allesmarine.nl- Logo - Beoordelingen

allesmarine.nl

412 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.887 beoordelingen in totaal

14 sep 2024
Fijn breed Prima bedrijf die mooi gegroeid is dus je kunt stellen dat er een goede ondernemer zijn hart en zaligheid in steekt, als zakelijk klant mis ik soms een stukje service, het kan lastig zijn om advies te krijgen en specifieke onderdelen te verkrijgen is in mijn geval vaak lastig maar wellicht heb ik zelf te weinig kennis van bepaalde zaken. Zijn natuurlijk goedkoper als watersport zaak maak ook zeker niet de goedkoopste met veel dingen , en dat hoeft zeker ook niet als er een stukje service verleend wordt. Goede punten , prijs en snelheid levering wanneer op voorraad. Verbetering: snelheid levertijd niet voorradig, persoonlijk bij service garantie / uitleg van keuzes. Naam klant Lingevaren voor eventuele vragen : bericht is 100 procent opbouwend bedoeld en niet negatief in gestoken , een eerlijke mening van een klant die al meerdere jaren besteld.

11 jun 2024
De leverdatum moet beter over worden gecommuniceerd. Bijvoorbeeld: Accurater, actueler op de site en niet achteraf. Dan weet je op dat moment waar je aan toe bent en bestel je wel of niet. Geen frustratie en ge-Email achteraf Wanneer niet op voorraad, is de levertijd 1 tot 3 werkdagen. Daar hou je rekening mee, is ook geen probleem. Als het echter bij de leverancier niet op voorraad is wordt het al snel 10 dagen of meer. Daar komt nog bij dat er geen deelleveringen worden gedaan, wat tot gevolg heeft dat er weer heen en weer gemaild wordt. Deze communicatie/mails nemen ook 2-3 dagen... Als dat allemaal duidelijk is, pas daarna gaan de onderdelen die wel op voorraad zijn de deur uit! Pff... wat een gedoe. Verbeter uw service en ga, in geval van een niet accurate info over wanneer te leveren, wel deellevering aanbieden. De lever info op de site hoort juist en up to date te zijn, de deellevering is dan een mooie service optie.

