allesmarine.nl- Logo - Beoordelingen

allesmarine.nl

412 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.887 beoordelingen in totaal

14 sep 2024
Fijn breed Prima bedrijf die mooi gegroeid is dus je kunt stellen dat er een goede ondernemer zijn hart en zaligheid in steekt, als zakelijk klant mis ik soms een stukje service, het kan lastig zijn om advies te krijgen en specifieke onderdelen te verkrijgen is in mijn geval vaak lastig maar wellicht heb ik zelf te weinig kennis van bepaalde zaken. Zijn natuurlijk goedkoper als watersport zaak maak ook zeker niet de goedkoopste met veel dingen , en dat hoeft zeker ook niet als er een stukje service verleend wordt. Goede punten , prijs en snelheid levering wanneer op voorraad. Verbetering: snelheid levertijd niet voorradig, persoonlijk bij service garantie / uitleg van keuzes. Naam klant Lingevaren voor eventuele vragen : bericht is 100 procent opbouwend bedoeld en niet negatief in gestoken , een eerlijke mening van een klant die al meerdere jaren besteld.

11 jun 2024
De leverdatum moet beter over worden gecommuniceerd. Bijvoorbeeld: Accurater, actueler op de site en niet achteraf. Dan weet je op dat moment waar je aan toe bent en bestel je wel of niet. Geen frustratie en ge-Email achteraf Wanneer niet op voorraad, is de levertijd 1 tot 3 werkdagen. Daar hou je rekening mee, is ook geen probleem. Als het echter bij de leverancier niet op voorraad is wordt het al snel 10 dagen of meer. Daar komt nog bij dat er geen deelleveringen worden gedaan, wat tot gevolg heeft dat er weer heen en weer gemaild wordt. Deze communicatie/mails nemen ook 2-3 dagen... Als dat allemaal duidelijk is, pas daarna gaan de onderdelen die wel op voorraad zijn de deur uit! Pff... wat een gedoe. Verbeter uw service en ga, in geval van een niet accurate info over wanneer te leveren, wel deellevering aanbieden. De lever info op de site hoort juist en up to date te zijn, de deellevering is dan een mooie service optie.

Beoordelingen voor allesmarine.nl

14 sep 2024

Fijn breed scala onderdelen assortiment met snelle levering

Antwoord van allesmarine.nl
Bedankt voor de review en feedback Willem! Wij zijn uiteraard ook blij met zakelijke klanten zoals jij. Het klopt inderdaad dat wij de laatste jaren aardig zijn gegroeid. Zoals ieder jaar proberen wij vanaf oktober (laagseizoen) ons bedrijf weer flink te verbeteren. Waar het afgelopen jaar de focus op de nieuwe webshop lag zal deze dit jaar op het magazijn/voorraad en de service komen te liggen. Wij zullen jou uiteraard op de hoogte houden van de nieuwe ontwikkelingen. Verder blijft het helaas onmogelijk voor ons om alle onderdelen direct in voorraad te nemen. Bij de service onderdelen proberen wij dit zoveel mogelijk wel te doen van alle merken. Bij de meer specifieke of minder hard lopende onderdelen is dit een ander verhaal. Deze zullen vaker niet direct in voorraad zijn waardoor we helaas afhankelijk blijven van de dealers. We houden je op de hoogte en gaan volgend jaar voor een nog betere service en snelheid van levering. Hopelijk hebben dealers als Mercury en Suzuki dan ook hun magazijnen weer beter in orde. Vriendelijke groeten Bob | Allesmarine
29 aug 2024
altijd netjes geholpen,goede info over levering,en goed telefonisch contact met een medewerker(netjes terugbellen) om problemen kwa levering of kwaliteit te bespreken,ga zo door!!
13 sep 2024
Goede service en goede klanten service alleen de bezorgtijden mogen sneller en de producten beter op voorraad krijgen is een tip
Antwoord van allesmarine.nl
Bedankt voor jouw feedback Ayden! Goed om te lezen dat jij tevreden bent over onze service en klantenservice. Wij proberen ieder jaar ons assortiment en daarbij ook de directe voorraad uit te breiden. Helaas zal het onmogelijk blijven om alles direct zelf in voorraad te nemen maar van de hard lopende onderdelen mag je dit zeker steeds meer van ons verwachten. Hopelijk krijgen we nog een aantal mooie laatste dagen dit vaarseizoen! ☀️🚤
9 sep 2024
Mijn bestelling past prima op mijn suzuki buitenboordmotor alleen de levering duurde wel wat lang.
Goede koopervaring , Het product bleef wat langer weg maar ik werd keurig op de hoogte gehouden
3 sep 2024
Levertijd iets langer dan aangegeven maar voor de rest prima en compleet ontvangen 👍
9 sep 2024
Nieuwe Mercury 9.9 motor gekocht voor mooie prijs en vaarklaar geleverd!
6 sep 2024
Prima levering, goede antwoorden. Indien retour wordt snel afgehandeld
prima prijs/ kwaliteit en snel geleverd. Ik kom hier al jaren
Antwoord van allesmarine.nl
Dank voor uw mooie review Albert. Ook fijn dat u ons al jaren het vertrouwen geeft. Hopelijk kunt u nog een aantal keer genieten op het water tijdens de laatste echt mooie dagen van het jaar ☀️🚤
5 sep 2024

op zich prima maar prijzig

op zich prima webshop echter kunnen ze best prijzig zijn.
DR
Douwe R.
Hoogezand
Heb van de bestelling nog steeds niets ontvangen
Gewoon een goede zaak, doet wat het beloofd....
Bestelling was snel binnen en goed verpakt!
Antwoord van allesmarine.nl
Dank voor uw mooie review en goed om te lezen dat de onderdelen snel geleverd zijn 💪🚤
13 sep 2024
Snelle en correcte levering. Goed ingepakt.
13 sep 2024
Zeer mooie winkel en aardig personeel
Antwoord van allesmarine.nl
Bedankt voor uw mooie review Laszlo! Mochten wij u nog een keer kunnen helpen dan weet u ons te vinden 💪🚤
Goed geholpen ook via telefoon super
2 sep 2024
Goed, betrouwbaar, duidelijke site.

Altijd alles naar tevredenheid
Retour product en in de info
JV
31 aug 2024