saniheat.nl
Beoordelingen:

275 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.065 beoordelingen in totaal  

4,39
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

22 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering. Minpunt, we hadden kleine klemmetjes besteld, die gemakkelijk pasten in een kleine envelop, maar zijn opgestuurd in een grote doos waardoor de verzendkosten wel 8x duurder waren dan de bestelling zelf.

Meest relevante negatieve beoordeling

22 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik voel me genoodzaakt om mijn recente ervaring met SaniHeat te delen, in de hoop anderen te waarschuwen voor hun service. Ondanks de relatief hoge leveringskosten van €16,50, koos ik voor SaniHeat vanwege hun belofte van levering op de volgende werkdag. Hun website vermeldt duidelijk: "Voor 17u besteld, volgende werkdag geleverd". Echter, deze belofte bleek niet meer dan loze woorden. Na mijn bestelling te hebben geplaatst, ontdekte ik tot mijn teleurstelling dat er , naast de duidelijke communicatie op de website voor volgende dag levering, er ergens in de kleine lettertjes staat dat de levertijd naar België eigenlijk 1-2 werkdagen bedraagt. Dit was al een onaangename verrassing, maar het werd nog erger toen mijn levering pas na 4 werkdagen arriveerde. Dit is onacceptabel en ver beneden de standaard die ik had verwacht van een bedrijf dat snelle levering belooft. Toen ik contact opnam met de klantenservice, kreeg ik te maken met een medewerker genaamd Jan. Zijn reactie was ronduit teleurstellend. Er was geen sprake van begrip voor mijn situatie, noch enige vorm van tegemoetkoming voor het ongemak dat mij was aangedaan. Het leek hem allemaal maar normaal, wat getuigt van een gebrek aan klantgerichtheid. Door deze ervaring heb ik besloten om in de toekomst niet meer bij SaniHeat te bestellen. Ik adviseer potentiële klanten om goed na te denken voordat ze een bestelling plaatsen, gezien mijn ervaring met hun misleidende leveringsbeloftes en onverschillige klantenservice.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor saniheat.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
15 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Schell stopkraan met filter besteld op vrijdag. Op de website staat volgende werkdag in huis. Vervolgens zelfde dag melding dat het is verzonden. Kreeg echter pas dinsdagmorgen link voor track en trace. Maken niet waar wat ze beloven.
Beoordeling melden
Antwoord van saniheat.nl
16 okt 2024
Goedemiddag, Helaas had onze leverancier afgelopen weekend problemen met hun systeem. Hierdoor heeft het magazijn stilgelegen waardoor uw zending niet maandag maar dinsdag is geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs
13 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niet binnengekomen
Beoordeling melden
7 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Pakket niet geleverd

Pakket niet gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van saniheat.nl
8 okt 2024
Goedemorgen, Wat vervelend dat u uw zending nog niet heeft ontvangen. Zoals u op de track & trace nummer kan zien die u van ons heeft ontvangen was u 2 x niet thuis. Ik hen net contact gehad met de leverancier en uw zending wordt morgen opnieuw aangeboden. Mocht u problemen hebben dan mag u altijd telefonisch of via de mail contact met ons opnemen zodat we dit eerder hadden kunnen oplossen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
1 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Besteld met mededeling morgen geleverd, wat je niet kan waarmaken niet beloven. Hopelijk morgen dat is dat 4 dagen in plaats van 1. Toch bedankt
Beoordeling melden
Antwoord van saniheat.nl
2 sep 2024
Goedemiddag, Naar België hanteren wij 2 werkdagen zoals staat beschreven op onze website. Ik heb voor u gebeld en uw pakket ligt in het depot Belgie en wordt morgen bij u afgeleverd. Mochten we u nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
7 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
CV ketel besteld via de website, order werd geannuleerd omdat prijs niet goed zou zijn. Daarna niets meer vernomen, wachten nog op geld terug.
Beoordeling melden
26 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
product is niet volgens de specificaties op de website product is van een andere fabrikant dan vermeld op de website
Beoordeling melden
1 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
prima geholpen ook telefonisch met ene Jan
Beoordeling melden
22 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Teleurstellende Service en Niet Nagekomen Leveringsbelofte bij SaniHeat

