into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.533 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.828 beoordelingen in totaal

Ik heb onlangs de dimbare LED inbouwspot Rome - RVS geïnstalleerd in mijn woonkamer, en ik ben zeer tevreden met de resultaten. De Rome inbouwspots passen prachtig bij mijn interieur. Ondanks hun compacte formaat leveren deze spots voldoende helderheid. Ik waardeer het dat deze spots de laatst gebruikte lichtstand onthouden. Dit maakt het gemakkelijk om de gewenste helderheid te behouden zonder steeds opnieuw in te stellen. Het feit dat je verschillende zones kunt creëren met deze inbouwspots is een groot pluspunt. Ik raad aan om in de productbeschrijving op de site duidelijk te vermelden of de spots geschikt zijn voor wisselstroom of gelijkstroom. Hoewel de inbouwdiepte van 27 mm al vrij laag is, zou het ideaal zijn als de driver nog kleiner of smaller gemaakt kan worden. Dit zou het installeren in een verlaagd plafond van slechts 3,5 cm diepte vergemakkelijken. Al met al ben ik zeer tevreden.

18 feb 2024
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

Super service

Mijn bestelling werd twee dagen later geleverd, er bleken enkele lampjes niet te werken. Kon dit via Whatsapp melden waarop onmiddellijke reactie door een enorm vriendelijke medewerkster Demi! Na een kort filmpje met defect als bewijs en nazicht werden zonder probleem dag erna nieuwe lampjes geleverd. Nog nooit zulke goeie service/ dienst na verkoop geweten! Keep up the good work!
Antwoord van into-led.com/nl
Hoi goedemorgen! Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, dat waarderen we enorm! 🤩 We zijn blij om te horen dat Demi je goed heeft kunnen helpen en hopen dat de producten helemaal naar wens zijn. Als we je nog ergens bij kunnen helpen, horen we dit graag. Voor nu veel plezier met je bestelling en een fijne dag! ✨

Uitstekende LED Batten: Veel Licht, Snelle Levering

Ik heb recent een LED batten aangeschaft en ben zeer tevreden met mijn aankoop. De lamp biedt enorm veel en prachtig licht, wat mijn terrarium geweldig verlicht. De levering was snel en de verpakking was zeer zorgvuldig gedaan, zodat alles in perfecte staat aankwam. Al met al ben ik heel tevreden en kan ik deze LED batten zeker aanraden!
Mooi assortiment en snelle orderverwerking. Alleen DPD als bezorgdienst is diepe droefenis..... Na een week nog niets geleverd. Na contact te hebben opgenomen met de klantenservice was het snel opgelost. De order is opnieuw doorgezet en DPD kon het nu binnen 1 dag bezorgen. Prima. ! De klacht is goed opgepakt en opgelost.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen Henk, Bedankt voor jouw review review. Erg vervelend om te horen dat de vervoerder het pakket niet heeft kunnen leveren. Onze excuses voor het ongemak. We hebben hierover even contact met elkaar gehad en zijn erg blij om te horen dat het goed voor je is opgelost. Mochten hier toch nog vragen over zijn, horen we dat graag! Fijn weekend! 🌞
4 jun 2024
De bestelde producten zien er in het echt degelijk uit, beter dan verwacht zelfs. Een kleine akkefietje met een accessoire is vlot opgelost door de naverkoopdienst. We kunnen hier alleen maar uiterst positief over zijn, al komen alle producten wel uit het verre oosten.
12 jun 2024
Goedemiddag, Superleuk om te horen dat je blij bent met je aankoop! 🌟 We zijn trots dat we aan je verwachtingen konden voldoen. Tot de volgende keer!
28 mei 2024
het produkt is wat het beloofd alu verlichting niet te vatten dat het aan die prijs kan ,alleen spijtig dat er geen lampen bij zijn maar ja dat is de kost nu ook weer niet ,foto volgt met het huidige weer buitenlampen ophangen is niet evident lollll
29 mei 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je review! We zijn blij dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Als je ooit hulp nodig hebt dan helpen wij je graag verder! 😁

Aanrader

Duidelijke en voldoende info van producten op de website. Alles via hun is goed verlopen alleen jammer dat de leveringsdienst van zich liet afweten . Hiervoor klantendienst van intoled gemaild en zeer snelle reactie en behulpzaam .
Ik ben zeer teleurgesteld, vorige week dinsdag 2 doosje dus 8 lampjes besteld,uw sl ogan binnen 24 uur in huis gaat dus niet op. We horen maar niets?? WAAR BLIJVEN ONZE LAMPJES. VDBROM@HETNET.NL

