Ecotools.nl- Logo - Beoordelingen

Ecotools.nl

1.058 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.058 beoordelingen in totaal

11 sep 2024
Top bedrijf, spullen altijd op tijd, alleen een minpunt en dat is dat je een krabbel moet zetten voor ontvangst… Aangezien ik bijna nooit overdag thuis ben en geen buurtje heb die ik lastig wil vallen met het zoveelste pakketje voor Joop… Dus dan kan ik weer met mijn drukke schema een dag later pas het pakketje (schuurpapier) ophalen 🥴 Ik bestel van alles en nog wat via het Internet, en ze zetten het ook altijd keurig voor mijn deur, zelf een paar mijn geleden mijn nieuwe Ipad…(zonder krabbel)… Dus ja…

1 sep 2024
Prima schroeven maar voor bestelling moet je steeds een handtekening zetten wat betekend dat je extra kosten moet maken als je niet thuis bent. Rijden naar een afhaalpunt kost tijd en geld, daarmee wordt de prijs van een doos schroeven een stuk duurder. Eco Tools is ook niet de goedkoopste dus dat werkt ook niet mee. Leversnelheid is stuk beter geworden maar een handtekening voor € 30,00 pakketje is overdreven en stuurt mij naar elders.
FR

29 aug 2024
28 aug 2024
28 aug 2024
18 aug 2024
Ik heb al eerder schuurpapier besteld en dat schuren goed was gewoon goed en ik heb een keer glazen laten schroefen gekocht en zijn ook hartstikke goed ik gebruik ze wel eens en nu heb ik weer schuurpapier gekocht en het zelfde enhet is netjes op tijd geleverd
21 aug 2024
snelle en gegarandeerde levering. Wat ze in het programma hebben, hebben ze veel keuze. Het komt helaas nogal eens voor dat het gewenste artikel niet op voorraad is.
21 aug 2024
Hi A.A.W., Bedankt voor je beoordeling en je feedback. We zijn er van op de hoogte dat af en toe producten niet op voorraad zijn. Dit heeft bijna altijd te maken met de lange levertijden van onze leveranciers. Als het de vorige drie keer zes maanden duurde, duurt het dan in eens negen maanden waardoor we een korte tijd zonder zitten. We hebben sinds kort extra magazijnruimte erbij gekregen waardoor we nu ernaar streven om altijd een bestelling voor te lopen, waardoor jij en anderen niet meer mis zullen grijpen. - Guus
HF
Hans F.
Ter Apel
11 aug 2024
Prima ervaring alleen doordat het een brievenbuspakketje was heeft de post er lang over gedaan. Er zou donderdag geleverd worden en dat werd zaterdag.
LP
Lourens P.
Dwingeloo
17 aug 2024

Nette spullen voor een nette prijs.

Netjes verpakt maar afgegeven bij de buren. Paste gewoon door de brievenbus. Dag te laat geleverd. Zat echt met smart op de spullen te wachtten.
19 aug 2024
Hi Lourens, Oh wat gek dat het dan bij de buren werd afgegeven. Ik heb hier een aantekening van gemaakt en dit gaan we doorgeven in onze vaste meeting met PostNL - Guus
11 aug 2024
Veel kleinere verpakkingen en veel minder plastic vulmateriaal ( waarom geen kartonvulmiddel of zo) . Wel heel snelle duidelijke levering.
14 aug 2024
Hi Ernst, We hebben sinds kort een apparaat dat oude dozen perforeert zodat we deze kunnen gebruiken als vulmateriaal. Op het moment wordt deze alleen nog gebruikt voor alles dat nog met de hand wordt ingepakt. We zijn op het moment aan het kijken hoe we dit ook kunnen gebruiken voor de orders die ingepakt worden via onze lopende band - Guus
15 aug 2024
Prima producten voor een goede prijs, snelle levering. Alleen jammer dat je niet op rekening kan bestellen als bedrijf zijnde.
15 aug 2024
Hi Diane, Bedankt voor je beoordeling. Het staat zeker op de planning bij ons dat bedrijven op factuur kunnen betalen. We zijn op het moment aan het kijken hoe we dit het beste kunnen implementeren want er komt best een hoop bij kijken. Houdt ons dus in de gaten! - Guus
16 aug 2024

Zaagbladen

Paar zaagbladen besteld en tot nu werken ze prima. Ze waren niet zo duur en ben dus benieuwd hoe lang ze scherp blijven.
17 aug 2024
verpakking , laatste 3 x t nagels besteld door transport is de verpakking kapot nagels los in de over verpakking
25 aug 2024
Voor mij hoef niks beter te doen alles ging vlot en soepel en. Gewoon goed spul echt een aanrader
27 aug 2024
Bedankt voor je beoordeling Bram! Gewoon. Goed. Spul. Die tekst gaan we onthouden. -Nomi
17 aug 2024
Besteld en binnen gekomen Ik heb ruim op tijd besteld en het is ruim op tijd binnen gekomen
27 aug 2024
Prima bedrijf. Jammer dat ik de bestelling niet gewoon af kan halen terwijl ik vlakbij woon.
27 aug 2024
Beste Maarten, We hebben een click en collect mogelijkheid. Even online bestellen en bij stap 2 "Afhalen Wijk bij Duurstede" aanvinken. Zodra de bestelling klaar is ontvang je een bevestigingsmail van ons. Mocht je nog vragen hebben bel of mail even naar +31 (0)343 593111 / info@ecotools.nl - Nomi
18 aug 2024
Overzichtelijke internet pagina en snelle levering Kwaliteit/prijs moet ik ondervinden
19 aug 2024
Hi Ron, Wij hebben sinds 2005 de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs. We horen graag wat je van onze producten vind! - Guus
12 aug 2024
Groot assortiment, snelle en correcte levering en goede prijs kwaliteit.
20 aug 2024
Goed is goed genoeg, ruimte voor verbetering moet er zijn. Toch?
21 aug 2024
Hi HJ, En zo is het. Als vakman heb je Gewoon. Goed. Gereedschap. nodig. Niets meer, niets minder. Daar staan wij voor. - Guus
15 aug 2024
Makkelijk online bestellen grote keuze en aantrekkelijke prijzen
12 aug 2024
nu 4 sterren 5 sterren als jullie wat langer open blijven.