alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nl

4.446 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80.738 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Wat een waanzinnig goed service team! Ik wilde mijn HP printer én de nieuwe cartridge al weggooien, toen deze mensen me net zo lang hielpen totdat ik weer kon printen. Toen bleek dat de cartridge (waarschijnlijk door mij) vernield was, ontving ik gratis een nieuw exemplaar. Vanaf nu koop ik al mijn inkt bij AlleenInkt.

Website duidelijker maken, ik had hp aangeklikt en daarna mijn serienummer van de printer en de nummers van mijn cartridges en ben er toen vanuit gegaan dat ik de originele cartridges bestelde maar ik kreeg deze niet. Ik wil absoluut geen namaak omdat ik bij mijn vorige printer hiermee problemen kreeg. Heb deze nu terug gestuurd. Jammer een hoop gedoe.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

25 jul 2023
De inktpatrone. Prima ontvangen. Dwz opgehaald bij depot, maar DHL zou het thuis aanleveren . Ondanks dat we thuis waren , hebben DHL niet aangebeld. Dus ik , maar ook U zijn belazerd
AM
Armand m.
sint niklaas
Snelle verzending,prijs-kwaliteit verhouding,gemakkelijk te bestellen.Ware het niet dat bpost altijd uitvluchten heeft om niet aan de levertijden te voldoen,zou het ideaal zijn....
22 jul 2023
De bezorger had de bestelling op het verkeerde adres afgeleverd??? De mevrouw die mij kon was zo vriendelijk om dit naar mij te brengen. Verder was de levering compleet.
23 jul 2023
Heel erg scherpe prijs en vlotte levering, ik ben benieuwd naar de kwaliteit en de duurzaamheid die zal blijken als ik de inkt cartridge zal installeren en gebruiken.
27 aug 2023
Snelle levering, doosje was net iets te groot voor mijn brievenbox, paste er wel in maar kon er niet meer uit, dus uitpakken ter plaatse. Wel alles heel gebleven.
17 aug 2023
snel de juiste inkt gevonden op de site heb me wel laten vangen, ik dacht dat het 5 sets waren maar het was een set van 5, vond het al te goed om waar te zijn
Geen proeblemen met de bestelling en levering; ik mis alleen de kleine presentjes van 123inkt.lnl zoals b.v. een ballpoint, correctieroller en dergelijke.
29 sep 2023

Tussenantwoord

Tot dusver is alles OK. Men weet nooit wat de inktpatronen doen op langere termijn. Er even bij vermelden dat dit mijn eerste aankoop was bij AlleenInkt.
De klantenservice is goed. Ze zijn duidelijk en reageren snel op vragen via de mail. Jullie cartridges hebben een goede prijs/kwaliteits verhouding.
28 sep 2023
Snelle levering en goede verpakking. Mijn Epson stylus is nogal zinnig en accepteert niet alle cardridges. Die van jullie wel. Ik was blij verrast.
17 aug 2023
snel de juiste inkt gevonden op de site heb me wel laten vangen, dacht dat het 5 sets ware maar het was 1 set van 5. het was te mooi om waar te zijn
4 sep 2023
Waren een van de eersten met huismerk cartridges voor Brother type MFC-J1010DW. Bestellen is simpel en levering verloopt goed via brievenbus pakje.
FP
Femy P.
Alphen aan den Rijn
het bestelde artikel ontvangen alleen nog niet in gebruik. Heb altijd graag voorraad. na gebruik ga ik jullie melden hoe het inkt in gebruik is.
AL
Albert L.
Amsterdam
6 okt 2023
Alles in orde: Prijs product, snelheid van levering, verpakking, betaling. (Bij 1,2,3 inkt krijg je extra een ballpoint en een pakje kaarten.)
1 nov 2023
geleverde cartridge gaf storing. Na Chat - en telefonisch overleg stuurden ze een vervangende cartridge en daarmee was het probleem opgelost.
RF
R.F. F.
Den Helder
Zo gemakkelijk te bereiken en bestellen en achteraf te betalen. Ben er blij mee,alleen jammer dat er niet zoveel inkt i.d.cartridges zitten.
Snelle service! Bestellingswijziging adequaat en goede creditering bedrag van verkeerde bestelling. Producten nog niet gebruikt en beoordeeld
BO
B.C. O.
Stevensweert
23 aug 2023

Niet zo veel te verbeteren

Niet zo veel; de patronen werden snel geleverd, zoals u belooft en helaas is het zo, dat service en beloften niet meer vanzelfsprekend zijn
1 jul 2023
Voor deze EPSON set een zeer aantrekkelijke prijs. De levertijd kon wel wat sneller geweest zijn maar dat zal wel bij BPOST gelegen hebben.
MP
Mia p.
Wuustwezel
1 sep 2023
bestellen en ontvangen was prima , had alleen echte hp moeten zijn dus zit nu t wachten op inkt van hp zodat ik weer aan de slag kan gaan