zorgkleding.nl- Logo - Beoordelingen

zorgkleding.nl

154 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden614 beoordelingen in totaal

1 sep 2024
Mijn bestelling kwam snel en netjes aan, tuniek heeft een goede pasvorm , de stof voelt stevig en van goede kwaliteit, afwerking ziet er goed uit. Praktische ruime zakken en fijn rekbaar rugstuk die veel bewegingsvrijheid geeft Nog maar net 1 keer gedragen dus moet de kwaliteit nog gaan ervaren, maar voor nu ben ik positief.

30 dec 2023
Ik wacht al ruim een week op een verzendbevestiging, en als je dan via de mail contact zoekt waar je bestelling blijft, hoor je gewoon niks! Erg jammer, en irritant ook!

Beoordelingen voor zorgkleding.nl

19 jul 2024
Super tevreden! Ik heb een praktijkjasje laten borduren waarbij er snel contact was over wat het mooist zou zijn betreft locatie van borduren. Daarnaast dezelfde dag nog geborduurd en verzonden, met regelmatige communicatie over de status. Heel blij met het product en de service!
2 jul 2024
Ene dag besteld, andere dag in huis!
7 jul 2024
Snelle levering en goede producten
9 jul 2024
10 jun 2024
30 mei 2024
12 okt 2023

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Goede service (ik wilde een artikel ruilen, dit was geen probleem) en goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb twee jaar geleden een zorgjasje gekocht en heb deze inmiddels al wel 100x gewassen. Het jasje is nog zo goed als nieuw!
4 nov 2023
Ik heb 3 zorgbroeken besteld en die werden heel snel geleverd. Ook fijn dat je via e-mail een update van de status van je bestelling krijgt. De broeken zitten als gegoten.
Zo blijven doen Coleraine vond de zorg shirt ook leuk van mij heb haar jullie ook aan haar doorgegeven zodat ze ook bij jullie kunnen kijken om iets leuks te bestellen
20 mrt 2024

Super service!

Snelle levering en goed bereikbaar bij vragen. Ook erg fijn dat jullie te benaderen zijn via messenger fb. Altijd een snelle reactie.
De jasjes passen goed, maar ik had niet verwacht dat het zo lang, 2.,5 weel zou duren voor zij binnen kwamen, dit stond niet op de site
13 apr 2024
Goed hoor!! Maar de maten kloppen niet van de broeken die ik heb besteld, ze vallen kleiner dan de maat aangeeft. Een 42 is dus een 40
10 feb 2024
Levering duurde erg lang. Werd vervolgens niet op de juiste tijd afgeleverd. Terugsturen is bijzonder duur. Geen service.