zorgkleding.nl- Logo - Beoordelingen

zorgkleding.nl

154 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden614 beoordelingen in totaal

1 sep 2024
Mijn bestelling kwam snel en netjes aan, tuniek heeft een goede pasvorm , de stof voelt stevig en van goede kwaliteit, afwerking ziet er goed uit. Praktische ruime zakken en fijn rekbaar rugstuk die veel bewegingsvrijheid geeft Nog maar net 1 keer gedragen dus moet de kwaliteit nog gaan ervaren, maar voor nu ben ik positief.

30 dec 2023
Ik wacht al ruim een week op een verzendbevestiging, en als je dan via de mail contact zoekt waar je bestelling blijft, hoor je gewoon niks! Erg jammer, en irritant ook!

Beoordelingen voor zorgkleding.nl

3 sep 2024
mooie jasjes goede prijs Het duurde wel heel lang voor ze bezorgd waren maar dat lag volgens mij bij de DPD
Hele snelle levering
Dordrecht
5 sep 2024
4 sep 2024
3 sep 2024
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen
11 sep 2024
27 aug 2024

Alleen maar tevreden!

Contact gehad via de telefoon omdat ik een foutje heb gemaakt. Alles was goed afgehandeld en jasje is snel geleverd!
4 aug 2024

Goede zorgjasjes, snelle levering

Een paar jaar geleden hier ook nieuwe zorgjasjes besteld. Ben meer dan tevreden hierover.
22 aug 2024
Snel reactie. Omruilen geen probleem. Binnen een paar dagen had ik alles binnen.
26 aug 2024

Super service gericht

Erg behulpzaam, attent en super snelle service. Mooie kwaliteit!
15 aug 2024
De track en trace van DPD is niet makkelijk
2 aug 2024
De maat klopt precies