allesmarine.nl- Logo - Beoordelingen

allesmarine.nl

412 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.887 beoordelingen in totaal

14 sep 2024
Fijn breed Prima bedrijf die mooi gegroeid is dus je kunt stellen dat er een goede ondernemer zijn hart en zaligheid in steekt, als zakelijk klant mis ik soms een stukje service, het kan lastig zijn om advies te krijgen en specifieke onderdelen te verkrijgen is in mijn geval vaak lastig maar wellicht heb ik zelf te weinig kennis van bepaalde zaken. Zijn natuurlijk goedkoper als watersport zaak maak ook zeker niet de goedkoopste met veel dingen , en dat hoeft zeker ook niet als er een stukje service verleend wordt. Goede punten , prijs en snelheid levering wanneer op voorraad. Verbetering: snelheid levertijd niet voorradig, persoonlijk bij service garantie / uitleg van keuzes. Naam klant Lingevaren voor eventuele vragen : bericht is 100 procent opbouwend bedoeld en niet negatief in gestoken , een eerlijke mening van een klant die al meerdere jaren besteld.

11 jun 2024
De leverdatum moet beter over worden gecommuniceerd. Bijvoorbeeld: Accurater, actueler op de site en niet achteraf. Dan weet je op dat moment waar je aan toe bent en bestel je wel of niet. Geen frustratie en ge-Email achteraf Wanneer niet op voorraad, is de levertijd 1 tot 3 werkdagen. Daar hou je rekening mee, is ook geen probleem. Als het echter bij de leverancier niet op voorraad is wordt het al snel 10 dagen of meer. Daar komt nog bij dat er geen deelleveringen worden gedaan, wat tot gevolg heeft dat er weer heen en weer gemaild wordt. Deze communicatie/mails nemen ook 2-3 dagen... Als dat allemaal duidelijk is, pas daarna gaan de onderdelen die wel op voorraad zijn de deur uit! Pff... wat een gedoe. Verbeter uw service en ga, in geval van een niet accurate info over wanneer te leveren, wel deellevering aanbieden. De lever info op de site hoort juist en up to date te zijn, de deellevering is dan een mooie service optie.

