Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
14 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Fijn breed
Prima bedrijf die mooi gegroeid is dus je kunt stellen dat er een goede ondernemer zijn hart en zaligheid in steekt, als zakelijk klant mis ik soms een stukje service, het kan lastig zijn om advies te krijgen en specifieke onderdelen te verkrijgen is in mijn geval vaak lastig maar wellicht heb ik zelf te weinig kennis van bepaalde zaken.
Zijn natuurlijk goedkoper als watersport zaak maak ook zeker niet de goedkoopste met veel dingen , en dat hoeft zeker ook niet als er een stukje service verleend wordt.
Goede punten , prijs en snelheid levering wanneer op voorraad.
Verbetering: snelheid levertijd niet voorradig, persoonlijk bij service garantie / uitleg van keuzes.
Naam klant
Lingevaren voor eventuele vragen : bericht is 100 procent opbouwend bedoeld en niet negatief in gestoken , een eerlijke mening van een klant die al meerdere jaren besteld.
De leverdatum moet beter over worden gecommuniceerd.
Bijvoorbeeld: Accurater, actueler op de site en niet achteraf. Dan weet je op dat moment waar je aan toe bent en bestel je wel of niet. Geen frustratie en ge-Email achteraf
Wanneer niet op voorraad, is de levertijd 1 tot 3 werkdagen. Daar hou je rekening mee, is ook geen probleem. Als het echter bij de leverancier niet op voorraad is wordt het al snel 10 dagen of meer. Daar komt nog bij dat er geen deelleveringen worden gedaan, wat tot gevolg heeft dat er weer heen en weer gemaild wordt. Deze communicatie/mails nemen ook 2-3 dagen... Als dat allemaal duidelijk is, pas daarna gaan de onderdelen die wel op voorraad zijn de deur uit!
Pff... wat een gedoe.
Verbeter uw service en ga, in geval van een niet accurate info over wanneer te leveren, wel deellevering aanbieden. De lever info op de site hoort juist en up to date
te zijn, de deellevering is dan een mooie service optie.
Kreeg verkeerde informatie waardoor ik iets ging aanschaffen wat ik achteraf helemaal niet nodig had. Toen ik erover belde en uitlegde wat wel de juiste informatie had moeten zijn zouden ze het uitzoeken en me terug bellen. Daar ging een weekend overheen. Vervolgens bleken ze het nog niet te begrijpen en kreeg ik een antwoord waar ik weer niets aan had.
Via een ander bedrijf wel direct een antwoord gekregen en het juiste product.
Grootste probleem in mijn beleving is dat ze veel via de mail doen en direct communiceren of echt terugbellen niet plaats vond in mijn geval. Ik kreeg onjuiste informatie over de mail.
En het retour sturen van het verkeerde product wat aangeleverd was, daar werdt niet eens naar gevraagd of op gewezen.
Ze hebben veel, maar vertellen te weinig waar ik echt wat aan had.
Beoordeling melden
Antwoord van allesmarine.nl
14 okt 2024
Beste Mike,
Dank voor uw feedback. Via ons aanvraag formulier heeft u onderdelen/advies opgevraagd. Onze support medewerkers helpen u graag met het zoeken naar de juiste onderdeeltekeningen en bijbehorende onderdelen. Deze heeft u in reactie op uw aanvraag ook ontvangen. Onze support medewerkers zijn echter geen monteurs en adviseren zover hun kennis reikt.
Ik zie dat u (of iemand anders) vervolgens zelf heeft ontdekt dat er verschil in de 'Reed Valve' zit (ander artikel). Wij hebben u meer geinformeerd over dit artikel en de vervangende nummers hiervan. Informatie of advies over het opvoeren van motoren kunnen wij slecht leveren aangezien de leveranciers zoals Yamaha dit zelf ook nauwelijks doen. Vaak is het dus een monteur die dit eventueel kan bepalen.
Ik kan goed begrijpen dat het heel prettig zou zijn om direct met een monteur van ons te telefoneren maar dit doen wij niet omdat zij anders niet meer aan hun werk toekomen. Waarom wij graag via de mail communiceren is omdat we dan makkelijk gegevens en bestanden kunnen uitwisselen met de klant.
