Betervoorbereid.nl- Logo - Beoordelingen

Betervoorbereid.nl

243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.971 beoordelingen in totaal

25 jun 2024
Eenvoudig 30 meter rood/wit ketting betsteld voor afzetting (ook nog de geoedkoopste). DPD mailde dat het afgeleverd was (terwijl thuis), maar niets (en nergens) afgegeven. Contact met DPD en mail naar klantensevice Betervoorbereid.nl. Snelle reacties en snelle acties. Heel prettig en zeer persoonlijk contact. Daarna uitstekend contact met klantenservice (Davey !). Heel erg gericht op oplossen. Uiteindelijk geheel op tijd 2e zending thuis gekregen dankzij initiatief van klantenservice. Werkelijk perfect afgehandeld. Afgelopen 10 jaar nog nooit zo'n ECHTE klantenservice meegemaakt (van geen enkele organisatie/bedrijf). Echt TOP ! Bravo! Zie: het kán. Beveel dit bedrijf bij iedereen aan.

3 voorraadartikelen besteld, na verzoek betaling mail dat 2 artikelen niet op voorraad zijn. Ene duurt nog 2-3 weken, andere zelfs 2 maanden. Wel alternatieven geboden, maar beide stuk duurder, één van de artikelen zelfs bijna 3 x zo duur.

Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters