alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nl

4.376 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80.756 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Wat een waanzinnig goed service team! Ik wilde mijn HP printer én de nieuwe cartridge al weggooien, toen deze mensen me net zo lang hielpen totdat ik weer kon printen. Toen bleek dat de cartridge (waarschijnlijk door mij) vernield was, ontving ik gratis een nieuw exemplaar. Vanaf nu koop ik al mijn inkt bij AlleenInkt.

Website duidelijker maken, ik had hp aangeklikt en daarna mijn serienummer van de printer en de nummers van mijn cartridges en ben er toen vanuit gegaan dat ik de originele cartridges bestelde maar ik kreeg deze niet. Ik wil absoluut geen namaak omdat ik bij mijn vorige printer hiermee problemen kreeg. Heb deze nu terug gestuurd. Jammer een hoop gedoe.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

24 aug 2023
In mijn bestelling ontbraken een paar inktpatronen. Met één mailtje werd de fout onmiddellijk hersteld.
MM
M M.
Heerle
Heb de inkt nog niet gebruikt.Maar de service was goed vandaag besteld de volgende dag in huis super.
De snelle bezorging ongeacht het tijdstip van bestellen binnen 24 uur uitlevering aan de deur. Prima
26 okt 2023
Hier wordt prompt gereageerd op de bestelling en kan ik binnen de kortste keren de bestelling halen.
14 jul 2023
Prima product en service, alleen jammer dat de levering door dhl een paar dagen op zich liet wachten
11 feb 2024
De bestellingen die ik plaatst, wordt geleverd en op de hoogte gesteld.
RD
Ron d.
Schore

Snel en goedkoop

Goede website, prijs is uitstekend snelle levering en goed verpakt. Heb ze alleen nog niet getest
JM
Johanna M.
Roermond
Dat ze nog ook voor oudere Canon printers vervangende cartridges hadden. En de snelle levering.
3 okt 2023
Ze hadden een verkeerde cartridge gestuurd, na een belletje de volgende dag de goede in huis.
8 sep 2023
Het given van even Andersen oplossing zodat mijn HPPrinter touch de Thuis Cartridge accepteerd
2 nov 2023
Het snel kunnen vinden van de juiste soort inktpatronen. Snelle afhandeling van de bestelling.
4 sep 2023
Snelle levering en goede inktpatronen. Nooit geen problemen met de acceptatie door de printer.
25 dec 2023
Alles komt goed aan en vriendelijke mensen aan de balie plus vriendelijke mensen aan de deur
HE
Henk E.
Vlaardingen
27 sep 2023
Jammer dat het afdekplaatje op het inktkanaal zo slecht te verwijderen is. Verder alles prima
1 sep 2023
Vanuit alleeninkt. Nl was alles prima. De levering via Bpost in België is altijd laattijdig.
19 okt 2023
Arriveerde zeer snel, alleen in de hal afgeleverd van apartementcomplex en niet aan de deur
24 okt 2023
De bestelling was niet correct geleverd. Maar na een telefoontje correct en snel opgelost.
9 nov 2023

Concurrentieel, snel en compact

Snelle levering, zeer concurrentiële prijzen, compacte verpakking. Kon door de brievenbus.
4 aug 2023

alles ging voortvarend, klein minpuntje

alles ging voortvarend, zou alleen prettig zijn als vanaf het begin bezorgdatum helder was
26 jul 2023
bestelling was er snel, maar op 1 of anderevmanier werkte het niet met barcode bestellen!?