alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nl

4.517 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80.730 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Wat een waanzinnig goed service team! Ik wilde mijn HP printer én de nieuwe cartridge al weggooien, toen deze mensen me net zo lang hielpen totdat ik weer kon printen. Toen bleek dat de cartridge (waarschijnlijk door mij) vernield was, ontving ik gratis een nieuw exemplaar. Vanaf nu koop ik al mijn inkt bij AlleenInkt.

Website duidelijker maken, ik had hp aangeklikt en daarna mijn serienummer van de printer en de nummers van mijn cartridges en ben er toen vanuit gegaan dat ik de originele cartridges bestelde maar ik kreeg deze niet. Ik wil absoluut geen namaak omdat ik bij mijn vorige printer hiermee problemen kreeg. Heb deze nu terug gestuurd. Jammer een hoop gedoe.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

25 jul 2023

1 minpuntje, zie tekst...

Ik koop er al verscheidene jaren mijn inkt, met volle tevredenheid... De verpakking en de levering is altijd uitstekend... 1 minpuntje, je kunt de laatste tijd niet meer makkelijk zien wat de Black inkt, of de Color inkt is aan de buitenkant op de verpakkingen..? Zwart (black) gaat bij ons het hardste, je moet nu steeds beide verpakkingen loshalen, terwijl je alleen eerst de zwarte gebruiken wilt... Dus deze plastic verpakking zou aan de buitenkant voorzien moeten worden met een stickertje, of tekst: Black en/of Color...
16 okt 2023

Bij kortingsacties graag iets meer pro-actief

Bij de levering zat een sticker voor 10 % korting bij een volgende levering. Dit herinnerde mij er aan dat ik die al eens eerder had gehad. Omdat ik via de site een herhaalorder had geplaatst verbaasde mij het dat ik die korting niet automatisch kreeg maar dat zelf moest invullen (wat ik dus niet had gedaan). Nog meer verbaasd was ik dat ik 2 dagen na levering een mail kreeg met de herinnering aan de oktoberkorting (die ik ook zelf in had moeten vullen). Waarom gaat dit niet automatisch bij vaste klanten? Dat vind ik slordig en vraagt om frustratie. Gelukkig was een telefoontje voldoende om alsnog achteraf de korting te krijgen (positief dus) maar waarom kan dit niet automatisch bij vaste klanten ?
TT
Thomas T.
Volendam
26 jul 2023

Slechte ervaringen gehad zwarte cartridge lekte in 2021

Jammer dat er niet werd gesproken over nooit opgeloste probleem van de lekkage zwarte cartridge in mijn eerste levering van 2021 zie de bon heb ik altijd nog bewaard, nooit geen compensatie of oplossing werd aangeboden, alleen een aanmerking werd gemaakt van mogelijk een fabrieksfout. Bij herhaling nogmaals reactie gemeld. Staat ook in uw advertentie bij klachten. Ik heb de gok weer gewaagd om nogmaals een set te bestellen, nog niet uitgeprobeerd maar levering was vlot en laat zeker weten hoe de cartridge zijn werk gaan doen. Misschien nog een positieve reactie Met vriendelijke groet Thomas Tuip
DT
Daan T.
Bussum

4 sterren door externe factoren

Geen klachten over AlleenInkt of het bestelde product dus dat zou 5 sterren waard moeten zijn; helaas maken ze gebruik van DHL als hun vervoerder. Wellicht is het goedkoper dan andere vervoerders, maar hier is het de meest slechte optie omdat ze niet doen waarvoor ze betaald worden. Als je 3 dagen moet lezen dat ze niet hebben bezorgd omdat er niemand thuis was terwijl ze een brievenbuspakket bij zich hebben, dan wekt dat een hoop irritatie op en wellicht valt de keuze de volgende keer op een andere aanbieder die geen gebruik maakt van DHL.
2 aug 2023
Aangezien mijn laserprinter van Samsung coorperate consolidatie ten prooi was gevallen. HP heeft die divisie opgekocht, kan ik zo makkelijk niet aan alle toner kleuren komen. Bij alleeninkt het alle kleuren pakket gekocht, Voor een zeer interessante prijs. Daarna in mijn Samsung Exprs C480W Geel erin gezet. Cartridge werd direct herkent en kon verder printen. Zwart en Cyan staan op 11% procent, die kan ik daarna makkelijk vervangen.