Goed om te lezen dat u uiteindelijk aan het juiste onderdeel bent gekomen. Alle informatie m.b.t. retourneren kan u via onderstaande link bekijken.
https://www.allesmarine.nl/retourneren
Hopelijk is het inmiddels gelukt om meer vermogen uit uw motor te krijgen! 🚤
Vriendelijke groeten,
Team Allesmarine
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
28 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Onderdeel op nummer besteld maar set is niet compleet telefonisch contact gehad met de technische afdeling wordt beantwoord door iemand die niet technisch is €70,- verder aan revisie kits probleem niet opgelost zelf specialist opgezocht op internet in de USA binnen 4 dagen de parts binnen en probleem opgelost beetje teleurgesteld in allesmarine levering van spullen is perfect maar ondersteuning als onderdeel niet juiste blijkt is ver ondermaats
Beoordeling melden
Antwoord van allesmarine.nl
1 okt 2024
Beste Carlo,
Dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat de bestelde kit niet volledig juist is voor uw motor. Ik ben dit verhaal nagegaan bij mijn collega en die geeft aan dat hij u nog om informatie heeft gevraagd via de mail op 14-9. Dit zodat wij alles goed kunnen uitzoeken en het eventueel kunnen verbeteren.
Verder klopt het inderdaad dat wij telefonisch geen technische service verlenen. Onze monteurs staan op de werkplaats en zitten niet op kantoor. Technische service verloopt altijd per mail zodat wij de antwoorden met onze monteurs kunnen bespreken wanneer dit uitkomt en ze niet de hele dag gestoord worden tijdens hun werk. Telefonisch proberen wij uiteraard wel altijd zo goed mogelijk te helpen tot zover de kennis reikt.
Als u nog zou willen reageren op de laatste mail van mijn collega dan kunnen wij alles verder onderzoeken.
Vriendelijke groeten,
Team | Allesmarine
15 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
zorgen dat onderdrlen op voorraad zijn
Beoordeling melden
Antwoord van allesmarine.nl
19 sep 2024
Beste Herman,
Dank voor uw feedback. Wij proberen inderdaad zoveel mogelijk voorraad in te slaan van de gangbare/snel lopende onderdelen. Dit zijn voornamelijk onderhoudsartikelen of slijtage onderdelen. Het is voor ons op dit moment nog onmogelijk om alle onderdelen direct in voorraad te nemen en dan met dame de wat specifiekere onderdelen die nauwelijks tot nooit besteld worden. Zelfs de originele leveranciers doen dit helaas niet.
Wanneer iets besteld wordt wat niet direct bij ons in voorraad is proberen wij dit zo snel mogelijk voor de klant te regelen en te versturen. Als de levertijd langer is dan verwacht dan proberen wij dit ook direct te melden.
Ik hoop dat uw motor inmiddels helemaal weer in orde is.
Vriendelijke groeten,
Team Allesmarine
14 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Ze zijn veel te duur
Beoordeling melden
Antwoord van allesmarine.nl
19 sep 2024
Beste M.F.,
Dank voor uw feedback. Zou u kunnen aangeven waarom u ons te duur vind. Wij hanteren nagenoeg altijd de advies verkoopprijs of zitten daar zelfs nog onder. Als u andere aanbieders vind van de door u bestelde Thermostaat die goedkoper zijn (incl. verzending etc.) dan horen wij dit graag.
Vriendelijke groeten,
Team Allesmarine
2 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van allesmarine.nl
19 sep 2024
Beste Niek,
Zou u kunnen aangeven waarom wij 2 van de 5 sterren scoren? Ik zie dat uw bestelling binnen de getoonde levertijd is afgeleverd bij uw buren. Is er iets mis met het onderdeel?
Wij horen het graag.
Vriendelijke groeten
Team Allesmarine
2 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Contactslot
Ik heb een contactslot besteld waarvan ik de verwachting had een kwaliteitsproduct gekocht te hebben. Na een verlengde levertijd en een week gebruik al defect. De kunststof ring is gebroken waardoor het slot los komt te zitten. De afhandeling loopt nog.
Beoordeling melden
7 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Een product geleverd zonder oem spec. en/of verpakking.
Levering weken te-laat, hier begin ik niet snel weer aan.
Beoordeling melden
Antwoord van allesmarine.nl
8 jul 2024
Beste Peter,
Ik zie dat u twee originele Volvo seals heeft besteld waar helaas een langere levertijd op zat dan verwacht. Onze excuses hiervoor, wanneer wij dit vanuit een leverancier (Volvo) krijgen te horen proberen wij dit z.s.m. te melden aan de klant.
