Tjinstoko.eu- Logo - Beoordelingen

Tjinstoko.eu

529 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.599 beoordelingen in totaal

26 sep 2023
Bijzonder ruim assortiment! Mijn go to winkel voor producten die niet in de supermarkt te koop zijn. Grotendeels is dat daadwerkelijke kwalitatieve hot sauces en sambals. Geen troep zoals Conimex sambal en Go-Tan sriracha, wat slappe (letterlijk, geen pit) aftreksels zijn van echte sambal en hot sauce. Altijd redelijk snelle levering en de producten zijn altijd ontzettend stevig verpakt. Nooit een breuk meegemaakt. Ook kwa productgroepen zoals snoepgoed en dranken, zeer divers. Beste online toko!

18 okt 2023
Helaas een teleurstellende ervaring met Tjinstoko.eu. Drie van de vier producten die ik heb ontvangen hadden een verlopen houdbaarheidsdatum. Dit is onacceptabel en heeft mijn vertrouwen in de kwaliteit van de aangeboden producten ernstig geschaad. ---------- Leider eine enttäuschende Erfahrung mit Tjinstoko.eu. Drei von vier Artikeln, die ich erhalten habe, waren abgelaufen. Dies ist inakzeptabel und hat mein Vertrauen in die Qualität der angebotenen Produkte stark erschüttert. ---------- Malheureusement, une expérience décevante avec Tjinstoko.eu. Trois des quatre articles que j'ai reçus étaient périmés. C'est inacceptable et cela a sérieusement entamé ma confiance dans la qualité des produits proposés. ---------- Unfortunately, a disappointing experience with Tjinstoko.eu. Three out of four items I received had expired expiration dates. This is unacceptable and has seriously undermined my trust in the quality of the products offered.
JF
Jeff F.
Losheim am See

Beoordelingen voor Tjinstoko.eu

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters