allesmarine.nl- Logo - Beoordelingen

allesmarine.nl

412 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.887 beoordelingen in totaal

14 sep 2024
Fijn breed Prima bedrijf die mooi gegroeid is dus je kunt stellen dat er een goede ondernemer zijn hart en zaligheid in steekt, als zakelijk klant mis ik soms een stukje service, het kan lastig zijn om advies te krijgen en specifieke onderdelen te verkrijgen is in mijn geval vaak lastig maar wellicht heb ik zelf te weinig kennis van bepaalde zaken. Zijn natuurlijk goedkoper als watersport zaak maak ook zeker niet de goedkoopste met veel dingen , en dat hoeft zeker ook niet als er een stukje service verleend wordt. Goede punten , prijs en snelheid levering wanneer op voorraad. Verbetering: snelheid levertijd niet voorradig, persoonlijk bij service garantie / uitleg van keuzes. Naam klant Lingevaren voor eventuele vragen : bericht is 100 procent opbouwend bedoeld en niet negatief in gestoken , een eerlijke mening van een klant die al meerdere jaren besteld.

11 jun 2024
De leverdatum moet beter over worden gecommuniceerd. Bijvoorbeeld: Accurater, actueler op de site en niet achteraf. Dan weet je op dat moment waar je aan toe bent en bestel je wel of niet. Geen frustratie en ge-Email achteraf Wanneer niet op voorraad, is de levertijd 1 tot 3 werkdagen. Daar hou je rekening mee, is ook geen probleem. Als het echter bij de leverancier niet op voorraad is wordt het al snel 10 dagen of meer. Daar komt nog bij dat er geen deelleveringen worden gedaan, wat tot gevolg heeft dat er weer heen en weer gemaild wordt. Deze communicatie/mails nemen ook 2-3 dagen... Als dat allemaal duidelijk is, pas daarna gaan de onderdelen die wel op voorraad zijn de deur uit! Pff... wat een gedoe. Verbeter uw service en ga, in geval van een niet accurate info over wanneer te leveren, wel deellevering aanbieden. De lever info op de site hoort juist en up to date te zijn, de deellevering is dan een mooie service optie.

Beoordelingen voor allesmarine.nl

MV
M. v.
Woerden
7 jun 2024
Beste Geltink, Dank voor uw review, zou u kunnen aangeven hoe wij voor de 5 sterren kunnen gaan? Als wij u in de toekomst nogmaals kunnen helpen dan doen wij dit uiteraard graag. Fijne zomer! Bob | Allesmarine
1 jun 2024
31 mei 2024
31 mei 2024
AO
aw o.
nijmegen
30 mei 2024
4 jun 2024

Jullie enquete is er eerder dan de…

Jullie enquête is er eerder dan de onderdelen.
6 jun 2024
Beste Heer Geertsma, Ik zie dat uw bestelling op dinsdag 21-5 is geplaatst en vervolgens 8/9 werkdagen later op Vrijdag 31-5 is verzonden. reden van de vertraagde levering is dat wij de Suzuki onderdelen pas op 30-5 na de afhaling van die dag hebben ontvangen. Normaliter krijgen wij voorradige onderdelen vanuit Suzuki sneller geleverd. Het is helaas niet mogelijk om een exacte verwachte levertijd per artikel mee te geven op de webshop aangezien de dealers zoals Suzuki zelf ook niet doen. Onze excuses voor het ongemak. Was u verder als zakelijke klant al op de hoogte van onderstaande link: https://www.allesmarine.nl/zakelijk Vriendelijke groeten, Bob | Allesmarine
12 jun 2024
12 jun 2024
Beste Ronnie Dank voor uw review. Ik zie dat uw bestelling 28-5 is geplaatst en 4/5 werkdagen later op 3-6 is verzonden. dit was helaas ook net in de periode dat PostNL vanwege 'drukte' ook langer deed over de aflevering van de pakketten. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u een eventueel volgende keer van een snellere levering te kunnen voorzien. Vriendelijke groeten en nog een fijn vaarseizoen gewenst 🚤! Bob | Allesmarine
6 jun 2024
7 jun 2024
Hallo Robin, Dank voor uw review. Ik zie dat u uw bestelling op donderdag 23-5 in de avond heeft geplaatst en wij hebben deze de volgende dag verzonden. Wij horen graag waarom wij alsnog deze negatieve review hebben ontvangen. Vriendelijke groeten, Bob | Allesmarine

Winkelvoorraad niet up-to-date

Aantal onderhoud producten (pakkingen) voor mijn mercury carburateur besteld die volgens de webshop voorradig waren. Vervolgens was dit voor 2 producten niet voorradig en moest ik voor 1 pakking op zoek naar een andere winkel omdat de levertijd aan aantal maanden zou zijn. Communicatie ging verder goed en de rest van de bestelde spullen is een week later geleverd
Hele fijne snelle en duidelijke technische ondersteuning, wij zitten op Curacao en hebben 14 Yamaha motoren (sommkige wellicht wat afwijkend van europese modellen) waarvoor we de onderdelen lekkker bij AllesMarine halen juist doordat ze meedenken en direct reageren op (al) onze vragen , toppers !
28 mei 2024
Mee denken oplossing zoeken , betrof een gedateerde motor.. En vriendelijk geholpen . Goede ervaring. Webshop ook zeer snel verzonden . Ondanks een uurtje rijden kom graag terug als dat nodig is. Met veel watersport winkels bij mij om de hoek . Rij ik graag even naar jullie.

Alles volgens bestelling geleverd

Makkelijk bestellen, snel geleverd. Soms houden ze een order vast voor verzending tot de zending compleet is, zonder dit te melden. Dan moet je langer wachten. Communicatie daarover zou duidelijke mogen. Maar wanneer iets voorradig is, ontvang je het ook snel.
Mijn ervaring is goed. Ik heb ook telefonisch contact gehad en ben goed geholpen. Ik heb pakkingen besteld voor een carburateur van een Mercury aanhangmotor
3 mei 2024
Heel prettig contact en afspraken nakomen, pro-actieve houding toen een artikel niet meer leverbaar was. Ben echt wel een beetje onder de indruk.