zelf een paar mijn geleden mijn nieuwe Ipad…(zonder krabbel)… Dus ja…

1 sep 2024
Prima schroeven maar voor bestelling moet je steeds een handtekening zetten wat betekend dat je extra kosten moet maken als je niet thuis bent. Rijden naar een afhaalpunt kost tijd en geld, daarmee wordt de prijs van een doos schroeven een stuk duurder. Eco Tools is ook niet de goedkoopste dus dat werkt ook niet mee. Leversnelheid is stuk beter geworden maar een handtekening voor € 30,00 pakketje is overdreven en stuurt mij naar elders.
FR
Fokke R.
WEST-TERSCHELLING

Beoordelingen voor Ecotools.nl

15 aug 2024
14 aug 2024
12 aug 2024
17 aug 2024
Lomp personeel bij de balie. Ik dacht dat ik nog moest betalen maar dat was natuurlijk al gebeurd bij de bestelling. “Wegwezen’’ zegt meneer. Grappig? Misschien. Verder ook niet echt behulpzaam bij een vraag die ik had. Ik stoorde de heren duidelijk bij hun drukken werkzaamheden op een schermpje. Zie je wel vaker bij sommige bedrijven: een klant of een order is alleen maar een hinderlijke onderbreking van andere werkzaamheden die veel belangrijker zijn.
19 aug 2024

Ik zit nog op mijn spullen te wachten...

Ik zit nog steeds op mijn spullen te wachten. PostNL is een ramp met pakketautomaten... Neem een andere transporteur, of gewoon thuis laten bezorgen... Ik bestel de spullen vandaag ergens anders en stuur het wel terug. Voor 2300 uur besteld, morgen in huis... Yeah right. Lekker plannen zo.
19 aug 2024
Hi Hein, Ik zie dat je er zelf voor had gekozen om je pakket bij een pakketautomaat te laten bezorgen. Bij het kiezen van de verzendmethode bieden wij natuurlijk ook de mogelijkheid om je order thuis te laten bezorgen. Als je bij ons besteld wordt je pakket op werkdagen binnen 24u verzonden. Wij hebben geen 'voor 23:00 besteld, morgen in huis'-garantie. - Guus
26 aug 2024
Stond een klant voor mij bij afhalen. En die moest nog uitzoeken wat hij allemaal wilden hebben. Zelf had ik online besteld en betaald. Kwam dan ook alleen afhalen . Moest 20 min wachten voor ik mijn bestelling had.
26 aug 2024
Beste Jame, Allereerst dankjewel voor je feedback. In principe is het zo dat klanten die online bestellen en komen afhalen voorrang krijgen. Vervelend dat je dus 20 minuten moest wachten. We hebben dit besproken met de baliemedewerkers en zullen hier nog scherper op proberen te handelen. -Nomi
14 aug 2024
Mijn bestelling werd snel verwerkt. De producten voldoen aan de verwachting voor een goede prijs. Jammer dat PostNL er een week over deed om mij het brievenbuspakje te bezorgen, anders 5 sterren.
15 aug 2024
Hi C.W., Man man man, PostNL maakt er wel een zooitje van. Dit is al de zoveelste bij wie dit gebeurd. We hebben al meerdere klachten bij hen ingediend. Hopelijk gaat het bij je volgende bestelling beter! - Guus
16 aug 2024
Mijn bestelling was niet doorgezet bleek een week later na mijn telefoontje, en toen stelde post NL de aflevering nog 2 x uit. Jammer had de spullen binnen een paar dagen nodig.
19 aug 2024
Hi Hans, Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden was. We hebben kort geleden een probleem gehad met ons magazijnsysteem waardoor sommige orders bleven hangen.... niet handig. En dan werkt PostNL ook nog tegen, al met al geen fijne ervaring dus. Maar aan de vele positieve beoordelingen te zien komt dit niet vaak voor, hopelijk kan dat je overtuigen om nog eens bij ons te bestellen - Guus
13 aug 2024
De verpakking bestond uit 1 grote doos gevuld met lege kleine doosjes om het geheel op te vullen. Hetgeen wat ik had besteld had echt veel compacter verzonden kunnen worden.
13 aug 2024
Hi GJ, Wat gek om te horen. Ik heb je order even opgezocht, wij hebben een type doos die kleiner is waar jouw producten makkelijk in hadden moeten passen. Ik heb bij onze magazijn chef gevraagd hoe dit heeft kunnen gebeuren en of hij wilt checken hoe we dit voortaan kunnen voorkomen. Bedankt voor je feedback! - Guus
16 aug 2024
pakket verzending elke keer komen de pakketten via een afhaal punt binnen vroegen werd er hier op kantoor geleverd dat is echt een rem om bij jullie tebestllen
19 aug 2024
Hi Jan, We zien dat de order is geleverd op het door jou opgegeven adres. Is er wat mis gegaan? - Guus