Minpuntje bezorging

Alles bijelkaar. Gemak van de bestelling. Afhalen op een DHL servicepunt met goede service. Goed produkt vooral. Een MINpunt betreffende de aflevering, waarvoor ik thuis was gebleven. Het pakket werd niet binnen de geplande tijden bezorgd. Pas na de uiterlijke tijd van bezorgen werd een nieuw tijdslot aangeleverd. Ik heb er toen voor gekozen op het pakket een dag later af te halen op DHL punt in de buurt.
1 sep 2023
Ik bestelde foutieve soort toner. Toen ik belde naar de klantendienst, werd mij heel correct en vriendelijk de procedure toegelicht om deze terug te sturen en werd mij correct terugbetaald. Men hielp mij ook onmiddellijk om de juiste toner te bestellen. Ik was onder de indruk.....
Binnen 24 uur in huis en ik wist niet welke de kleur en welke de zwarte was, heb gebeld en werd vriendelijk geholpen.
Kunnen jullie lege cartridges al recyclen? Dat is wel belangrijk.
WN
Wim N.
Utrecht
6 sep 2023
Fatsoenlijk bedrijf, fatsoenlijke producten en daarmee een prima oplossing voor mij en mijn print benodigdheden. Qua service en printprobleem hulp kunnen ze nog wat leren van 123inkt.nl, maar ach, dan mis je gewoon een klein stukje omzet door dan een keer weer elders te bestellen maar leuk dat ze regelmatig kortingen weggeven en dan bestel je weer gewoon. Prima allemaal en snel geleverd.
15 sep 2023

Communicatie

Ik had een bestelling al besteld en kwam er later achter dat er een speciale actie was. Een email gestuurd en ik kreeg alsnog de korting. Bij de betaling dacht ik dat de korting niet verrekend was. (kon de factuur niet vinden, was in het buitenland). Een email gestuurd, netjes (op korte termijn), duidelijke antwoord en uitleg gekregen, dat het toch verrekend was. TOP!

Product uit de handel?

Het product bleek niet meer beschikbaar bij de leverancier? Dat was vreemd. de verzending was daardoor meer dan een week vertraagd. Het bericht dat er iets mis was duurde vrij lang (een week en pas nadat ik zelf een vraag had gestuurd). Wel heel verrassend fijn dat ze nog een restvoorraad hadden en het ook nog hebben aangevuld met extra fotopapier.

De bestelling is goed in orde. Maar niet de levering.

De bestelling is goed in orde. Ik heb gewacht voor te bestellen de maandag want de dinsdag ben ik thuis. Helaas is de bestelling niet gekomen. De woensdag kijk ik op internet waar mijn bestelling is. De schema is niet in orde want de pakket is toch aangekomen de woensdag. Ik heb moeten wacht tot de vrijdag om naar de stad kunnen gaan.
15 okt 2023
Prima bestelling en lekker snel geleverd. het is soms lastig om steeds achter je voorraad te moeten lopen. maar deze mensen hebben het altijd en het is ook elke keer goed. ik heb 1x een bestelling gehad met slecht papier, maar dat heft niet op tegen de snelheid en de goede service vind ik.
3 dec 2023
Kwaliteit prima, snel bezorgd. Voordeelverpakking deze keer voorbij laten gaan omdat ik nog ruim voldoende zwart had. Apart kleuren bestellen is wel duur maar ik weiger zwart weg te gooien omdat ik die te veel heb. Zou fijn zijn als dat prijsverschil kleiner zou zijn.

laatste cadeau 2023?

Hallo, beetje vreemd. Ik krijg als klant een (speciaal als laatste cadeau voor 2023) 10 % korting op inktcartridges. Prima, maar ik kreeg al levenslang een korting van 10 % ivm mijn 1e bestelling bij Inkt op. Besteld, volgende dag in huis. Prima, maar toch vreemd.
26 jul 2023

Alleeninkt

Ik heb altijd bij 123 inkt besteld. Nu kwam ik op de site van jullie. Dit vroeg om twijfel of ik goed was. Als 123 inkt nu levert via of door Alleeninkt zou ik het prettig vinden als dat bekend gemaakt wordt. Het kan zijn dat ik iets gemist heb.
Snelle levering van de cartridges. Echter uw eigen inkt cartridges deden het niet in mijn HP office jet pro 9015 printer. Na telefonisch contact en advies deze, terug gestuurd en originele HP cartridges opgestuurd gekregen.(met bij betaling)