Ecotools.nl- Logo - Beoordelingen

Ecotools.nl

1.058 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.058 beoordelingen in totaal

11 sep 2024
Top bedrijf, spullen altijd op tijd, alleen een minpunt en dat is dat je een krabbel moet zetten voor ontvangst… Aangezien ik bijna nooit overdag thuis ben en geen buurtje heb die ik lastig wil vallen met het zoveelste pakketje voor Joop… Dus dan kan ik weer met mijn drukke schema een dag later pas het pakketje (schuurpapier) ophalen 🥴 Ik bestel van alles en nog wat via het Internet, en ze zetten het ook altijd keurig voor mijn deur, zelf een paar mijn geleden mijn nieuwe Ipad…(zonder krabbel)… Dus ja…

1 sep 2024
Prima schroeven maar voor bestelling moet je steeds een handtekening zetten wat betekend dat je extra kosten moet maken als je niet thuis bent. Rijden naar een afhaalpunt kost tijd en geld, daarmee wordt de prijs van een doos schroeven een stuk duurder. Eco Tools is ook niet de goedkoopste dus dat werkt ook niet mee. Leversnelheid is stuk beter geworden maar een handtekening voor € 30,00 pakketje is overdreven en stuurt mij naar elders.
FR
Fokke R.
WEST-TERSCHELLING

Beoordelingen voor Ecotools.nl

18 aug 2024

Bij niet thuis

Pakketten dienen nu bij levering afgetekend te worden. Ben je niet thuis of aan de zaak kan je het pakket elders ophalen. Wat een verspilling.
19 aug 2024
Hi Hans, Wij hebben hier voor gekozen omdat het in het verleden te vaak voorkwam dat pakketten hierdoor niet aankwamen (vervoerder raakte ze kwijt, werden verkeerd neergezet etc.). Je krijgt van ons een track & trace zodra je pakket is ingepakt. Hierdoor kan je goed in de gaten houden wanneer het pakket aankomt bij jou thuis of op de zaak. Daarnaast is het ook mogelijk om aan te geven dat je het pakket liever op een ander moment zou willen ontvangen. - Guus
20 aug 2024
Ik heb een zaagblad vorig week besteld en heb ik hem nog steeds niet. Ik heb extra betaald voor bezorging maar toch is het misgegaan.
21 aug 2024
Hi G, Nadat je bij ons op de 15e laat in de avond bestelde hebben wij het de volgende ochtend meteen ingepakt. Diezelfde dag gaven we het nog mee aan PostNL. Helaas komt het vaak voor dat brievenbuspakketjes veel vertraging hebben bij hen. We zijn met hen in contact om ervoor te zorgen dat dit niet meer kan gebeuren. - Guus
12 aug 2024
Verzending binnen 24 uur niet gelukt, sterker nog ik moest eerst zelf een mail sturen.
13 aug 2024
Hi Martin, Wat jammer om te horen dat we ons niet aan onze belofte hebben kunnen houden, excuses hiervoor. Ik heb je order even bekeken en ik zag waar het fout ging. We hebben vorige week een storing gehad in een onderdeel van ons magazijnsysteem waardoor we niet bij jouw product konden komen. Hierdoor heeft de verzending iets langer geduurd dan je van ons kan verwachten - Guus
11 aug 2024
Pakje nu nog niet binnen
13 aug 2024
Hi Peter, Ik heb je order er even bijgepakt en we zien wat er mis is gegaan. Jouw order is bij ons dezelfde dag nog de deur uitgegaan alleen PostNL heeft wat vertraging gehad. Excuses voor het ongemak - Guus
19 aug 2024
27 aug 2024
Afhandeling van bestelling bij Ecotools prima verlopen, alleen jammer dat bezorging door Post NL zwaar onder de maat was. Op aangegeven bezorgmoment is er niemand bij ons aan de deur geweest, en bezorger meldt dat er niemand thuis was. Dit klopt helemaal niet, dik minpunt voor PostNL. Gevolg dat ik het zelf moet afhalen bij verzamelpunt, klopt niet.
28 aug 2024
Hoi Thieu, Hier hebben wij helaas dagelijks mee te maken. Wij zorgen dat het zo snel mogelijk de deur uit is maar pakketjes blijven hangen bij de postbedrijven. -Nomi
28 aug 2024
Duidelijke webshop. Geen onzin artikelen of opdringerige elementen op de website. Knop tussen incl en excl btw zou fijn zijn.
28 aug 2024
Hoi Jos, Dankjewel voor je review en feedback punt. We zijn hier mee bezig en hebben dit punt op de planning staan. Ik durf alleen niet te zeggen wanneer deze feature live gaat. Houd ons vooral in de gaten! :D - Nomi
27 aug 2024
Prima bedrijf. Jammer dat ik de bestelling niet gewoon af kan halen terwijl ik vlakbij woon.
27 aug 2024
Beste Maarten, We hebben een click en collect mogelijkheid. Even online bestellen en bij stap 2 "Afhalen Wijk bij Duurstede" aanvinken. Zodra de bestelling klaar is ontvang je een bevestigingsmail van ons. Mocht je nog vragen hebben bel of mail even naar +31 (0)343 593111 / info@ecotools.nl - Nomi
27 aug 2024
Snelle levering, volgens afspraak, goede kwaliteit prijsverhouding, groot assortiment.
Dankjewel voor je mooie review Johan! -Nomi
27 aug 2024
Producten zijn van zeer goede kwaliteit en wordt zeer snel geleverd.
27 aug 2024
Hi Allard, Hier worden we blij van bij EcoTools. Bedankt voor de mooie woorden! - Guus
27 aug 2024
Goede snelle levering. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
27 aug 2024
Hi Bart, Gewoon goede snelle levering en dan ook nog eens de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs. Je bent al helemaal bekend met waar wij voor staan! Bedankt voor je beoordeling. - Guus
27 aug 2024
Duidelijk en Simpel te bestellen en snelle levering
27 aug 2024
Hi Richard, Wat goed om te horen dat je zo positief bent over onze webshop. Bedankt voor de 5 sterren! - Guus
Goed materiaal,snelle levering,helemaal top
Hi Fendy, Wat een mooie beoordeling, bedankt voor de 5 sterren! - Guus
27 aug 2024
Goede kwaliteit en prima service.
27 aug 2024
Snelle levertijd en scherpe prijs
Scherpe prijzen Snelle levering
27 aug 2024
Hi Jos, Onze prijzen zijn net zo vlijmscherp als de zaagbladen die je besteld hebt. Bedankt voor je beoordeling! - Guus
27 aug 2024
Goed spul en snel verzonden
27 aug 2024
Hi Gretha, Gewoon goed spul, snel verzonden en dan ook nog voor een mooie prijs. Wat wil je nog meer. Bedankt voor je beoordeling! - Guus
Prijs en snelheid
Vlotte service I