Prima spul,werkt perfect

Wat moet en kan beter? Ik weet het niet,alles werkt perfect al had ik een 'probleem' met de leddimmer maar daar zit denk ik een vertraging in maar alles werkt: de lampen,sensor en dimmer 👍
Veel keus voor een voordelige prijs. Producten zijn geen design lampen maar voldoen prima voor de garage of hal. De producten worden geleverd met aansluitmateriaal en montagehandleiding.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor je mooie woorden! Het is super om te horen dat je zo blij bent met je aankoop. Als je ooit meer nodig hebt of vragen hebt over onze producten, staan we voor je klaar! 😉
11 jun 2024

Ledlampen voor schutting op zonneenergie

Goede beschrijving van het product. Gemakkelijke manier van betaling. Levering zoals beloofd binnen de 24u. Veilig verpakt. Goede kwaliteit. Voor herhaling vatbaar. Wordt voortverteld.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Dankjewel voor jouw review! Het is geweldig om te horen dat je zo blij bent met je ervaring bij ons. We wensen je veel plezier met je producten toe. 💡
9 jun 2024
Weer goed geslaagd voor de zoveelste keer! Dit keer gekozen voor prikspots om de net geplaatste fruitbomen ook in de donkere uurtjes in het “zonnetje” te zetten! Prachtig resultaat
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen! Wat leuk dat je een review hebt geschreven, bedankt daarvoor. Ook bedankt voor het bijvoegen van de foto, dat ziet er geweldig uit 🤩. We wensen je veel plezier met deze prachtige verlichting toe! Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, mag je altijd contact met ons opnemen. Ons Customer Support Team helpt je graag verder. Fijne dag!
9 jun 2024
Heel mooie solar-tuinlampjes gekocht. Dag na bestelling al mogen ontvangen. Melding gemaakt van 1 defect lampje, dag nadien reeds nieuwe ontvangen. Uitstekende service noem ik dat!
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen! Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, dat waarderen we enorm! 🤩 We zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen en hopen dat de producten helemaal naar wens zijn. Als we je nog ergens bij kunnen helpen, horen we dit graag. Voor nu veel plezier met je bestelling en een fijne dag! ✨
9 jun 2024
Mooie verlichting die voldoet aan de beschrijving. ook handig dat je zelf de licht de breedte van de lichtstraal kunt aanpassen. Mooie aanwinst voor een lange kale muur in de tuin
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Fantastisch om te horen dat je zo blij bent met je bestelling! 🚀 Bedankt dat je voor ons hebt gekozen. We zien ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn!
3 jun 2024
Goede Service & Snelle Levering, Nieuwe spotjes besteld omdat ze goedkoper waren als in de winkel. Netjes de volgende dag bezorgd. Product zat goed verpakt en werkt prima.
12 jun 2024
Goedemiddag! Bedankt voor uw geweldige feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw recente aankoop. We wensen u veel plezier met uw bestelling!
28 mei 2024
Ik schreef gisteren nog dat 1 lamp het korter deed gisteravond prima maar geweldig dat ik meteen bericht kreeg dat ik klantenservice mocht bellen als het niet goed kwam
27 mei 2024
voortreffelijk product. heb het oude vervangen door een product van intoled. je merkt het verschil niet, ja alleen bij het afrekenen bij de energie leverancier.
29 mei 2024
Goedemiddag! Bedankt voor je enthousiaste review! 🎉 Het doet ons goed te weten dat je tevreden bent. Geniet van je nieuwe aankoop en graag tot ziens!
28 mei 2024
Zeer te vreden met service . Snelle levering. Nette verpakking en personeel makkelijk aanspreekbaar . Weten ook goede uitleg te geven met kennis
29 mei 2024
Ik ben zeer tevreden van jullie als je iets besteld de volgende heb je het al en vriendelijke chauffeur zeer tevreden en snelle service dank wel
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Heel erg bedankt voor je mooie feedback! 😄 We waarderen je support enorm en wensen je veel plezier met je producten.
28 mei 2024

Ledsbatten met perfecte prijs kwaliteit.

D' avonds bestellen en s' morgens in de voormiddag geleverd.Alleen het licht is sneller.Heel overzichtelijke en praktische site.Kan niet beter.
29 mei 2024
Goedemiddag, Heel erg bedankt voor jouw review, we wensen je veel plezier met je producten toe! 😁
9 jun 2024

Snel, goed maar wel iets anders dan afgebeeld in de webshop

Snel verstuurd maar wel anders dan de afbeelding in de webshop. Product was wel zeker vergelijkbaar en voldoet helemaal aan de verwachtingen.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Bedankt voor het schrijven van een review, we waarderen de feedback enorm! Nog veel plezier met de bestelde producten. 🤩