UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

6.794 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.865 beoordelingen in totaal

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

24 aug 2024

zeer tevreden

prijs verzending en installatie van nieuwe kleurentoners ging allemaal prima. voor 5 sterren wil ik eerst weten of alles het prima blijft doen de komende jaren. vooralsnog zeer tevreden.
26 aug 2024
Dat is geweldig om te horen. Dan gaan we voor deze vijfde ster en hoop u dan ook weer terug te zien in onze mooie webshop. Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
19 aug 2024
Ik had geen ervaring met de cartridgewinkel. Maar de bestelling (toner) ging soepel en snel. Wel de DHL app gebruiken, anders weet je niet dat het pakket al bij het DHL punt ligt.
19 aug 2024
Bedankt voor deze mooie beoordeling. U ontvangt via de email ook altijd een track en trace, zo kunt u uw bestelling goed volgen. Fijn te horen dat u tevreden bent. Met kleurrijke groet, Desirée
21 aug 2024
Doordat men op 16 augusts de post niet werkte is mijn levering door melding van de post dat ik mijn levering mocht afhalen.Ze hadden dat op maandag wel naar huis kunnen brengen.
27 aug 2024
Kwaliteit goed. enige tijd geleden een cartridge ontvangen die niet goed werkte. Na melding hiervan kreeg direct een nieuwe toegestuurd. Prima service
28 aug 2024
Fijn dat u onze klantenservice heeft bereikt zodat we u weer verder konden helpen. We danken u voor deze mooie ⭐⭐⭐⭐ beoordeling. Kleurrijke groet e, veel print plezier, Erik

Prima adres om je inktproducten te kopen!

Zolang ik bij jullie mijn inkt koop, het is altijd prima in orde, het klantencontact, het bestellen, de aflevering en de service. Ga zo door!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wat een mooie woorden, dank u wel! We hopen u dan ook weer terug te zien bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
31 aug 2024
Snelle levering, meestal levering de volgende dag. Laatste keer levering een dag later. Schuld van DNL eerder bericht zou wenselijk zijn.
2 sep 2024
Bedankt voor uw beoordeling. We streven er zeker naar om uw producten zo snel mogelijk bij u in huis te krijgen. Heel veel print plezier! Met kleurrijke groet, Desirée

Geen goedkoop duurkoop

Het is mij overkomen dat goedkoop duur koop was maar deze keer paste en werkte de cartridges in een keer goed. Ik kom zeker terug
3 sep 2024
Super! Goed te horen dat u de kwaliteit van ons huismerk zo waardeert! Veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
29 aug 2024

Levering was snel en correct, afleveradres onduidelijk

De levering was snel en correct. Het afleveradres was onduidelijk. Ik had een afhaalpunt opgegeven, maar het werd thuis bezorgd.
30 aug 2024
Bedankt voor uw beoordeling, vervelend dat u de bestelling op een afhaalpunt verwachte. We hebben deze er even bij gepakt maar daar is iets niet goed gegaan bij de aanvraag. Wij hebben als bezorgadres van u het huisadres gekregen. We helpen u de volgende keer graag om dit goed te laten gaan. Veel print plezier en kleurrijke groet, Erik,
29 aug 2024
De bezorging door DHL viel tegen; niet op verwachte 24 augustus, maar pas op dinsdag 27 augustus werden de cartridges bezorgd.
2 sep 2024
Inkt patronen werkte niet, kreeg een nieuwe, helaas werkte deze ook niet. Kon alles retour sturen. Wat een goede service

vraag me over n jaar

Wat kan ik zeggen, snel en goed geleverd. Eerste testpagina was prima, vraag me over n jaar hoe de cartridge bevalt.
SV
Saskia v.
Leusden
Goed retourbeleid van de cartridges nadat onze printer het plotseling had begeven.. Ook snel geld terug. Heel fijn.
26 aug 2024

Prijs, bestellen en levering dik in orde

Ik heb de cartridge nog niet gebruikt, maar ervaring met bestellen en levering zijn prima. Ook de prijs was goed.
26 aug 2024
We willen u bedanken voor deze geweldige beoordeling! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
RZ
rien z.
hoogeveen
25 aug 2024
had verkeerde inkt besteld en makkelijk te retourneren. afwachten of het geld ook teruggestort wordt.
26 aug 2024
Bedankt voor uw review. U heeft bij ons een zichttermijn van 100 dagen. Uiteraard krijgt u van ons bericht als uw bestelling bij ons retour is. Met kleurrijke groet, Desirée
26 aug 2024
Inderdaad erg snel geleverd. Hoe de inkt is moet nog blijken uiteraard. Maar eerste print was okay!
27 aug 2024
Bedankt! Goed te horen dat u tevreden bent en we wensen u namens ons hele team nog veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
alles was prima .Alleen lag het pakket een eind verder bij de buurvrouw voor de duur!!
25 aug 2024
Goed product voor redelijke prijs en snelle en betrouwbare levering.
26 aug 2024
We willen u bedanken voor deze mooie woorden! Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
29 aug 2024
snelle levering en alles klopt ook nog gratis cartridges bijgevoegd

Bezorging

Minder: de aankondiging van de bezorging. Die was te optimistisch
28 aug 2024
Bedankt voor uw mooie ⭐⭐⭐⭐ beoordeling, ons excuus als onze vervoerder niet op de afgesproken dag heeft kunnen afgeven. We wensen u toch veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik
MT
Maria T.
GELDROP
25 aug 2024
kan ik nog niet geven cartridges zijn nog niet ingebruik genomen