Beoordelingen voor allesmarine.nl

5 jul 2024
5 jul 2024
2 jul 2024
1 jul 2024
1 jul 2024
29 jun 2024
20 jul 2024
Verschrikkelijke winkel, doen niks voor de klant sturen ze gewoon het bos in. Zet er nooit meer een stap binnen , ben er voor €89,- opgelicht.
22 jul 2024
Beste Jaap, Ik zie dat u op 20-6 een bestelling (NL000006701) van 3 originele Yamaha onderdelen heeft geplaatst. U had aangegeven de onderdelen te komen afhalen en ze zijn de zelfde dag voor u klaargelegd. Zou u uw review wellicht wat beter toe kunnen lichten via bob@allesmarine.nl. Ik hoor het graag, Vriendelijke groeten Bob | Allesmarine
7 jul 2024
Een product geleverd zonder oem spec. en/of verpakking. Levering weken te-laat, hier begin ik niet snel weer aan.
8 jul 2024
Beste Peter, Ik zie dat u twee originele Volvo seals heeft besteld waar helaas een langere levertijd op zat dan verwacht. Onze excuses hiervoor, wanneer wij dit vanuit een leverancier (Volvo) krijgen te horen proberen wij dit z.s.m. te melden aan de klant. Verder krijgen wij deze betreffende seals met meerdere tegelijk in 1 zak (batch) binnen. Vervolgens doen wij er per stuk weer een zakje omheen omdat wij ze niet los in de verzenddoos willen stoppen. Ik hoop dat dit een beetje toelichting geeft en dat wij u een eventueel volgende keer een betere/snellere service kunnen bieden. Succes met het onderhoud en nog een prettig vaarseizoen gewenst! 🚤 Team Allesmarine
24 jul 2024
Vreemde regels voor bedrijven, ivm met retour leveren.
29 jul 2024
Hallo Guido, Wij geven al onze zakelijke klanten altijd zoveel mogelijk info (ook over retourneren) voordat zij hun eerste bestelling plaatsen. Door de kleine marges hebben wij op dit moment de regeling dat zakelijke bestellingen niet retour kunnen. Wij adviseren zakelijke klanten dan ook altijd om goed te controleren of zij het juiste bestellen. Wellicht dat er in de toekomst een nieuw beleid komt met bijvoorbeeld een 'restock fee' maar voor nu hanteren wij deze regel. Vriendelijke groeten, Bob | Allesmarine
3 jul 2024
Ik heb de producten nooit ontvangen
3 jul 2024
Beste Marco, Ik zie inderdaad dat uw bestelling nog open staat. Ik heb zojuist contact opgenomen met Yamaha en ik heb te horen gekregen dat wij de onderdelen naar verwachting aankomende vrijdag geleverd krijgen. Dit zal betekenen dat u uw bestelling zaterdag kan verwachten (indien PostNL levert zoals normaal). Als u nog niet op de hoogte was gesteld over deze vertraagde levering dat bieden wij ons graag onze excuses hier voor aan. Normaliter geven wij dit direct door wanneer wij een bericht krijgen vanuit de leverancier. Alvast succes met het onderhoud/reparatie en als u nog vragen heeft dan kan u ons het best bereiken via service@allesmarine.nl Vriendelijke groeten, Team Allesmarine
29 jul 2024
Hallo Marcel, Ik zie dat jouw bestelling op zaterdag middag is geplaatst en vervolgens die woensdag er op binnen de aangegeven verwachte levertijd is verzonden. Zou jij deze 1-ster review wellicht willen toelichten via bob@allesmarine.nl. Dan kan ik vervolgens uitzoeken wat er is mis gegaan. Vriendelijke groeten Bob | Allesmarine.nl
12 jun 2024
Wat er op de site staat voor 4 uur besteld morgen in huis klopt vaak niet. Ook al is het materiaal op voorraad. Wel na zelf contact op nemen met dit bedrijf hebben ze mij netjes snel geholpen.
6 jun 2024
Levering duurde langer. Bij een eerdere bestelling werd gezegd dat een onderdeel niet meer te leveren is, Echter bij andere leverancier gewoon geleverd gekregen.
7 jun 2024
Dank voor uw review James, Zou u kunnen aangeven om welke bestelling en welk onderdeel dit ging? Wanneer wij kunnen leveren doen wij dit uiteraard, wellicht had de andere leverancier nog voorraad? Goed om te lezen dat u in ieder geval geholpen bent. Helaas komt het wel eens voor dat wij onderdelen pas later binnen krijgen dan verwacht. Wij proberen alle klanten hier zo goed mogelijk over te informeren en wanneer het mogelijk is de bestelling direct te versturen. Onze excuses voor het ongemak en wij wensen u nog een prettig vaarseizoen! Bob | Allesmarine
4 jun 2024

Top

Klein foutje met een te klein splitpennetje maar voor de rest ging alles goed, fijn dat ik doormiddel van explosie tekeningen precies wist wat ik nodig had
5 jun 2024
De bestellingen worden over het algemeen snel geleverd. Alleen de niet op voorraad zijnde onderdelen duren wat langer
9 jun 2024

lange levertijd

De levering duurde wat lang door problemen bij het logistiek bedrijf.
10 jun 2024
Beste Ulrich, Ik zie dat uw bestelling na 5 werkdagen in plaats van de getoonde 3 werkdagen is verzonden. Onze excuses, wij hebben het bestelde Mercury onderdeel later binnengekregen dan verwacht. Normaliter moet de 2 tot 3 werkdagen zeker haalbaar zijn. Mochten wij u in de toekomst kunnen helpen dan horen wij dit graag. Vriendelijke groeten en een fijn vaarseizoen gewenst, Bob | Allesmarine
1 jun 2024
Eenvoudig te vinden, eenvoudig te bestellen en keurig afgeleverd
1 jun 2024
product is goed en goed en degelijk en word goed verpakt
11 jun 2024
Uitstekende service en snelle levering
11 jun 2024
Bedankt voor uw mooie review! Mochten wij u nog eens kunnen helpen dan weet u ons te vinden 💪 Nog een fijn vaarseizoen gewenst 🚤🚤!
4 jun 2024
Snelle levering van voorraad artikelen