Beoordelingen voor allesmarine.nl

2 sep 2024
31 aug 2024
31 aug 2024
3 sep 2024
Produits d'abord en stock puis ils devaient être commander pour pas arriver même après plusieurs semaines... J'ai annulé la commande et je me suis rendu chez le revendeur local une fois sur place de mon lieu de vacances. Commande passée, pièces livrées en 3 jours!
Antwoord van allesmarine.nl
Dear Christophe, Thank you for your feedback. Indeed, I see that we were unable to ship your order within the expected delivery time. However, we had quickly indicated that it would unfortunately take longer and whether you could wait for this. Good to read that you were eventually able to obtain the items quickly elsewhere. We have indeed cancelled your order and refunded it immediately. Hopefully you had a nice holiday. When we have parts or accessories in stock or delivered from the supplier, we send them directly to the customer. In your case, we had to wait longer for the special life jacket for you dog. Perhaps next time we can serve you faster with more common parts or accessories. Kind regards, Team Allesmarine
3 sep 2024
Ik bestel een nieuwe aftermarket onderdeel. En krijg een gebruikt en beschadigt gebruikt aftermarket. Durven ze ook nog te beweren dat het nieuw is . Voor mij nooit meer een bestelling bij Allesmarine
Antwoord van allesmarine.nl
Beste Tonnie, Ik zie dat u een nieuwe aftermarket 'fitting plate' en originele Yamaha bout heeft besteld. Beide zijn binnen de aangegeven verwachte levertijd naar u toe gezonden. Ook zie ik dat wij deze vanuit de leveranciers direct naar u door hebben gestuurd. Het moeten dus inderdaad twee nieuwe onderdelen zijn. Op de foto kan ik niet goed zien welke beschadigingen u precies bedoeld, ook zie ik dat het onderdeel compleet en niet defect is. De originele variant zal er misschien iets anders uit zien (minder krassen door betere verpakking) maar is dan ook €46,- duurder. Ik adviseer u om het huidig ontvangen onderdeel te monteren aangezien de werking niets minder wordt door eventuele kleine krasjes. Mocht u het onderdeel toch niet willen dan heeft u het recht om deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Vriendelijke groeten, Team Allesmarine
11 sep 2024
Voorraad niet actueel Dat je zeg het op voorraad te hebben en het niet hebt, bestelde items later leveren dan afgesproken
Antwoord van allesmarine.nl
Beste Beimin, Dank voor uw feedback. Ik zie dat de door u bestelde originele Suzuki cilinderkoppakking nooit eerder in voorraad is geweest bij ons voordat u deze besteld had. Van dit artikel is er dus ook nooit online weergegeven dat hij direct in voorraad was. Ik zie verder dat uw bestelling donderdagmiddag is geplaatst en wij hebben hem de zaterdag daarop verzonden. Dit is dus binnen de aangegeven verwachte levertijd geweest. Helaas heeft PostNL het pakket pas 15-8 bij u afgeleverd. Normaliter had dit 12 uiterlijk 13 augustus moeten zijn. Ik hoop dat het onderhoud/reparatie aan uw motor inmiddels is gelukt en dat hij het weer goed doet! Vriendelijke groeten, Team Allesmarine
Geen feedback, maand na bestelling nog steeds geen goederen ontvangen!
Antwoord van allesmarine.nl
Beste Helaas wachten wij alleen nog steeds op onderstaand artikel die u 6x heeft besteld. Ik heb zojuist contact opgenomen met Mercury en zij geven aan dat ze morgen aan ons geleverd gaan worden. Als dit inderdaad blijkt te kloppen dan kunnen wij uw bestelling morgen versturen. Mercury SP QL76V (896329898) Ik ga de levering in de gaten houden en mocht het anders lopen dan hoort u van ons. Onze excuses dat het nu al langer duurt dan verwacht. Vriendelijke groeten, Team Allesmarine
zorgen dat onderdrlen op voorraad zijn
Antwoord van allesmarine.nl
Beste Herman, Dank voor uw feedback. Wij proberen inderdaad zoveel mogelijk voorraad in te slaan van de gangbare/snel lopende onderdelen. Dit zijn voornamelijk onderhoudsartikelen of slijtage onderdelen. Het is voor ons op dit moment nog onmogelijk om alle onderdelen direct in voorraad te nemen en dan met dame de wat specifiekere onderdelen die nauwelijks tot nooit besteld worden. Zelfs de originele leveranciers doen dit helaas niet. Wanneer iets besteld wordt wat niet direct bij ons in voorraad is proberen wij dit zo snel mogelijk voor de klant te regelen en te versturen. Als de levertijd langer is dan verwacht dan proberen wij dit ook direct te melden. Ik hoop dat uw motor inmiddels helemaal weer in orde is. Vriendelijke groeten, Team Allesmarine
14 sep 2024
Ze zijn veel te duur
Antwoord van allesmarine.nl
Beste M.F., Dank voor uw feedback. Zou u kunnen aangeven waarom u ons te duur vind. Wij hanteren nagenoeg altijd de advies verkoopprijs of zitten daar zelfs nog onder. Als u andere aanbieders vind van de door u bestelde Thermostaat die goedkoper zijn (incl. verzending etc.) dan horen wij dit graag. Vriendelijke groeten, Team Allesmarine
Antwoord van allesmarine.nl
Beste Jerom, Ik zie dat uw bestelling 4 werkdagen na bestelling is verzonden. U heeft het pakket op 23-8 ontvangen en er voor gekozen om deze te retourneren. Ik zie dat uw retour ook is verwerkt en het bedrag volledig is teruggestort. Vriendelijke groeten Team Allesmarine
8 sep 2024
Antwoord van allesmarine.nl
Beste Jerom, Helaas was de verwachte levertijd van de originele Suzuki Carburateur langer dan verwacht. Na dit te hebben aangegeven is uw bestelling geannuleerd en direct terugbetaald. Vriendelijke groeten, Team Allesmarine
2 sep 2024
Antwoord van allesmarine.nl
Beste Niek, Zou u kunnen aangeven waarom wij 2 van de 5 sterren scoren? Ik zie dat uw bestelling binnen de getoonde levertijd is afgeleverd bij uw buren. Is er iets mis met het onderdeel? Wij horen het graag. Vriendelijke groeten Team Allesmarine
13 aug 2024

lange levertijden

Bij sommige bestelde onderdelen is de levertijd maanden lang. Als ik dat vooraf had geweten, had ik het betreffende onderdeel in het buitenland besteld, waar het gewoon op voorraad was. Door de lange levertijd heb ik in 2023 helemaal niet kunnen varen. Vermeld dus aub de levertijd
11 aug 2024
Fijn bedrijf levert onderdelen snel en netjes. Er word tegenwoordig wel vaag gedaan over kortingen die je krijgt als bedrijf. Zodat je niet heel makkelijk kunt zien hoeveel korting je krijgt.
21 aug 2024
De communicatie was heel fijn, snelle reacties, behulpzaam bij het vinden van producten. Ondanks ik niet de onderdeel heb gevonden hebben ze mijn goed geholpen en goed meegedacht 🙏🏾🙏🏾🙏🏾