allesmarine.nl- Logo - Beoordelingen

allesmarine.nl

412 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.887 beoordelingen in totaal

14 sep 2024
Fijn breed Prima bedrijf die mooi gegroeid is dus je kunt stellen dat er een goede ondernemer zijn hart en zaligheid in steekt, als zakelijk klant mis ik soms een stukje service, het kan lastig zijn om advies te krijgen en specifieke onderdelen te verkrijgen is in mijn geval vaak lastig maar wellicht heb ik zelf te weinig kennis van bepaalde zaken. Zijn natuurlijk goedkoper als watersport zaak maak ook zeker niet de goedkoopste met veel dingen , en dat hoeft zeker ook niet als er een stukje service verleend wordt. Goede punten , prijs en snelheid levering wanneer op voorraad. Verbetering: snelheid levertijd niet voorradig, persoonlijk bij service garantie / uitleg van keuzes. Naam klant Lingevaren voor eventuele vragen : bericht is 100 procent opbouwend bedoeld en niet negatief in gestoken , een eerlijke mening van een klant die al meerdere jaren besteld.

11 jun 2024
De leverdatum moet beter over worden gecommuniceerd. Bijvoorbeeld: Accurater, actueler op de site en niet achteraf. Dan weet je op dat moment waar je aan toe bent en bestel je wel of niet. Geen frustratie en ge-Email achteraf Wanneer niet op voorraad, is de levertijd 1 tot 3 werkdagen. Daar hou je rekening mee, is ook geen probleem. Als het echter bij de leverancier niet op voorraad is wordt het al snel 10 dagen of meer. Daar komt nog bij dat er geen deelleveringen worden gedaan, wat tot gevolg heeft dat er weer heen en weer gemaild wordt. Deze communicatie/mails nemen ook 2-3 dagen... Als dat allemaal duidelijk is, pas daarna gaan de onderdelen die wel op voorraad zijn de deur uit! Pff... wat een gedoe. Verbeter uw service en ga, in geval van een niet accurate info over wanneer te leveren, wel deellevering aanbieden. De lever info op de site hoort juist en up to date te zijn, de deellevering is dan een mooie service optie.

Beoordelingen voor allesmarine.nl

30 jul 2024
2 aug 2024

Contactslot

Ik heb een contactslot besteld waarvan ik de verwachting had een kwaliteitsproduct gekocht te hebben. Na een verlengde levertijd en een week gebruik al defect. De kunststof ring is gebroken waardoor het slot los komt te zitten. De afhandeling loopt nog.
1 aug 2024
Bestelde goederen zijn zelfs nooit aangekomen. Terugbetaling gevraagd, maar is ook nog niet gebeurd.
2 aug 2024
Beste Steven, Ik zie dat uw bestelling op 2-7-24 bij ons is binnengekomen. Wij hebben uw bestelling dezelfde dag nog naar uw adres in België verzonden. Helaas is het DPD niet gelukt om het pakket op het doorgegeven adres af te leveren en ze hebben het retour gestuurd. Als u het nog steeds wenst te ontvangen dan horen wij graag een ander adres waarop de levering mag plaatsvinden. Dit zodat wij zeker weten dat het niet aan het adres ligt. Onze excuses voor het ongemak en wij hadden ook graag gezien dat uw bestelling gewoon netjes op 3-7 was afgeleverd. Wij zijn overigens ook nog met DPD in gesprek waarom het pakket niet is afgeleverd. Wij horen graag van u. Vriendelijke groeten, Bob | Allesmarine
27 aug 2024
Service après vente incompétent 13 jours a attendre une réponse Des dizaines de mails envoyé
27 aug 2024
Beste Axel, Als het goed is heeft u vanmorgen een bericht van ons ontvangen, zou u uw mailbox willen controleren? Vriendelijke groeten, Team Allesmarine
26 aug 2024
Service après vente inexistant Je n'ai pas reçu la bonne pièce de moteur
26 aug 2024
Dear, Would you be so kind as to send an e-mail to service@marinespareparts.com? Please send a picture of the item you received and include your order number. Unfortunately, I could not find anything under these details yet. Kind regards, Team Allesmarine
25 aug 2024

Verkeerd 2e hands artikel thuis gekregen maar geen mogelijkheid mijn geld terug. Erg onduidel8jk allemaal.

