Ecotools.nl- Logo - Beoordelingen

Ecotools.nl

1.056 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.056 beoordelingen in totaal

11 sep 2024
Top bedrijf, spullen altijd op tijd, alleen een minpunt en dat is dat je een krabbel moet zetten voor ontvangst… Aangezien ik bijna nooit overdag thuis ben en geen buurtje heb die ik lastig wil vallen met het zoveelste pakketje voor Joop… Dus dan kan ik weer met mijn drukke schema een dag later pas het pakketje (schuurpapier) ophalen 🥴 Ik bestel van alles en nog wat via het Internet, en ze zetten het ook altijd keurig voor mijn deur, zelf een paar mijn geleden mijn nieuwe Ipad…(zonder krabbel)… Dus ja…

1 sep 2024
Prima schroeven maar voor bestelling moet je steeds een handtekening zetten wat betekend dat je extra kosten moet maken als je niet thuis bent. Rijden naar een afhaalpunt kost tijd en geld, daarmee wordt de prijs van een doos schroeven een stuk duurder. Eco Tools is ook niet de goedkoopste dus dat werkt ook niet mee. Leversnelheid is stuk beter geworden maar een handtekening voor € 30,00 pakketje is overdreven en stuurt mij naar elders.
FR
Fokke R.
WEST-TERSCHELLING

Beoordelingen voor Ecotools.nl

zorgen dat jullie de beloftes nakomen, zit al 3 weken te wachten op mijn spullen. Post nl is oorzaak grotendeels maar als je belt beloven jullie het opnieuw te sturen maar het blijft stil
Antwoord van Ecotools.nl
Hi M, We snappen niet helemaal wat je bedoelt. We hebben je bestelling netjes ingepakt en verzonden. Zou je ons wat verder willen toelichten wat er fout is gegaan door een mailtje te sturen naar info@ecotools.nl? - Guus
Voor de 2de keer mijn spullen pas na 3 dagen bezorgd, dus spullen voor de 2de keer moeten kopen bij de bouwmarkt. Op deze manier verdien ik niks ecotools.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Henk, Wat jammer dat we niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. We hebben je pakket binnen 24u ingepakt en verzonden, maar bij PostNL is wat vertraging opgelopen. Hopelijk gaat het de volgende keer beter - Guus
10 sep 2024

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

Ik heb mijn betselling nog steeds niet ontvangen
12 sep 2024
Hi Hub, Wat jammer om te horen. We hebben je bestelling van de 5e meteen de 6e meegegeven met PostNL. Ik zie in de track & trace dat zij het pakket wel al ontvangen hadden maar het pas de 10e gingen bezorgen. En toen stelde ze het ook nog eens uit naar de 11e. We gaan dit melden bij PostNL, bedankt voor je feedback. - Guus
10 sep 2024
19 aug 2024

Ik zit nog op mijn spullen te wachten...

Ik zit nog steeds op mijn spullen te wachten. PostNL is een ramp met pakketautomaten... Neem een andere transporteur, of gewoon thuis laten bezorgen... Ik bestel de spullen vandaag ergens anders en stuur het wel terug. Voor 2300 uur besteld, morgen in huis... Yeah right. Lekker plannen zo.
19 aug 2024
Hi Hein, Ik zie dat je er zelf voor had gekozen om je pakket bij een pakketautomaat te laten bezorgen. Bij het kiezen van de verzendmethode bieden wij natuurlijk ook de mogelijkheid om je order thuis te laten bezorgen. Als je bij ons besteld wordt je pakket op werkdagen binnen 24u verzonden. Wij hebben geen 'voor 23:00 besteld, morgen in huis'-garantie. - Guus
20 aug 2024
Ik heb een zaagblad vorig week besteld en heb ik hem nog steeds niet. Ik heb extra betaald voor bezorging maar toch is het misgegaan.
21 aug 2024
Hi G, Nadat je bij ons op de 15e laat in de avond bestelde hebben wij het de volgende ochtend meteen ingepakt. Diezelfde dag gaven we het nog mee aan PostNL. Helaas komt het vaak voor dat brievenbuspakketjes veel vertraging hebben bij hen. We zijn met hen in contact om ervoor te zorgen dat dit niet meer kan gebeuren. - Guus
11 aug 2024
Pakje nu nog niet binnen
13 aug 2024
Hi Peter, Ik heb je order er even bijgepakt en we zien wat er mis is gegaan. Jouw order is bij ons dezelfde dag nog de deur uitgegaan alleen PostNL heeft wat vertraging gehad. Excuses voor het ongemak - Guus
27 aug 2024
artikelen nog steeds niet binnen
27 aug 2024
Hai Bert, Ik heb je bestelling er even bij gepakt en ik zie dat je de 23e om 6:57 hebt besteld bij ons. De bestelling is om 8:49 door ons ingepakt. Post NL is helaas wat trager met brievenbus pakketjes. Hopelijk krijgt je vandaag of morgen alsnog de bestelling binnen. - Nomi