Ik voel me genoodzaakt om mijn recente ervaring met SaniHeat te delen, in de hoop anderen te waarschuwen voor hun service. Ondanks de relatief hoge leveringskosten van €16,50, koos ik voor SaniHeat vanwege hun belofte van levering op de volgende werkdag. Hun website vermeldt duidelijk: "Voor 17u besteld, volgende werkdag geleverd". Echter, deze belofte bleek niet meer dan loze woorden. Na mijn bestelling te hebben geplaatst, ontdekte ik tot mijn teleurstelling dat er , naast de duidelijke communicatie op de website voor volgende dag levering, er ergens in de kleine lettertjes staat dat de levertijd naar België eigenlijk 1-2 werkdagen bedraagt. Dit was al een onaangename verrassing, maar het werd nog erger toen mijn levering pas na 4 werkdagen arriveerde. Dit is onacceptabel en ver beneden de standaard die ik had verwacht van een bedrijf dat snelle levering belooft. Toen ik contact opnam met de klantenservice, kreeg ik te maken met een medewerker genaamd Jan. Zijn reactie was ronduit teleurstellend. Er was geen sprake van begrip voor mijn situatie, noch enige vorm van tegemoetkoming voor het ongemak dat mij was aangedaan. Het leek hem allemaal maar normaal, wat getuigt van een gebrek aan klantgerichtheid. Door deze ervaring heb ik besloten om in de toekomst niet meer bij SaniHeat te bestellen. Ik adviseer potentiële klanten om goed na te denken voordat ze een bestelling plaatsen, gezien mijn ervaring met hun misleidende leveringsbeloftes en onverschillige klantenservice.
Beoordeling melden
Antwoord van saniheat.nl
27 nov 2023
Goedemiddag, We hebben uw bericht gelezen en vinden het heel vervelend dat onze website niet duidelijk was voor u. Dit zullen wij meenemen en de communicatie op onze website gaan verbeteren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Le colis est arrivé dans un état pas très bon heureusement que le produit était en bon état dans un première coup d'œil, je devrais vérifier plus en approfondie le jour se l'installation, j'ai également payé 50€ de transport alors que tous les produits que j'achète chez bol.com et autres fournisseurs en Hollande je ne paie jamais de frais de transport pour un montant supérieur a 150€. Et je le reçois 24h après, max 36h vous me faites payer un prix exorbitant le transport et en plus il arrive 4 jours après je suis très très déçu.
Beoordeling melden
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ondanks in bevestiging toegezegde levering op vrijdag 8 mrt 2024 met PostNL, nu op zondag 10 mrt, nog niets ontvangen en ook geen tracking code ontvangen. Blijkbaar moet ik nog even wachten ondanks dat ik wel aan mijn betalingsverplichting, ruim € 66, heb voldaan. Tot nu toe een slechte performance.
Beoordeling melden
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Toiletpot debacle

Vanwege gebarsten toiletpot, met spoed nieuwe besteld. Zou 4/1 geleverd worden. Toen dat niet gebeurde Saniheat gecontact, zij verzekerden levering op 5/1, dus afspraak loodgieter bevestigd. Echter wederom geen toiletpot, dus loodgieter voor niets betaald! Nu nog steeds geen zicht op wanneer toiletpot geleverd wordt. Voel me wel belazerd
Beoordeling melden
7 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen product, geen duidelijkheid