Verder krijgen wij deze betreffende seals met meerdere tegelijk in 1 zak (batch) binnen. Vervolgens doen wij er per stuk weer een zakje omheen omdat wij ze niet los in de verzenddoos willen stoppen.
Ik hoop dat dit een beetje toelichting geeft en dat wij u een eventueel volgende keer een betere/snellere service kunnen bieden.
Succes met het onderhoud en nog een prettig vaarseizoen gewenst! 🚤
Team Allesmarine
24 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Vreemde regels voor bedrijven, ivm met retour leveren.
Beoordeling melden
Antwoord van allesmarine.nl
29 jul 2024
Hallo Guido,
Wij geven al onze zakelijke klanten altijd zoveel mogelijk info (ook over retourneren) voordat zij hun eerste bestelling plaatsen. Door de kleine marges hebben wij op dit moment de regeling dat zakelijke bestellingen niet retour kunnen. Wij adviseren zakelijke klanten dan ook altijd om goed te controleren of zij het juiste bestellen.
Wellicht dat er in de toekomst een nieuw beleid komt met bijvoorbeeld een 'restock fee' maar voor nu hanteren wij deze regel.
Vriendelijke groeten,
Bob | Allesmarine
11 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
De leverdatum moet beter over worden gecommuniceerd.
Bijvoorbeeld: Accurater, actueler op de site en niet achteraf. Dan weet je op dat moment waar je aan toe bent en bestel je wel of niet. Geen frustratie en ge-Email achteraf
Wanneer niet op voorraad, is de levertijd 1 tot 3 werkdagen. Daar hou je rekening mee, is ook geen probleem. Als het echter bij de leverancier niet op voorraad is wordt het al snel 10 dagen of meer. Daar komt nog bij dat er geen deelleveringen worden gedaan, wat tot gevolg heeft dat er weer heen en weer gemaild wordt. Deze communicatie/mails nemen ook 2-3 dagen... Als dat allemaal duidelijk is, pas daarna gaan de onderdelen die wel op voorraad zijn de deur uit!
Pff... wat een gedoe.
Verbeter uw service en ga, in geval van een niet accurate info over wanneer te leveren, wel deellevering aanbieden. De lever info op de site hoort juist en up to date
te zijn, de deellevering is dan een mooie service optie.
Beoordeling melden
Antwoord van allesmarine.nl
11 jun 2024
Beste Arien,
Dank voor uw review. Ik zie inderdaad dat uw order pas na 4/5 werkdagen is verzonden. Dit is inderdaad langer dan de weergegeven 1 tot 3 werkdagen. Wij begrijpen ook erg goed dat het vervelend is wanneer de levering langer duurt dan verwacht, onze excuses hier dan ook voor.
De reden dat wij aan algemeen verwachte levertijd tonen per leverancier is omdat het op dit moment helaas nog onmogelijk is om voor ieder onderdeel de juiste verwachte levertijd weer te geven. Wij zijn afhankelijk van leveranciers die dit zelf nog niet goed in orde hebben en/of de koppelingen hiervoor niet bieden met hun voorraadsysteem.
Wanneer wij de onderdelen die niet direct in voorraad zijn in bestelling zetten en vervolgens horen dat de levertijd helaas langer dan normaal is proberen wij dit zo snel mogelijk door te geven aan de klant. Indien mogelijk zoeken wij altijd naar een alternatief en wanneer de levertijd drastisch langer is dan normaal dan bieden wij een deellevering op onze kosten aan. Wanneer het enkele dagen scheelt vragen wij de klant om iets meer geduld. Tijdens het hoogseizoen is dit voor onze klantenservice moeilijker te managen dan in de winter.
Ik hoop dat wij u nog eens kunnen helpen en dan de verwachte levertijd wel waar kunnen maken. Mocht u benieuwd zijn naar een verwachte levertijd van een bepaald artikel dan mag u ons natuurlijk ook even bellen om dit na te gaan.
Wij wensen u succes met het onderhoud en nog een prettig vaarseizoen 🚤!
Bob | Allesmarine
12 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Nooit meer
Onderdelen besteld, van te voren gebeld en gevraagd of ik hetgeen krijg wat op de foto staat. Krijg uiteindelijk iets anders binnen. Retourzending zelf kunnen betalen omdat men zich plotseling niets van het gesprek kan herinneren en ik niet van een foto kan uitgaan.
