Ecotools.nl- Logo - Beoordelingen

Ecotools.nl

1.056 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.056 beoordelingen in totaal

11 sep 2024
Top bedrijf, spullen altijd op tijd, alleen een minpunt en dat is dat je een krabbel moet zetten voor ontvangst… Aangezien ik bijna nooit overdag thuis ben en geen buurtje heb die ik lastig wil vallen met het zoveelste pakketje voor Joop… Dus dan kan ik weer met mijn drukke schema een dag later pas het pakketje (schuurpapier) ophalen 🥴 Ik bestel van alles en nog wat via het Internet, en ze zetten het ook altijd keurig voor mijn deur, zelf een paar mijn geleden mijn nieuwe Ipad…(zonder krabbel)… Dus ja…

1 sep 2024
Prima schroeven maar voor bestelling moet je steeds een handtekening zetten wat betekend dat je extra kosten moet maken als je niet thuis bent. Rijden naar een afhaalpunt kost tijd en geld, daarmee wordt de prijs van een doos schroeven een stuk duurder. Eco Tools is ook niet de goedkoopste dus dat werkt ook niet mee. Leversnelheid is stuk beter geworden maar een handtekening voor € 30,00 pakketje is overdreven en stuurt mij naar elders.
FR
Fokke R.
WEST-TERSCHELLING

Beoordelingen voor Ecotools.nl

3 sep 2024
ten eerste zorgen dat deze vragenlijst op een normaal formaat leesbaar is zorgen dat het assortiment copleet is want her en der ontbreken er belangrijke onderdelen bij scharnieren het merk er bij zetten beter vermelden hoe je als bedrijf kunt bestellen
4 sep 2024
Beste Matthijs, Dankjewel voor je feedback. Ik ga deze punten intern bespreken. Wat betreft de leesbaarheid kan dit misschien liggen aan het openen op je mobiel? - Nomi
Ik bestel al ongeveer 6 a 7 jaar bij Ecotools. Vroeger scherpere prijzen, zijn inmiddels behoorlijk gestegen, site is verbeterd, goede service als er iets misging ( fijne oplossing voorstellen) laatste bestelling duurde erg lang qua levering.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Kevin, Ook wij moeten af en toe onze prijzen verhogen. De prijs voor materialen en het transport blijven constant toenemen. Desondanks bieden wij de klant de eerlijkste prijs mogelijk. Verder vinden wij het fijn om te horen dat je zo positief bent over onze site en service. Ik zie dat je laatste bestelling inderdaad later de deur is uitgegaan dan gehoopt. We hadden die maandag een probleem met onze labelprinter waardoor er geen verzendlabels gemaakt konden worden. Hopelijk weerhoudt dit je er niet van om bij ons te blijven bestellen. Bedankt voor je beoordeling - Guus
TB
T. B.
Haaksbergen
10 sep 2024
Prijs en kwaliteit is prima, vlot bezorgd en goed verpakt. Delta schuurvoeten voor de multitool, ik ging ervan uit dat er maar 1 maat schuurdelta voor is. Deze was wat kleiner....goed opletten op de maatvoering dus.
12 sep 2024
Hi T., Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat we de juiste maat schuurvoet niet in ons assortiment hadden. Als je graag iets in het assortiment zou willen zien, kan je dit mailen naar info@ecotools.nl. Als je dan ook kan benoemen dat het op basis van je review is dan gaan we kijken of we ons assortiment kunnen uitbreiden. - Guus
Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Prima kwaliteit producten veel keuze mogelijkheden, maar soms toch net niet exact wat je zoekt. De levering is prima, maar zou tegenwoordig toch net wel iets sneller kunnen.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Kees, Bedankt voor je uitgebreide beoordeling. We doen ons best om te kijken naar waar we ons assortiment kunnen uitbreiden. Mocht je graag wat willen zien dan horen we dit ook graag. Daarnaast proberen wij nog sneller te kunnen bezorgen. We proberen alle orders van het weekend op maandag te versturen, maar soms gebeurd het dat het iets langer duurt. Excuses hiervoor - Guus
Prima product voor een goede prijs. De snufje communicatie over de bezorging zorgde voor verwarring. De dag van levering is 4 keer verschoven. Eerst woensdag en uiteindelijk werd zaterdag bezorgd.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Hans, Wij doen ons stinkende best om alle orders op werkdagen binnen 24u te verzenden, ik zie dat dat ook bij jou gelukt is :). Waarschijnlijk omdat jouw pakket naar Frankrijk moest heeft het wat vertraging opgelopen bij de vervoerder. Excuses voor het ongemak - Guus
30 aug 2024
Kwaliteit spullen voor een goede prijs. Bestellingen duren een paar dagen langer vergeleken met de andere webshops. Maar hier krijg ik economische prijzen voor terug. De moeite!
30 aug 2024
Hi JJM, Op het moment hebben wij nog te weinig bezetting om ook in de avonden orders te verwerken, waardoor levertijd soms iets langer is. We zijn er mee bezig! Bedankt voor je beoordeling - Guus
Goede producten goede prijs. Duidelijk wat je krijgt. Bezorging is niet de volgende dag maar het moet ergensbinzitten natuurlijk! Geen probleem met een goede planning dus.
Ik koop hier bepaalde dingen. Die zijn qua prijs/kwaliteit goed en ecotools levert netjes en op tijd zolang je geen items selecteert die niet op voorraad zijn.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Erwin, Bedankt voor je beoordeling. Aangezien je zo tevreden bent over de prijs-kwaliteitsverhouding nodig ik je uit ook de rest van ons assortiment te bekijken. - Guus
Je krijgt waar je voor betaalt: redelijk tot goede kwaliteit voor een relatief lage prijs. En verder een prettige website en snelle levering.