Nog geen product geleverd en ook geen track & trace code. Artikel zou vandaag geleverd worden. Dit betekent gewoon extra lang in de kou zitten en geen warme douche. Wellicht dat ze eens moeten gaan stilstaan bij het feit dat sommige klanten echt wachten op hun product en duidelijkheid willen
Beoordeling melden
Antwoord van saniheat.nl
8 nov 2023
Goedemiddag, In het weekend zijn wij niet geopend waardoor we uw zending niet gelijk hebben kunnen oppakken. Maandag 6-11 hebben we uw order opgepakt en gelijk aangemeld bij de leverancier en is dinsdag bij u afgeleverd. We vinden het heel vervelend dat u hierdoor enige dagen in de kou heeft gezeten. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

10 euro verzendkosten betaald voor een postzegel

Bij een bestelling van €4,76 werden er €10 aan verzendkosten in rekening gebracht. Nu vind ik het niet heel erg om verzendkosten te betalen als het ook de daadwerkelijke kosten zijn maar het product bleek gewoon in een envelop te zitten met een standaard NL postzegel.
Beoordeling melden
5 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Langzame bezorging

Ik bestelde een vervangende stankafsluiter op woensdag, 10.43. Die zou de dag erna binnen zijn, maar niets. Ook vrijdag en zaterdag niets binnen nog. Terwijl mijn gasten in de stank zitten. Daar ben ik vrij ontevreden over.
Beoordeling melden
Antwoord van saniheat.nl
7 mei 2024
Beste, Hij zou 3-5 bij u worden afgeleverd. Helaas is er iets mis gegaan waardoor hij niet is bezorgd. Als het goed is heeft u uw stankafsluiter vandaag mogen ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Team Saniheat
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Pakket na 3 weken nog steeds niet geleverd.

Na 3 weken is de bestelling nog steeds niet geleverd. Ook mail gestuurd maar nog steeds geen reactie gekregen. Er was een leveringstermijn van 2 dagen beloofd… ik wacht nog steeds. Service beneden alle peil.
Beoordeling melden
Antwoord van saniheat.nl
23 jan 2024
Goedemiddag, Uw pakket is 28-12-2023 bij ons verstuurd met de transporteur. Helaas heeft u pakket heel erg lang bij de transporteur gestaan en is hij op 11-1-2024 bij u afgeleverd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
1 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levert niet op de afgesproken moment en reageert ook niet op mails wanneer je vraagt waarom er niet geleverd werd. Ik moet mijn klant gaan uitleggen waarom ik hun nieuwe toilet nog niet kan komen plaatsen.
Beoordeling melden
Antwoord van saniheat.nl
4 jun 2024
Beste, Jammer dat u ons 1 ster geeft. We hebben binnen het uur nadat u een mail heeft gestuurd over uw factuur een mail teruggestuurd. Verder zover wij zien hebben wij geen mail van u mogen ontvangen. Leveringen naar België zijn 2 werkdagen zoals bij ons op de website staat vermeld. U heeft donderdag 30 mei uw bestelling geplaatst en op maandag 3 juni ontvangen omdat er een weekend tussen zit. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
12 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Te laat bezorgd

Het bestelde product zou de volgende werkdag binnen zijn, maar werd toen niet geleverd. Ik heb ook geen bericht ontvangen over vertraging of wijziging leverdatum.
Beoordeling melden
Antwoord van saniheat.nl
15 mei 2024
Beste, Op 9 en 10 mei waren wij gesloten i.v.m. Hemelvaartsdag. Maandag 13 mei hebben wij uw order opgepakt en is het 14 mei bij u afgeleverd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Saniheat
30 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Je krijgt twee filters toegestuurd in flinterdun papier. Nu zijn ze niet te gebruiken en helemaal ingedeukt. Wacht nog steeds op een oplossing.
Beoordeling melden
14 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Gebrek communicatie laattijdige levering

Geen communicatie over uitblijven van levering die reeds 4d vertraging heeft
Beoordeling melden
Antwoord van saniheat.nl
14 nov 2023
Goedemiddag, Doordat er iets mis is gegaan bij de leverancier is uw zending vertraagd en nog niet verzonden. We hebben uw order opnieuw besteld en zal morgen naar u worden verstuurd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Saniheat