Beoordeling melden
Antwoord van allesmarine.nl
12 jun 2024
Hallo edwin,
Ik heb het even nagevraagd aan mijn collega's van support. Ik heb begrepen dat u geen serienummer of voldoende gegevens van uw motor heeft. Hierdoor kunnen wij eigenlijk al niet adviseren en wanneer deze gegevens wel bekend zijn dan blijft het altijd een advies vanuit service oogpunt. Wij proberen altijd op onderdeelnummer te adviseren en niet op basis van afbeelding.
Bij onvoldoende gegevens is het bestellen op basis van een afbeelding geheel op eigen risico, mocht het dan helaas niet het juiste zijn dan zijn de retourkosten inderdaad voor uzelf. Mocht u alsnog achter meer/betere gegevens van uw motor komen dan kijken wij graag nogmaals met u mee en kunnen we wellicht een speciale prijs voor u maken.
U kunt contact opnemen via service@allesmarine.nl.
Vriendelijke groeten en nog een fijn vaarseizoen 🚤
Bob | Allesmarine
17 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Direct tijdens het bestellen vermelden dat het bestelde niet op voorraad is en niet net doen dat de levertijd 2 dagen is terwijl jullie het zelf nog moeten kopen.
Beoordeling melden
5 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Pakket veels te laat spullen aan de dure kant
Mijn pakket was belooft in 4 dagen bezorgd te worden ik zit nu al 8 dagen te wachten zonder info of iets zeer teleurstellend dit
Beoordeling melden
Antwoord van allesmarine.nl
6 jun 2024
Beste Jens,
Dank voor uw review. Ik zie dat u originele Suzuki onderdelen heeft besteld die helaas niet direct voorradig waren. Normaliter kunnen wij deze alsnog binnen de aangegeven 2 tot 6 werkdagen leveren. Helaas blijkt dit bij u inderdaad niet het geval geweest. Wij hebben de onderdelen pas later dan veracht ontvangen en hebben ze daardoor pas later kunnen versturen.
Het is helaas niet mogelijk om voor ieder onderdeel wat niet in voorraad is een exact verwachte leverdatum mee te geven vandaar dat wij het gemiddelde 2 tot 6 werkdagen tonen. Wanneer het langer duurt zou u hier over geïnformeerd moeten worden.
Onze excuses voor het ongemak en wij wensen u een prettig vaarseizoen!
Bestelling geplaatst, niet alles op website beschikbaar, pas na overleg, als gevolg meerder leveringen en kosten
Beoordeling melden
Antwoord van allesmarine.nl
6 jun 2024
Beste Marc,
Ik zie dat uw bestelling woensdag 22-5 is geplaatst en vervolgens 3/4 werkdagen later op maandag 27-5 is verzonden. Ook zie ik bij deze of uw andere bestellingen geen deelleveringen.
Helaas zijn wij afhankelijk van de levertijden van onze dealers/leveranciers. Wanneer artikelen een langere levertijd hebben dan verwacht dan proberen wij iedereen hier zo snel mogelijk over te informeren. Onze excuses als het bij u ook langer heeft geduurd dan verwacht.
Mocht er nog iets zijn waarbij wij u kunnen helpen dan horen wij dit uiteraard graag.
Vriendelijke groeten, Bob | Allesmarine
6 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Heb onderdelen besteld maar na 2 weken nog niet binnen, krijg ook geen status melding
Beoordeling melden
28 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
leveringen komen niet op tijd.
discussie over verkeerde onderdelen
Beoordeling melden
20 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik stuur een mailtje met een vraag en krijg geen reactie
Beoordeling melden
22 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Voorraad hebben, duidelijk zijn of iets op voorraad is
Beoordeling melden
28 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Onderdeel is niet op tijd geleverd
Beoordeling melden
11 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Erg lange levertijd
Beoordeling melden
Antwoord van allesmarine.nl
12 jun 2024
Beste Kasper,
Dank voor uw review. Ik zie dat uw bestelling dinsdagavond 28-5 is geplaatst en 4 werkdagen later op 3-6 is verzonden. Ik uw bestelling zaten helaas enkele onderdelen die wat later binnenkwamen dan verwacht. Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u een eventueel volgende keer van een snellere levering te kunnen voorzien.
Vriendelijke groeten en nog een fijn vaarseizoen gewenst 🚤!
Bob | Allesmarine