Langen boren

Het is een goede webshop , want het was heel makkelijk mijn product te vinden en te bestellen. Tevens was het snel geleverd.
4 sep 2024
Goeie spullen voor een redelijke prijs,ik mis alleen nog rvs sluitplaatjes voor binnen deuren die kon ik nergens vinden
6 sep 2024
Hi Cees-Jan, Allereerst bedankt voor je beoordeling, en voor je duidelijke feedback! Ik ga het aan onze inkopers doorgeven of we RVS sluitplaatjes aan ons assortiment kunnen toevoegen. Ik kan niks beloven maar ik ga m'n best doen. Houd ons in de gaten! - Guus
Goed gereedschap voor een mooie prijs, maar ook voor kit afplakband of schroeven kan je hier perfect terecht!!
2 sep 2024
duidelijke site, bestelling vlot afgehandeld. Wel zit je op een of andere manier aan een mailinglist vast.
6 sep 2024
Hi J.W., Bedankt voor je beoordeling. Wat bedoel je precies met 'mailinglist'? Kan je het ons laten weten via info@ecotools.nl? - Guus
1 sep 2024
Artikelen in 1 doos verpakken en niet een enorme doos met een flut artikeltje vullen met plastic balonnen.
Prijs kwaliteit is fijn. Meestal word er ook wel snel verzonden, maar daar kan je niet altijd op rekenen
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Fokke, Wij doen ons uiterste best om zoveel mogelijk bestellingen iedere dag de deur uit te doen. Ik zie ook in je bestelgeschiedenis dat wij altijd aan onze verzendbelofte hebben voldaan. Bedankt voor je beoordeling! - Guus
Sneller levering en kwalitatief goede spullen. Verpakkingen kunnen duurzamer, minder plastic
2 sep 2024
Levering op tijd vlg afspraak Minder mails sturen bij een bestelling wel erg veel
6 sep 2024
Hi GBA, We sturen (als het goed is) drie mails als je een bestelling plaatst. De eerste is een bevestiging van je bestelling, de tweede is een track & trace als je pakket is ingepakt en de derde is de factuur. Er is helaas geen mogelijkheid om deze samen te voegen. Mocht je meer dan deze drie mails hebben ontvangen horen we het graag via info@ecotools.nl, dan gaan we kijken waar het fout is gegaan. Bedankt voor je beoordeling! - Guus
10 sep 2024
Prima Assortiment en prijs. Goede service. Soms toch wat manco's in de voorraad.
12 sep 2024
Hi Bas, Bedankt voor je review. We hebben sinds kort extra magazijnruimte erbij gekregen en zijn dus bezig om nog groter in te kopen zodat we (vrijwel) nooit meer nee hoeven te verkopen. Houd ons dus in de gaten. Als je bij het product dat niet op voorraad is, op 'Informeer mij wanneer dit product weer op voorraad is' klikt, dan krijg je van ons een melding wanneer we het weer binnen hebben. - Guus
8 sep 2024
De benodigde Torx maat voor de schroeven is helaas niet standaard, dit varieert
11 sep 2024
Beste Gerard, Het is inderdaad even goed kijken welke aandrijving je selecteert. In onze linker kolom kunt u heel eenvoudig de aandrijving selecteren. (Torx 10,20 of 30) - Nomi
13 sep 2024
Website is top. Makkelijk winkelen en betalen. Erg gebruiksvriendelijk.
Antwoord van Ecotools.nl
Hi Rimmert, Bedankt voor je beoordeling. Het doet ons goed om te horen dat je zo positief bent over onze webshop. Mocht je toch nog feedback hebben, dan horen we dat ook graag! - Guus