Verkeerd artikel
26 aug 2024
Beste Joost, Zoals eerder ook al aan u vermeld is heeft u niet het verkeerde ontvangen. U heeft zelf helaas het verkeerde onderdeel besteld. Wij hebben verstuurd wat besteld is. Wij nemen geen tweedehands en ook geen elektronica retour. Dit wordt voorafgaand uw bestelling meerdere keren aangegeven dus kijk altijd goed of u het juiste besteld. Tweedehands artikelen kunnen niet retour om uitwisselpraktijken te voorkomen (dit kunnen wij niet controleren). Bepaalde elektronische artikelen kunnen niet retour omdat deze niet zichtbare schade kunnen oplopen wanneer deze worden gemonteerd/getest in combinatie met een ander defect onderdeel, bijvoorbeeld een kapotte CDI. Wij hopen u zo opnieuw voldoende te hebben geïnformeerd. Vriendelijke groeten, Team Allesmarine
21 jul 2024

Brandstofpomp opgehaald, top Service

Brandstofpomp opgehaald. Er was er nog maar één volgens de onlineshop dus eerst gebeld. Medewerker ging meteen naar het magazijn en legde de pomp onder de toonbank zodat hij niet per ongeluk in de tussentijd dat wij (vanuit Sneek) onderweg waren verkocht zou worden. Perfecte service
22 jul 2024
Bedankt voor uw review Hans 😀 Goed dat u van te voren heeft gebeld zodat u inderdaad zeker weet dat u niet voor niets rijd. Het zou inderdaad zomaar kunnen zijn dat wanneer een artikel nog 1x in voorraad is deze net voor u wordt verkocht via de webshop of servicebalie. Mochten wij u nog eens kunnen helpen dan horen wij uiteraard weer graag van u. Nog een fijn vaarseizoen gewenst! ☀️🚤 Vriendelijke groeten Team Allesmarine
24 jul 2024
Wordt wel snel ingepakt en verzendklaar gezet, echter de POST ophalen duurt wel eens 3 werkdagen. Dat moet beter kunnen
29 jul 2024
Hallo Ruud, Dank voor uw mooie review. Ik zie dat uw bestelling de zelfde dag nog verzonden is maar dat PostNL er helaas 1 dag langer over heeft gedaan dan normaal. Helaas maken wij dit af en toe mee en wij zin dit inderdaad ook graag anders. Als wij u weer kunnen helpen weet u ons te vinden! Nog een fijn vaarseizoen ☀️🚤 Vriendelijke groeten Team Allesmarine
4 jul 2024
Onderdelen voor Yamaha uit 1978 gevonden en besteld via de website. Goede service via telefoon.
17 jul 2024
Sneller antwoorden op vragen via de mail , Voorraad artikelen sneller op de post doen
7 jul 2024
Goed advies en service! Kundige medewerkers die weten waar ze het over hebben.
6 jul 2024
Doen wat ze beloven. Levering kan soms wat sneller
18 jul 2024
Super vriendelijk E vriendelijk geholpen.
NS
Nick S.
Giesbeek
19 jul 2024
Goed, snel verzonden en prima prijs
22 jul 2024
Dank voor uw mooie review Nick! Hopelijk is het onderhoud gelukt en is uw motor weer in topconditie! Nog een prettig vaarseizoen gewenst 🚤😎
5 jul 2024
Altijd goed geholpen en eerlijk
6 jul 2024
veel vooraad en snel geleverd
WK
Wouter K.
Hoofddorp
14 jul 2024
Prima keuze in producten
27 jul 2024
Snelle verzending
29 jul 2024
Dank voor uw mooie review, van een snelle levering wordt iedereen blij 😎☀️🚤
17 jul 2024
snel op de mat