alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nl

4.433 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80.745 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Wat een waanzinnig goed service team! Ik wilde mijn HP printer én de nieuwe cartridge al weggooien, toen deze mensen me net zo lang hielpen totdat ik weer kon printen. Toen bleek dat de cartridge (waarschijnlijk door mij) vernield was, ontving ik gratis een nieuw exemplaar. Vanaf nu koop ik al mijn inkt bij AlleenInkt.

Website duidelijker maken, ik had hp aangeklikt en daarna mijn serienummer van de printer en de nummers van mijn cartridges en ben er toen vanuit gegaan dat ik de originele cartridges bestelde maar ik kreeg deze niet. Ik wil absoluut geen namaak omdat ik bij mijn vorige printer hiermee problemen kreeg. Heb deze nu terug gestuurd. Jammer een hoop gedoe.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

5 jul 2023
Ik vond dat hij deze keer snel leeg was daarom moest ik weer bestellen maar verder word alles snel gedaan bij jullie top hoor
Had onjuiste zending ontvangen maar alles keurig recht gezet dmv mail en toezending nieuw product en de verrekening hiervan .
Goede service en heel snelle levering. Alleen jammer dat er in de verpakking geen reclame pennen zaten, deze zijn fantastisch
VV
Vlotte levering Alleen betalen via gewon bancontact lukte niet, moest via soort visa gebeuren. Jammer voor wie dit niet heeft
1 sep 2023
bezorging keurig op de gestelde tijd. Jammer alleen dat het presentje met van die bonnen gaat die wij niet kunnen gebruiken.
4 jul 2023
Daar ik tel. heeft besteld en dat ik goed en correct bent geholpen en voorgelicht en alles naar tevredenheid is afgehandeld.
19 okt 2023
Ik kan alleen de levering beoordelen over de kwaliteit van de cartridges kan ik nu nog niets kwijt. De levering was o.k.
13 sep 2023
Je hebt de mogelijkheid om de inktcardridges per stuk te bestellen. Ook nog voor de wat oudere modellen /types printers.
Goed contact ,snelle bezorging. Minpuntje:bezorger heeft niet aangebeld en het pakketje naast de deur in de regen gezet
23 jul 2023
Prijs en snelheid. Niet zeker is of prijs echt goedkoop is omdat men geen inhoud van de inktcartridgen bekend maakt.
5 nov 2023
Makkelijke bestellen, vlotte levering,goede kwaliteit. En... in verleden heel goeie service en garantie verleend!
FO
Freek O.
Amsterdam
Kleuren vullingenzijn erg gauw leeg en als je er nieuwe in doet dan zit er nog behoorlijk inkt in de oude vulling

Goede service

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding. Een enkele keer weigert de printer de cartridge te herkennen.
Voor de eerste keer besteld en alles ging uitstekend. Maar dat gedoe met al die aanbiedingen etc vond ik niks.
22 aug 2023
Nadat ik een niet besteld patroon kreeg toegestuurd, kreeg ik meteen het goede en mocht het verkeerde houden.
21 aug 2023
Fijn dat je het sturen kunt volgen en dat wordt aagegeven tussen welke tijd. Bedankt tot de volgende keer!!!
LV
Leo v.
Weert
31 okt 2023
De tijd waarneming vandaag besteld morgen in huis behalve als het slecht weer is dan komt het daags ter na.
15 okt 2023

Proma

Bij de eerste levering bleek de cartridge lek te zijn. Gebeld en er werd direkt een nieuwe gestuurd. Klasse
De levering was tijdig en snel. Over de inkt kan ik nog geen antwoord geven. Deze heb ik nog niet gebruikt.
PV
Peter v.
Eindhoven
4 nov 2023
Netjes geleverd, kleuren niet altijd optimaal, lijkt het, maar zou ook aan mijn oude printer kunnen liggen.